- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Leuk, zon konijnenhokEen heerlijk balkonnetje met een zitje om even bij te komen op vakantie.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk, zon konijnenhokEen heerlijk balkonnetje met een zitje om even bij te komen op vakantie.

Hoe kom jij aan vakantiedagen als jij altijd ziek bent?Een heerlijk balkonnetje met een zitje om even bij te komen op vakantie.
Als je ziek bent bouw je toch ook vrije dagen op? Daarnaast werk ik in continudienst en dan ook nog eens part-time.Hoe kom jij aan vakantiedagen als jij altijd ziek bent?
Ben blij dat we niet hebben bijbetaald voor het appartement hierboven met een dakterras.
Ben je toevallig samen met @Sanca Saxon op vakantie?Een heerlijk balkonnetje met een zitje om even bij te komen op vakantie.
Hoeft elkaar niet in de weg te zitten.Na een heerlijke vakantie blij dat ik vandaag weer wat werk kan verzetten.
Ook weer iets van structuur in de dag.
Enige wat is mis is mijn aperitiefje.
Maar goed...
Rent = rentecent?
Jaloers op m'n wortels tfoe.een impulsieve late night date gehad met @Kathlinoo
je hebt gelijk @th0maz, och och och. wat een geval apart!
ze heeft gewoon een zakje wortels gevraagd van 75 cent uit de mcdonalds.
''date'' lol. Ik snap werkelijk niet dat jullie sukkels jezelf moedwillig aan het lijntje laten houden d.m.v. die manipulatieve valse hoop tactics. Het enige waar jij goed voor bent is aandacht/haar het gevoel geven dat ze gewild is. Diep van binnen weten ze dondersgoed wat jij wilt, en ook dat je dat ook nooooit gaat krijgen.een impulsieve late night date gehad met @Kathlinoo
je hebt gelijk @th0maz, och och och. wat een geval apart!
ze heeft gewoon een zakje wortels gevraagd van 75 cent uit de mcdonalds.
Welke gevangenis is dit?Een heerlijk balkonnetje met een zitje om even bij te komen op vakantie.
Midden in Freiburg Altstadt loopt een riviertje doorheen en daar staat het gebouw tegenaan. Binnen hoor je hoor je alleen in de badkamer en keuken er wat van.
Hetzelfde als elk ander jaar: wereldheerschappij en zoveel mogelijk kaarten uitdelen.
Ik snap je punt wel, en had ook zo van die vrienden die jaren wachten en maar hopen. Vervolgens zijn ze boos als hun vriendinnetje een vriend krijgt, maar zeggen van niet natuurlijk. Maar die waren ook stuk voor stuk onzeker. Volgens mij zit het anders wanneer de man zelfzeker is en weet dat hij niet altijd alleen gaat zijn of niks tekort komt of blablabla.''date'' lol. Ik snap werkelijk niet dat jullie sukkels jezelf moedwillig aan het lijntje laten houden d.m.v. die manipulatieve valse hoop tactics. Het enige waar jij goed voor bent is aandacht/haar het gevoel geven dat ze gewild is. Diep van binnen weten ze dondersgoed wat jij wilt, en ook dat je dat ook nooooit gaat krijgen.
En kom niet aan met die bullshit dat je zogenaamd vrienden met haar wilt zijn. Geen enkele man wilt vrienden zijn met vrouwen. Ze hopen gewoon dat ze via de veilige friendzone route ooit een kans gaan krijgen, omdat ze geen ballen hebben om meteen aan te geven wat hun werkelijke intenties zijn.
Hopelijk binnenkort 🥰Zijn jullie nou een stelletje of wat heb ik gemist?