apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is circa half uurtje van een stad af. Prima te doen.Dan vraag ik me altijd af hoe het geregeld is met stromend water, elektriciteit, koken, verwarming, internet, boodschappen doen e.d. Zo'n hut lijkt me hardstikke prachtig om er een paar weken vakantie te hebben, maar je lijkt wel heel erg afgelegen te zitten om er permanent te wonen.
Tenzij jij ze voor trespassers aanziet.Je kan prima zo'n gastank ondergronds laten plaatsen. Komen ze die om de zoveel tijd bijvullen.
![]()
Zweden of Oostblok, Bus ingeladen met kettingzagen en klim materieel vanacht terug naar Zweden hopelijk mis ik dit keer de veer boot niet 😂Georgia?
Toch wel prachtig die uitgestrekte natuur in the States. Oerbossen en rust vind je hier nergens meer. Ik zou er zo voor tekenen voor 400k.
Roadkill
Gewoon tijden jacht seizoen vriezer vullen met wild ! Veel beter gaat het niet worden
Die heb ik ook ja.

Totaal natuurlijk niet zo’n groot raam 🫠
Ik heb in maart 2021 5 rolluiken laten plaatsen voor ramen met een afmeting van 110cm breed en 150cm hoog, allemaal met een somfy motor met afstandsbediening, geen wifi bediening, in totaal was ik €3750 kwijt.Totaal natuurlijk niet zo’n groot raam 🫠
Puur voor beneden. In combinatie met nieuw glas vloer isolatie. En als ik nog een sok vind met airco money dan komt die er ook en zonnepanelen. 🤞
Das nog geen 9m2 Jezus.Ik heb in maart 2021 5 rolluiken laten plaatsen voor ramen met een afmeting van 110cm breed en 150cm hoog, allemaal met een somfy motor met afstandsbediening, geen wifi bediening, in totaal was ik €3750 kwijt.
Geef even door wat je wilt en dat steek ik je even een vergelijkende offerte.
Aluminium ging van maart 2022 naar maart 2023 ongeveer 23% omhoog.Prijzen zijn gestegen en er is ook kwaliteitsverschil.
Goede vriend van mij heeft daar een bedrijf in. Als ik kijk hoe belachelijk goed dat loopt, dan denk ik dat je 'gunstig aanschaffen' ook met een korreltje zout moet nemen. Ik meen wel dat hij zei dat het nu langzaamaan aan het stabiliseren isZonnepanelen kan je waarschijnlijk wel gunstig aanschaffen met een lening.
Duurzaamheidslening | SVn |
Wil je je huis verduurzamen, bijvoorbeeld door zonnepanelen te plaatsen of je huis te isoleren? Ontdek of de Duurzaamheidslening van SVn bij je past.www.svn.nl
Gewoon zelf bestellen en monteren, weet niet of je een beetje handig bent natuurlijk, maar ik heb het ook gedaan en was nog geen 3 K kwijt met WiFi bediening en gewoon kwaliteit spul.Das nog geen 9m2 Jezus.
Laat die rolluiken maar zitten 😂😂
Dat kost wel dik 5k dan. Ik wist dat ze prijzig waren maar damn
Ik doelde niet op de aanschafprijs, maar op een lening. Ik heb het kunnen lenen tegen 1,6% wat ook nog eens aftrekbaar is.Goede vriend van mij heeft daar een bedrijf in. Als ik kijk hoe belachelijk goed dat loopt, dan denk ik dat je 'gunstig aanschaffen' ook met een korreltje zout moet nemen. Ik meen wel dat hij zei dat het nu langzaamaan aan het stabiliseren is