XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.521
Ja ik heb 3 paar nu. Volgende paar binnenkort om een oud paartje te vervangen
Zo die ik het ook. Af en toe de oudste eruit als het schuim niet echt elastisch meer is en soms een nieuw paar erin.

Nu ik al een tijdje vrij veel loop zijn mijn voeten ook sterker en maakt het ook wat minder uit welke schoenen ik draag.

• #166.522
Zo die ik het ook. Af en toe de oudste eruit als het schuim niet echt elastisch meer is en soms een nieuw paar erin.

Nu ik al een tijdje vrij veel loop zijn mijn voeten ook sterker en maakt het ook wat minder uit welke schoenen ik draag.
Ik loop nog wel steeds in mijn barefoot schoenen. Hardlopen doe ik daar niet meer mee weekje gedaan maar dat is een beetje to much. Is nu wel koud aan mijn poten zeg Poh.

• #166.529
Podcast en cardio /:

• #166.532
73E5F7C8-0A56-4B81-AD94-92CEF151C6AF.jpeg

• #166.534
Champions League Sport GIF by AFC Ajax

• #166.539
Dan vraag ik me altijd af hoe het geregeld is met stromend water, elektriciteit, koken, verwarming, internet, boodschappen doen e.d. Zo'n hut lijkt me hardstikke prachtig om er een paar weken vakantie te hebben, maar je lijkt wel heel erg afgelegen te zitten om er permanent te wonen.

• #166.540
Dan vraag ik me altijd af hoe het geregeld is met stromend water, elektriciteit, koken, verwarming, internet, boodschappen doen e.d. Zo'n hut lijkt me hardstikke prachtig om er een paar weken vakantie te hebben, maar je lijkt wel heel erg afgelegen te zitten om er permanent te wonen.
Met een dieselaggregraat, sateliet internet en water opslaan uit de natuur kom je al heel ver. Eten uit het wild halen.

Terug
Naar boven