AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.501
Het ergens naar je zin hebben is ook belangrijk. Medewerker van het jaar..

• #166.502
Zijn meer kleuren, en de kleur boeit me weinig. Als ze maar goede grip hebben en fijn lopen
Dat is deels de reden dat ik voor Mizuno heb gekozen, hun standaard hardloopschoen bevalt me sowieso en de zolen van hun Trail schoenen worden ontwikkeld door Michelin, die vrij goede MTB banden maken.

• #166.504
Dat is deels de reden dat ik voor Mizuno heb gekozen, hun standaard hardloopschoen bevalt me sowieso en de zolen van hun Trail schoenen worden ontwikkeld door Michelin, die vrij goede MTB banden maken.
Zag ik ook bij Adidas, met Continental zool

• #166.507
Zag ik ook bij Adidas, met Continental zool
Ga ergens speedgoat 5 passen zou ik zeggen.

Die zolen zijn over het algemeen allemaal goed. Marketing kletskoek. Alle trails hebben goede zolen. Mijn tectons hebben vibram trouwens, ‘de’ zool voor berg schoenen. Allemaal onzin.

Wil je specifieke grip moet je naar innov8 kijken trouwens.

• #166.508
Koop schoenen die lekker zitten tenzij je echt afwijking hebt waar je u tegen zegt.

Bijna altijd schoenen gekocht na het lopen op zo’n band filmpje drbij enzo. Nu koop ík hokas online en loop niet slechter of beter meer of minder last.

• #166.509
Koop schoenen die lekker zitten tenzij je echt afwijking hebt waar je u tegen zegt.

Bijna altijd schoenen gekocht na het lopen op zo’n band filmpje drbij enzo. Nu koop ík hokas online en loop niet slechter of beter meer of minder last.
Hoe beter ze passen, hoe lekkerder ze lopen. Best cerl
Loopschoenen zijn ontworpen voor lichtgewichten. Dat is wel iets om naar te kijken.

Wat ook helpt is niet een paar kapot te lopen maar een aantal af te wisselen. Dan krijg je wat minder eenzijdige belasting.

• #166.510
Gesolliciteerd bij een opdrachtgever die 2,50,- per uur meer betaald dan mijn huidige. Dat is per 4 weken een verschil van 840€ met de uren die ik draai gemiddeld
Werk je dus 84 uur pw, 12uur pd, 7 dagen pw.

Heb je zon k*twij* thuis zitten dan?

• #166.513
Mooie autos heb net een rs6 opgehaald.
1EB22F57-7F9F-4E0D-AC91-5AFF6FB7F8AC.jpeg

• #166.514
Michelin mtb banden heb ik altijd matig gevonden en hun motorbanden ook.

• #166.515
Ik heb net een Ferrari gehaald, splinternieuw

Speelgoedautootje 🏎️

• #166.519

Loopschoenen zijn ontworpen voor lichtgewichten. Dat is wel iets om naar te kijken.

Wat ook helpt is niet een paar kapot te lopen maar een aantal af te wisselen. Dan krijg je wat minder eenzijdige belasting.
Ja ik heb 3 paar nu. Volgende paar binnenkort om een oud paartje te vervangen

Terug
Naar boven