- Waardering
- 10.897
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaar dat je er slim aan doet zelf ook iets aan je financiële situatie na je 65ste te doen.Wacht maar tot ze de Nederlandse pensioenfondsen ter waarde van €1500 miljard gaan verdelen over Europa.
Denk je dat dat iets is dat realistisch gezien kan gebeuren?Wacht maar tot ze de Nederlandse pensioenfondsen ter waarde van €1500 miljard gaan verdelen over Europa.
Dat zeggen er veel, maar hoeveel zzp’ers (die dus is zo’n situatie zitten) denken tijdig aan hun pensioen?Ben wel benieuwd of je bij je werkgever kunt aangeven niet mee te willen doen aan die pensioen troep. Betaal 't me maar uit, regel ik zelf de rest.
Heel weinig, en ook niet aan AOV. Vooral beginners en alleenstaanden.Dat zeggen er veel, maar hoeveel zzp’ers (die dus is zo’n situatie zitten) denken tijdig aan hun pensioen?
Ik zou het denk ik ook op een verstandige wijze doen als ik de keuze zelf had.Heel weinig, en ook niet aan AOV. Vooral beginners en alleenstaanden.
Heb je je wel eens verdiept in AOV verzekeringen? Die honden doen er alles aan om niet uit te betalen.Heel weinig, en ook niet aan AOV. Vooral beginners en alleenstaanden.
Goede inderdaad. Heb oprecht geen idee, nooit over gehad. Voor mij zou 't ook meer zijn dat ik 't liever zelf zou doen omdat ik niet echt geloof dat over 36 jaar als ik 67 ben de boel nog echt voor ons geregeld is.Dat zeggen er veel, maar hoeveel zzp’ers (die dus is zo’n situatie zitten) denken tijdig aan hun pensioen?
Wat voor een bootje vaar je?Nieuwe buitenboord en benzine tank ingebouwd ! Snap nu wel dat mijn leverancier aanbood het voor mij te doen .na een hoop laswerk aan de constructie en afbouw werk zit de tank erin .je zou dit maar voor je beroep doen 😅
@dreamy1 ipv aan de kant zetten investeren? Woningen kopen in Turkije bijv .?
Ja, maar pensioen is verplicht voor loondienst. Dus wordt je dan keihard genaaid. Iets waar je 50 jaar aan mee moet betalen en dan verdampt als je eindelijk gebruik van wilt maken.Vandaar dat je er slim aan doet zelf ook iets aan je financiële situatie na je 65ste te doen.
Daarom beleg ik ookHeb je je wel eens verdiept in AOV verzekeringen? Die honden doen er alles aan om niet uit te betalen.
Beter zelf een safety fund achter de hand houden en zorgen voor een passieve bron van inkomen
veel denken alleen aan het grote geld en verder niets. tot de belastingdienst aan de deur klopt, of je langer ziek wordt.Nieuwe Golf R jonguh@dreamy1 ipv aan de kant zetten investeren? Woningen kopen in Turkije bijv .?
Ik vind een snelle bak wel leuk maar in zo'n r of gti ga je mij niet zien

Lund 1875 impact xs met 130 pk Yamaha buitenboord motor , minn kota Front troller , min kota back trollerWat voor een bootje vaar je?
Heb mijn vaarbewijs ook sinds een jaartje
Lund 1875 impact xs met 130 pk Yamaha buitenboord motor , minn kota Front troller , min kota back troller

Ik heb inderdaad wel wat geluk gehad.Enkeling wel, maar dat is dus niet de norm zoals dat nu is. Het zal steeds lastiger worden die enkeling te zijn. De normale arbeider zal dat niet zijn.
Nu is @Sparks79 vermoedelijk uit 1979? Dus dan is het nog wel een ander verhaal, die heeft een goede 15 jaar voorsprong op de huidige jeugd.
Dwang zal steeds meer en meer komen, dat is gewoon de natuur van een overbevolkte wereld waarin misbruik ook steeds meer loont. Ik durf niet te zeggen of er dwangarbeid komt, maar het zou me niks verbazen als pensioen met een tegenprestatie zal komen.
Gaat niet gebeuren. Door de lage rente is dat al wat verwaterd. Nu gaat die extra grote spaarpot alleen maar meer opleveren. Dat geld kan niet zomaar worden afgepakt. Dat hele verhaal is leuk, maar zolang we onafhankelijke rechtspraak hebben niet mogelijk.Wacht maar tot ze de Nederlandse pensioenfondsen ter waarde van €1500 miljard gaan verdelen over Europa.