AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.244
ik spreek jullie volgend jaar weer

• #166.245
Ik heb voor dit jaar genoeg braadworst gegeten, op naar volgend jaar.

• #166.246
8 uur niets doen
7752895B-C786-459A-91D0-1DB93CFE3216.jpeg

• #166.248
oud en nieuw + nieuwjaarsdag toeslag bovenop mijn uurtarief. Alleen vandaag draai ik een dubbele dienst van 27 uur normaal doe ik dat niet (meer).

Laatst bewerkt:
  • #166.249
Maat, gisteren met 3 vrienden de hele voorraad illegaal vuurwerk uit ons buske staan stoken. Was zoveel dat we pas na 3 uur klaar waren en met een hoop karton over zaten. Uiteraard wilden we die rommel niet mee naar huis nemen, dus gewoon in een woonwijk aangestoken hoppaa. Bespaard ons weer een hoop geld voor het naar de milieu straat te brengen!

Leuke avond, denk volgend jaar weer!

• #166.250
Na 2 oefeningen al bloed doorlopen ogen. Ik train nog net zo hard als vorig jaar :thumb:

• #166.257
Lekker nog dagje vrij vandaag. Op een rustige tijd getraind en net lekker pizzaatje gebakken. Het leven is goed…

Morgen weer werken. Meteen koppie onder in de reorganisatieshit. Mijn baas is al weg en hoor binnenkort asn wie ik mag gaan rapporteren.. ga er maar vanuit dat ze me willen houden 🤨

• #166.258
Lekker nog dagje vrij vandaag. Op een rustige tijd getraind en net lekker pizzaatje gebakken. Het leven is goed…

Morgen weer werken. Meteen koppie onder in de reorganisatieshit. Mijn baas is al weg en hoor binnenkort asn wie ik mag gaan rapporteren.. ga er maar vanuit dat ze me willen houden 🤨
Het is niet anders de markt is nog goed.

Welke sector zit je en wat doe je precies?

Terug
Naar boven