The Barbarian
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.950
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of doktertje
De enige die zich hier druk over maakt, is degene die letterlijk een gesprek van 3-4 jaar geleden heeft bewaard met de intentie om die zo nu en dan aan haar trouwe simps te laten lezen, zodat die sukkels haar (hopelijk) de bevestiging kunnen geven hoe belangrijk en gewild ze wel niet is. Daaruit blijkt alweer hoeveel waarde je eraan hecht.@th0maz Niet druk om maken joh, iemand als jij moet hier toch boven staan. Snap niet dat jj je als Oppersimp verlaagt naar het niveau van simpele simps.
Die verwijst door naar een psychiater.
Waarschijnlijk
Heb je wel eens een McFrikandel in je mond gehad?
Persoonlijk ik niet, misschien dat @LJ kan vertellen hoe die smaakt!
Macie stormhoek in Zaandam. Ik zie je daar

Gewoon side saladje hoor, met eigen tonijn uit blikZal dit toch echt moeten melden aan je coach. @wovano ga eens met deerover

Wat side saladtossen achter de maccie in stormhoek. OuweGewoon side saladje hoor, met eigen tonijn uit blik![]()
Ja ja, dat zou ik nu ook zeggen ♥️Gewoon side saladje hoor, met eigen tonijn uit blik![]()
Dat is wel een land waar je het naar je zin kunt hebben.Maandag semi grapje gemaakt tegen mijn vrouw dat ik naar Zweden wil verhuizen. Krijg nu steeds appjes van haar met woningen die ze wel leuk vind. 😆
En dat we moeten toch maar eens een weekendje gaan kijken daar zonder kinderen.
Maandag semi grapje gemaakt tegen mijn vrouw dat ik naar Zweden wil verhuizen. Krijg nu steeds appjes van haar met woningen die ze wel leuk vind. 😆
En dat we moeten toch maar eens een weekendje gaan kijken daar zonder kinderen.
Recent nog geweest? De grotere steden takelen daar ook rap af hoor.Dat is wel een land waar je het naar je zin kunt hebben.
''date'' lol. Ik snap werkelijk niet dat jullie sukkels jezelf moedwillig aan het lijntje laten houden d.m.v. die manipulatieve valse hoop tactics. Het enige waar jij goed voor bent is aandacht/haar het gevoel geven dat ze gewild is. Diep van binnen weten ze dondersgoed wat jij wilt, en ook dat je dat ook nooooit gaat krijgen.
En kom niet aan met die bullshit dat je zogenaamd vrienden met haar wilt zijn. Geen enkele man wilt vrienden zijn met vrouwen. Ze hopen gewoon dat ze via de veilige friendzone route ooit een kans gaan krijgen, omdat ze geen ballen hebben om meteen aan te geven wat hun werkelijke intenties zijn.