Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.301
Probeer anders is vadertje en moedertje te spelen.

• #166.303
@th0maz Niet druk om maken joh, iemand als jij moet hier toch boven staan. Snap niet dat jj je als Oppersimp verlaagt naar het niveau van simpele simps.
De enige die zich hier druk over maakt, is degene die letterlijk een gesprek van 3-4 jaar geleden heeft bewaard met de intentie om die zo nu en dan aan haar trouwe simps te laten lezen, zodat die sukkels haar (hopelijk) de bevestiging kunnen geven hoe belangrijk en gewild ze wel niet is. Daaruit blijkt alweer hoeveel waarde je eraan hecht.

Who the f**k bewaart een gesprek zo lang en praat na zo'n lange tijd nog steeds over dezelfde bullshit die hier al talloze keren is herhaald. Blijkbaar ben ik toch belangrijker dan ik dacht. Dat is dan wel goed voor mijn onzekerheid.

• #166.306
Wie vanavond mac drive?

• #166.314
Uhm wat...

20230104_193304.jpg

Laatst bewerkt:
  • #166.315
  • #166.316
Maandag semi grapje gemaakt tegen mijn vrouw dat ik naar Zweden wil verhuizen. Krijg nu steeds appjes van haar met woningen die ze wel leuk vind. 😆
En dat we moeten toch maar eens een weekendje gaan kijken daar zonder kinderen.

• #166.317
Maandag semi grapje gemaakt tegen mijn vrouw dat ik naar Zweden wil verhuizen. Krijg nu steeds appjes van haar met woningen die ze wel leuk vind. 😆
En dat we moeten toch maar eens een weekendje gaan kijken daar zonder kinderen.
Dat is wel een land waar je het naar je zin kunt hebben.

Laatst bewerkt:
  • #166.320
''date'' lol. Ik snap werkelijk niet dat jullie sukkels jezelf moedwillig aan het lijntje laten houden d.m.v. die manipulatieve valse hoop tactics. Het enige waar jij goed voor bent is aandacht/haar het gevoel geven dat ze gewild is. Diep van binnen weten ze dondersgoed wat jij wilt, en ook dat je dat ook nooooit gaat krijgen.

En kom niet aan met die bullshit dat je zogenaamd vrienden met haar wilt zijn. Geen enkele man wilt vrienden zijn met vrouwen. Ze hopen gewoon dat ze via de veilige friendzone route ooit een kans gaan krijgen, omdat ze geen ballen hebben om meteen aan te geven wat hun werkelijke intenties zijn.

1672873127298.png

Fail Greta Thunberg GIF by The3Flamingos

Terug
Naar boven