MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.542
Dan vraag ik me altijd af hoe het geregeld is met stromend water, elektriciteit, koken, verwarming, internet, boodschappen doen e.d. Zo'n hut lijkt me hardstikke prachtig om er een paar weken vakantie te hebben, maar je lijkt wel heel erg afgelegen te zitten om er permanent te wonen.
Is circa half uurtje van een stad af. Prima te doen.

• #166.543
Je kan prima zo'n gastank ondergronds laten plaatsen. Komen ze die om de zoveel tijd bijvullen.
1674469085803.jpg

• #166.545
Georgia?

Toch wel prachtig die uitgestrekte natuur in the States. Oerbossen en rust vind je hier nergens meer. Ik zou er zo voor tekenen voor 400k.
Zweden of Oostblok, Bus ingeladen met kettingzagen en klim materieel vanacht terug naar Zweden hopelijk mis ik dit keer de veer boot niet 😂

• #166.546
Indd ondergrondse tanks(gas en septic) en hemelwaterzuivering, maar water en elektra kan ook gewoon aangelegd zijn. Je moet alleen wel bewust om gaan met je tanks, die raken anders snel vol/leeg.

Eten haal je gewoon bij de lokale supermarkt?

• #166.549
Mensen hier verstand over rolluiken en de prijzen ?

12m2 ogv. @Steks jij hebt dit vast wel

• #166.551
Die heb ik ook ja. :D

Maar niet met zo’n afmeting.
Totaal natuurlijk niet zo’n groot raam 🫠

Puur voor beneden. In combinatie met nieuw glas vloer isolatie. En als ik nog een sok vind met airco money dan komt die er ook en zonnepanelen. 🤞

• #166.552
Totaal natuurlijk niet zo’n groot raam 🫠

Puur voor beneden. In combinatie met nieuw glas vloer isolatie. En als ik nog een sok vind met airco money dan komt die er ook en zonnepanelen. 🤞
Ik heb in maart 2021 5 rolluiken laten plaatsen voor ramen met een afmeting van 110cm breed en 150cm hoog, allemaal met een somfy motor met afstandsbediening, geen wifi bediening, in totaal was ik €3750 kwijt.

• #166.553
Prijzen zijn gestegen en er is ook kwaliteitsverschil.

• #166.554
Ik heb in maart 2021 5 rolluiken laten plaatsen voor ramen met een afmeting van 110cm breed en 150cm hoog, allemaal met een somfy motor met afstandsbediening, geen wifi bediening, in totaal was ik €3750 kwijt.
Das nog geen 9m2 Jezus.
Laat die rolluiken maar zitten 😂😂
Dat kost wel dik 5k dan. Ik wist dat ze prijzig waren maar damn

• #166.555
Zonnepanelen kan je waarschijnlijk wel gunstig aanschaffen met een lening.

• #166.556
Mensen hier verstand over rolluiken en de prijzen ?

12m2 ogv. @Steks jij hebt dit vast wel
Geef even door wat je wilt en dat steek ik je even een vergelijkende offerte.

Met of zonder plaatsing?

Weet wel niet hoe de Nederlandse markt tegenover de Belgische is.

@azerate onze opperbeunhaas kan daar waarschijnlijk ook wel wat in betekenen.

• #166.558
Zonnepanelen kan je waarschijnlijk wel gunstig aanschaffen met een lening.
Goede vriend van mij heeft daar een bedrijf in. Als ik kijk hoe belachelijk goed dat loopt, dan denk ik dat je 'gunstig aanschaffen' ook met een korreltje zout moet nemen. Ik meen wel dat hij zei dat het nu langzaamaan aan het stabiliseren is

• #166.559
Das nog geen 9m2 Jezus.
Laat die rolluiken maar zitten 😂😂
Dat kost wel dik 5k dan. Ik wist dat ze prijzig waren maar damn
Gewoon zelf bestellen en monteren, weet niet of je een beetje handig bent natuurlijk, maar ik heb het ook gedaan en was nog geen 3 K kwijt met WiFi bediening en gewoon kwaliteit spul.

• #166.560
Goede vriend van mij heeft daar een bedrijf in. Als ik kijk hoe belachelijk goed dat loopt, dan denk ik dat je 'gunstig aanschaffen' ook met een korreltje zout moet nemen. Ik meen wel dat hij zei dat het nu langzaamaan aan het stabiliseren is
Ik doelde niet op de aanschafprijs, maar op een lening. Ik heb het kunnen lenen tegen 1,6% wat ook nog eens aftrekbaar is.

Terug
Naar boven