- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Op DBB zou ie natty claimen.Op dbb zal die een slotje krijgen want te jong om te kuren @Sanca Saxon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op DBB zou ie natty claimen.Op dbb zal die een slotje krijgen want te jong om te kuren @Sanca Saxon
En desondanks blijf je hier komen. Niets leukers in je eigen land?
Hij moet wel, want kuren doe je vanaf je 21e hier 😁
Aangeboren hartafwijking?Lol, en straks iedereen verbaasd als ie de 25 niet haalt.

En, hoe was het? Voor het zingen de kerk uit?
Je hebt een sticker verdiend.ik geef les aan de zwakste leerlingen van de school. in het 5de leerjaar( dat is groep 7) geef ik les aan kinderen die al drie jaar "meegenomen" worden naar het volgende jaar, ondanks het feit dat ze maar een gemiddelde van 3 op 10 hebben voor wiskunde.
Bij de laatste 2 toetsen scoorden ze zo goed mijn 10 kinderen van een 3 op 10 gemiddeld naar een 8,3 gemiddeld zijn gegaan.
kind A: de derde is van de klas voor rekenen ( op 50 kinderen)
kind B: 5de
Kind C: 6de
kind D: 8ste
kind E: 10 de
kind F, G en H= gedeelde 11de plaats
Kind I : 13de plaats
Kind J:...........1ste!!!!! 9, 3 op 10 voor toets Sprong 9. 9, 6 op sprong 10.
In het 4de leerjaar en het 3de leerjaar zijn mijn kinderen van 3, 6 en 3,9 gemiddeld naar 7, 9 en 8, 5 gegaan.
Nog even en binnen drie weken hebben deze kinderen geen extra begeleidingdplan nodig en kunnen ze zelf rekenbuddy worden. Wat een absurde boost voor hun zelfvertrouwen.
Niet al hun juffen zijn even blij. ...
Ik verkies de blijdschap van een kind.
Als je eerst een 3 gemiddeld staat kun je toch niet na 2 toetsen een 8.3 gemiddeld staan? Al is die 3 gehaald uit 1 toets en haal je vervolgens 2 keer een 10 sta je nog geen 8.3 gemiddeld. Tenzij die andere 2 toetsen zwaarder tellen ofzo. Dan nog is 't bijzonder want we gaan richting einde schooljaar dus ze hebben vast meer dan 1 toets gehad.Ik geef les aan de zwakste leerlingen van de school. In het 5de leerjaar (dat is groep 7) geef ik les aan kinderen die al drie jaar "meegenomen" worden naar het volgende jaar, ondanks het feit dat ze maar een gemiddelde van 3 op 10 hebben voor wiskunde.
Bij de laatste 2 toetsen scoorden mijn 10 kinderen zo goed dat ze van een 3 op 10 gemiddeld naar een 8,3 gemiddeld zijn gegaan.
kind A: is nu 3de van de klas voor rekenen ( op 50 kinderen)
kind B: 5de
Kind C: 6de
kind D: 8ste
kind E: 10 de
kind F, G en H= gedeelde 11de plaats
Kind I : 13de plaats
Kind J:...........1ste!!!!! 9, 3 op 10 voor toets Sprong 9. 9, 6 op sprong 10.
In het 4de leerjaar en het 3de leerjaar zijn mijn kinderen van 3,6 en 3,9 gemiddeld naar 7,9 en 8,5 gegaan.
Nog even en binnen drie weken hebben deze kinderen geen extra begeleidingsplan nodig en kunnen ze zelf rekenbuddy worden! Wat een absurde boost voor hun zelfvertrouwen.
Niet al hun juffen zijn even blij. ...
Tenzij het gemiddelde van de toets van zijn leerlingen van 3 naar 8,3 is gestegen?Als je eerst een 3 gemiddeld staat kun je toch niet na 2 toetsen een 8.3 gemiddeld staan? Al is die 3 gehaald uit 1 toets en haal je vervolgens 2 keer een 10 sta je nog geen 8.3 gemiddeld. Tenzij die andere 2 toetsen zwaarder tellen ofzo. Dan nog is 't bijzonder want we gaan richting einde schooljaar dus ze hebben vast meer dan 1 toets gehad.
Hoe werkt dat, meester?
hogere wiskunde?Als kind F, G en H de gedeelde 11de plaats hebben, kan kind I nooit de 13de hebben, want de eerstvolgende is 14de.
.![]()
Dan weet je gelijk hoe moeilijk wiskunde is in België .Als je eerst een 3 gemiddeld staat kun je toch niet na 2 toetsen een 8.3 gemiddeld staan? Al is die 3 gehaald uit 1 toets en haal je vervolgens 2 keer een 10 sta je nog geen 8.3 gemiddeld. Tenzij die andere 2 toetsen zwaarder tellen ofzo. Dan nog is 't bijzonder want we gaan richting einde schooljaar dus ze hebben vast meer dan 1 toets gehad.
Hoe werkt dat, meester?
Weet iemand hier hoe je de oppervlakte van een ruit berekend?Dan weet je gelijk hoe moeilijk wiskunde is in België .
Dat ligt aan de vorm van de ruit.Weet iemand hier hoe je de oppervlakte van een ruit berekend?
Altijd 2x de helft