- Waardering
- 2.517
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Hetzelfde als elk ander jaar: wereldheerschappij en zoveel mogelijk kaarten uitdelen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hetzelfde als elk ander jaar: wereldheerschappij en zoveel mogelijk kaarten uitdelen.
Watafak gast. Hoe ver heeft ze jou al gehersenspoeld? Of moest je dit van haar schrijven? LOL.Ik snap je punt wel, en had ook zo van die vrienden die jaren wachten en maar hopen. Vervolgens zijn ze boos als hun vriendinnetje een vriend krijgt, maar zeggen van niet natuurlijk. Maar die waren ook stuk voor stuk onzeker. Volgens mij zit het anders wanneer de man zelfzeker is en weet dat hij niet altijd alleen gaat zijn of niks tekort komt of blablabla.
En ik denk dat er ook nog een verschil zit in het constant berichtjes sturen online terwijl je weet dat je ze nooit gaat zien irl, dat snap ik ook niet echt.
Hoezo laten wachten? Ik vroeg of ze vlug eens langs de mcdo wou gaan en 10 minuten later zat ze in de auto.Watafak gast. Hoe ver heeft ze jou al gehersenspoeld? Of moest je dit van haar schrijven? LOL.
Hoe heeft dat ook iets te maken met zelfverzekerd zijn? Die shit getuigt juist van het tegenovergestelde. Iemand die zeker is van zichzelf, kent zijn waarde, gaat voor wat hij wilt, en tolereert geen bullshit zoals dit. Of je nou één berichtje per week stuurt of één per dag, maakt geen ene f**k verschil. Het feit blijft dat jij niet krijgt wat jij wilt en zij alles krijgt wij zij wilt. Je bent gewoon verstrikt in eigen leugens, zodat je die coping mechanisme van je kan voorzetten.
Hoe lang ken je haar nu al? Hoeveel zogenaamde '''''dates'''' hebben jullie al gehad? Heb je ooit wel eens meegemaakt als een vrouw oprecht in je is geïnteresseerd? Die laten je niet zo lang wachten. Als je dat een paar keer hebt meegemaakt, dan weet je dat de rest van die leugens allemaal onzin is.
Ik ben 't totaal niet eens met Thomas z'n standpunt maar met dit soort posts doe je onbewust wel hard je best z'n gelijk te bewijzen ouwe.Hoezo laten wachten? Ik vroeg of ze vlug eens langs de mcdo wou gaan en 10 minuten later zat ze in de auto.
Welk meisje die gewoon wat internet aandacht nodig heeft gaat er nu om half 9 nog naar buiten voor zoiets
Kan, geen flauw idee. Ik weet dat Thomas z’n punt bestaat, meer dan t mijne. Maar dan nog. Thomas zou toch ook niet iedereen doen waar hij contact mee heeft denk ik? Of misschien met zn hoeveelheid Test wel.Ik ben 't totaal niet eens met Thomas z'n standpunt maar met dit soort posts doe je onbewust wel hard je best z'n gelijk te bewijzen ouwe.
Hoeveel van die keren dat jullie hebben afgesproken is er iets van fysiek contact geweest? Heb je al toestemming gekregen om haar handje vast te houden? Of was ze daar zogenaamd nog niet klaar voor lol.Hoezo laten wachten? Ik vroeg of ze vlug eens langs de mcdo wou gaan en 10 minuten later zat ze in de auto.
Welk meisje die gewoon wat internet aandacht nodig heeft gaat er nu om half 9 nog naar buiten voor zoiets
Ik moet geen hand hebben? Voor fysiek contact ga ik bij mn eigen leeftijd kijken en types waar ik op val.Hoeveel van die keren dat jullie hebben afgesproken is er iets van fysiek contact geweest? Heb je al toestemming gekregen om haar handje vast te houden? Of was ze daar zogenaamd nog niet klaar voor lol.
Gast, laat je nou niet zo manipuleren. Vrouwen zijn meesters in die shit en jij bent hier het levende bewijs van.
Ik heb overigens geen enkele baat om mijzelf voor te doen als de zogenaamde alpha male. No offense, maar ik haal totaal geen voldoening uit jullie bevestiging. Ik vind het alleen bijzonder triest dat er zoveel mannen zoals jij zichzelf laat misbruiken voor die onzin. Jullie zijn letterlijk de ondergang van onze gender. Ik kan mijzelf nu heel goed voorstellen waarom mensen van gender veranderen.
Voor fysiek contact ga ik bij mn eigen leeftijd kijken en types waar ik op val.
Zijn jullie nou een stelletje of wat heb ik gemist?

Niet zo achterlijk doen he, als je die sarcasme niet kan proeven is er veel werk aan.
Sure thing buddy.Niet zo achterlijk doen he, als je die sarcasme niet kan proeven is er veel werk aan.
Ze spreekt alleen af met sukkels waarvan ze weet dat die toch sowieso niets durven te proberen. Het is maar net wat je ziet als een compliment lol.Volgens mij is Thomas jaloers dat Kathlinoo wel met Robin wilt afspreken en niet met hem.![]()
Als er iemand iets te kort komt zijn het jullie simps wel. Daarom blijven jullie ook wanhopig eeuwenlang in de friendzone zitten, in de hoop dat het ooit iets gaat opleveren. Pathetic.de whatsapp berichten zeggen iets helemaal andersZe spreekt alleen af met sukkels waarvan ze weet dat die toch sowieso niets durven te proberen. Het is maar net wat je ziet als een compliment lol.
En plus, voor de zoveelste keer, heb ik haar nooit benaderd. Ik heb alleen gereageerd op haar zogenaamde '''troll''. En daarna heb ik meteen duidelijk gemaakt wat mijn intenties waren. Vervolgens heeft ze met haar pathologische leugenachtige hersenspinsels de boel verdraaid, waardoor het lijkt alsof ik zogenaamd een blauwtje heb gelopen. Dat dit riedeltje, na jarenlang nog steeds wordt herhaald door een paar van jullie simps zegt meer over jullie dan over mij.
Maar goed, ook al zou dit in jullie wildste dromen de echte realiteit zijn. Denk je nou werkelijk dat ik van zoiets zou wakker liggen.Als er iemand iets te kort komt zijn het jullie simps wel. Daarom blijven jullie ook wanhopig eeuwenlang in de friendzone zitten, in de hoop dat het ooit iets gaat opleveren. Pathetic.

Deel ze dan ff
Staat niet op mijn telefoon
Nou, vertel het eens jongen. Wat zeggen die zogenaamde fabriceerde berichten volgens jou? Je penvriedinnetje staat er namelijk niet bekend om dat ze de echte waarheid verteld. Zelf niet als ze met haar gemuteerde hoofd op de feiten wordt gedrukt.
Misschien mag ie wel in haar mcflurry roeren.Nou, vertel het eens jongen. Wat zeggen die zogenaamde fabriceerde berichten volgens jou? Je penvriedinnetje staat er namelijk niet bekend om dat ze de echte waarheid verteld. Zelf niet als ze met haar gemuteerde hoofd op de feiten wordt gedrukt.
En hoeveel brownie points heb je nu al verzameld met deze heldhaftige white knight acties? Mag je de volgende keer naast een paar worteltjes bij de McDonalds ook wat appeltjes aan haar schenken? Mirin the progressie.