apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doelde meer op barfen my friend. 😉
Yo snuff you leven in The uk omdat you use Engelse words all de time?
Fixed

Ja soms is dat wel lekker he. Lang slapen doet soms goed.
Had wel nog willen trainen maar maandagavond kom ik dan de gym binnen en kijk ik om me heen en is alles vol.Ja soms is dat wel lekker he. Lang slapen doet soms goed.
Jaag je iedereen weg of je neemt een dagje extra rustHad wel nog willen trainen maar maandagavond kom ik dan de gym binnen en kijk ik om me heen en is alles vol.
Flinke shoarma boer laten.Had wel nog willen trainen maar maandagavond kom ik dan de gym binnen en kijk ik om me heen en is alles vol.
Het is niet anders de markt is nog goed.Lekker nog dagje vrij vandaag. Op een rustige tijd getraind en net lekker pizzaatje gebakken. Het leven is goed…
Morgen weer werken. Meteen koppie onder in de reorganisatieshit. Mijn baas is al weg en hoor binnenkort asn wie ik mag gaan rapporteren.. ga er maar vanuit dat ze me willen houden 🤨
Komt goed. Ik zit ergens in hoger management… hoort er bij dus dit.Het is niet anders de markt is nog goed.
Welke sector zit je en wat doe je precies?