AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.265
Een heerlijk balkonnetje met een zitje om even bij te komen op vakantie.
Ben je toevallig samen met @Sanca Saxon op vakantie?

Screenshot_20230103-103010_Chrome.jpg

Screenshot_20230103-103806_Gallery.jpg

Laatst bewerkt:
  • #166.268
Weer eens rente ontvangen op mijn spaarrekening. :cheer:

• #166.272
Zijn jullie nou een stelletje of wat heb ik gemist?

• #166.274
een impulsieve late night date gehad met @Kathlinoo

je hebt gelijk @th0maz, och och och. wat een geval apart!

ze heeft gewoon een zakje wortels gevraagd van 75 cent uit de mcdonalds.
''date'' lol. Ik snap werkelijk niet dat jullie sukkels jezelf moedwillig aan het lijntje laten houden d.m.v. die manipulatieve valse hoop tactics. Het enige waar jij goed voor bent is aandacht/haar het gevoel geven dat ze gewild is. Diep van binnen weten ze dondersgoed wat jij wilt, en ook dat je dat ook nooooit gaat krijgen.

En kom niet aan met die bullshit dat je zogenaamd vrienden met haar wilt zijn. Geen enkele man wilt vrienden zijn met vrouwen. Ze hopen gewoon dat ze via de veilige friendzone route ooit een kans gaan krijgen, omdat ze geen ballen hebben om meteen aan te geven wat hun werkelijke intenties zijn.

• #166.275
  • #166.277
En wat zijn jullie doelen dit jaar?

• #166.278
  • #166.279
''date'' lol. Ik snap werkelijk niet dat jullie sukkels jezelf moedwillig aan het lijntje laten houden d.m.v. die manipulatieve valse hoop tactics. Het enige waar jij goed voor bent is aandacht/haar het gevoel geven dat ze gewild is. Diep van binnen weten ze dondersgoed wat jij wilt, en ook dat je dat ook nooooit gaat krijgen.

En kom niet aan met die bullshit dat je zogenaamd vrienden met haar wilt zijn. Geen enkele man wilt vrienden zijn met vrouwen. Ze hopen gewoon dat ze via de veilige friendzone route ooit een kans gaan krijgen, omdat ze geen ballen hebben om meteen aan te geven wat hun werkelijke intenties zijn.
Ik snap je punt wel, en had ook zo van die vrienden die jaren wachten en maar hopen. Vervolgens zijn ze boos als hun vriendinnetje een vriend krijgt, maar zeggen van niet natuurlijk. Maar die waren ook stuk voor stuk onzeker. Volgens mij zit het anders wanneer de man zelfzeker is en weet dat hij niet altijd alleen gaat zijn of niks tekort komt of blablabla.

En ik denk dat er ook nog een verschil zit in het constant berichtjes sturen online terwijl je weet dat je ze nooit gaat zien irl, dat snap ik ook niet echt.

Terug
Naar boven