- Waardering
- 27.799
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is deels de reden dat ik voor Mizuno heb gekozen, hun standaard hardloopschoen bevalt me sowieso en de zolen van hun Trail schoenen worden ontwikkeld door Michelin, die vrij goede MTB banden maken.Zijn meer kleuren, en de kleur boeit me weinig. Als ze maar goede grip hebben en fijn lopen
Dus toch een RS3 voor het einde van het jaar.

Zag ik ook bij Adidas, met Continental zoolDat is deels de reden dat ik voor Mizuno heb gekozen, hun standaard hardloopschoen bevalt me sowieso en de zolen van hun Trail schoenen worden ontwikkeld door Michelin, die vrij goede MTB banden maken.
Niet zo vroeg maar wel op een dag

Volgens mij is er bij zijn huidige werk zo'n groot tekort, dat hij altijd nog terug kan als het tegenvaltHet ergens naar je zin hebben is ook belangrijk. Medewerker van het jaar..
Ga ergens speedgoat 5 passen zou ik zeggen.
Hoe beter ze passen, hoe lekkerder ze lopen. Best cerlKoop schoenen die lekker zitten tenzij je echt afwijking hebt waar je u tegen zegt.
Bijna altijd schoenen gekocht na het lopen op zo’n band filmpje drbij enzo. Nu koop ík hokas online en loop niet slechter of beter meer of minder last.
Werk je dus 84 uur pw, 12uur pd, 7 dagen pw.Gesolliciteerd bij een opdrachtgever die 2,50,- per uur meer betaald dan mijn huidige. Dat is per 4 weken een verschil van 840€ met de uren die ik draai gemiddeld
Hij woont nog bij zijn moeder toch ?Werk je dus 84 uur pw, 12uur pd, 7 dagen pw.
Heb je zon k*twij* thuis zitten dan?
Mooie autos heb net een rs6 opgehaald.
Michelin mtb banden heb ik altijd matig gevonden en hun motorbanden ook.Dat is deels de reden dat ik voor Mizuno heb gekozen, hun standaard hardloopschoen bevalt me sowieso en de zolen van hun Trail schoenen worden ontwikkeld door Michelin, die vrij goede MTB banden maken.
En toen werd je wakker?
Ik heb net een Ferrari gehaald, splinternieuw
Speelgoedautootje 🏎️
Ja ik heb 3 paar nu. Volgende paar binnenkort om een oud paartje te vervangenLoopschoenen zijn ontworpen voor lichtgewichten. Dat is wel iets om naar te kijken.
Wat ook helpt is niet een paar kapot te lopen maar een aantal af te wisselen. Dan krijg je wat minder eenzijdige belasting.
Nee waarom je hebt hier ook mensen die werken. Ken je dat woord?