- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had niets minder verwacht van onze alfa mannen 💪.DBB, waar de populatie enkel bestaat uit mensen met sub 10% vet en een salaris boven de 70k/jaar![]()
Elke zichzelf respecterende burger valt dan toch ruim buiten deze tabel?

Ik had er weer een emoticon bij moeten zetten.Als je 30 bent en een normale baan hebt val je toch pittig midden in deze groep hoor
Het deel wat daadwerkelijk voor hun 30ste boven de 40k zit is kleiner dan jij waarschijnlijk denkt.
Natuurlijk door de extreme inflatie wel flink aan het goeien, maar dan nog.
Je leeft nogVrijdag echt een hele slechte dag met trainen. Wel gegaan maar het lukte niet. Vandaag gelukkig wel weer lekker.
Toch wat te weinig gegeten denk ik. Slappe hap meteen.
Jawel. En toch apart dat je zulke slechte dagen hebt soms ineens.
Joh, iedereen heeft wel eens een mindere dag.Jawel. En toch apart dat je zulke slechte dagen hebt soms ineens.
Ik weet het en toch vind ik het altijd weer verrassend/schokkend hoe dat kan verschillen.Joh, iedereen heeft wel eens een mindere dag.
De ene geeft er aan toe en blijft thuis. De ander probeert er toch wat van te maken. Prima toch?
Beter dan jezelf nooit uitdagen.
Heb je een vlammenwerper aangeschaft?
Jij zag de erfenis al in rook opgaan🤡 Ik snap de noodzaakmaar moet bijvoorbeeld geld lenen van onze ouders als ze een tandartsrekening krijgt of de auto stuk gaat.
Jij zag de erfenis al in rook opgaan🤡 Ik snap de noodzaak

Was een flauwe grapZeker niet, sowieso op dat gebied geen verwachtingen. Haar woning wordt ook al deels betaald door mijn moeder, dus 'eerlijk' is het toch al niet
Maar ze zit gewoon in een hele nare positie als je nieteens 500 euro hebt voor een tandartsrekening, dan loop je heel veel risico financieel in de shit te komen.
Fijn! Geld blijft een van de moeilijkste onderwerpen om over te praten. Hopelijk neemt ze er ook daadwerkelijk wat van aan.Tijdje terug een lastig gesprek gehad met mijn zusje waaruit bleek dat ze op 25 jarige leeftijd 0 euro spaardgeld heeft en ondanks lage vaste lasten gewoon nogsteeds niet met haar geld om kan gaan. Ze heeft ADHD en kan geen ritme of regelmaat vinden, ook niet met uitgaven. Ze heeft geen echte schulden maar moet bijvoorbeeld geld lenen van onze ouders als ze een tandartsrekening krijgt of de auto stuk gaat.
Normaal als we het over dit soort dingen hebben wordt ze heel erg boos en dwars maar dat veel toen enigsinds mee. Na een paar glazen wijn met mijn vriendin voorgesteld om haar te gaan helpen met sparen en de uitgaven.
Vandaag een goed gesprek gehad en de eerste stappen gezet en samen de basis voor de overeenkomst gelegd. Ze was echt veel meewerkender en realistischer dan we hadden verwacht, ik heb er stiekem een goed gevoel over.
Ze begint nu toch zelf ook in te zien dat ze hulp nodig heeft en lijkt er nu echt voor open te staan.

Was een flauwe grap
Goed dat je jezelf om haar bekommert. Hopelijk leert ze de les maar mijn ervaring is dat mensen met zulke problematiek het vaak alleen op de harde manier leren, inclusief mijzelf.
Fijn! Geld blijft een van de moeilijkste onderwerpen om over te praten. Hopelijk neemt ze er ook daadwerkelijk wat van aan.
Waar hoop je naar toe te gaan? Voor mensen met ADHD/ADD vind ik structuur altijd het beste werken. Dus losse rekeningen, een voor de vaste lasten, een voor het sparen, een voor het vrije budget.
Elke maand het bedrag voor de vaste lasten op die rekening, een bepaald percentage naar de spaarrekening en wat overblijft op de vrij budget rekening. Daar zou je d’r de eerste maanden ook mee kunnen helpen.
Beetje ongevraagd advies, maar denk met je mee![]()
altijd...Fijn! Geld blijft een van de moeilijkste onderwerpen om over te praten. Hopelijk neemt ze er ook daadwerkelijk wat van aan.
Waar hoop je naar toe te gaan? Voor mensen met ADHD/ADD vind ik structuur altijd het beste werken. Dus losse rekeningen, een voor de vaste lasten, een voor het sparen, een voor het vrije budget.
Elke maand het bedrag voor de vaste lasten op die rekening, een bepaald percentage naar de spaarrekening en wat overblijft op de vrij budget rekening. Daar zou je d’r de eerste maanden ook mee kunnen helpen.
Beetje ongevraagd advies, maar denk met je mee![]()