- Waardering
- 3.634
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 17%
Nou ik was het gaan opzoeken en vond dat dat ongeveer hetzelfde is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ik was het gaan opzoeken en vond dat dat ongeveer hetzelfde is
Het was ook niet precies de term die ik zocht. De aandacht verleggen van de negatieve aandacht/kritiek op jezelf door over iemand anders te beginnen. Weet niet of daar een woord/term voor is.Nou ik was het gaan opzoeken en vond dat dat ongeveer hetzelfde is
Nou dat begrijp ik maar hoe kan ik dan weten dat het een of- vraag was?Het was ook niet precies de term die ik zocht. De aandacht verleggen van de negatieve aandacht/kritiek op jezelf door over iemand anders te beginnen. Weet niet of daar een woord/term voor is.
Is uw vraag niet meer of ik een troll ben? Neen dat ben ik al langniet meer
Mijn vibes zijn niet negatief. Eens ik geband was vonden de meesten het geweldig. Dat zal nu niet anders zijn. Mensen zijn nou eenmaal kuddedieren. Je moet hier doen alsof je mij haat om erbij te horen momenteel terug.De aandacht verleggen van de negatieve aandacht/kritiek op jezelf
Nee hoor, ik denk niet dat mensen je haten. Je doet niemand wat kwaad. Alleen je gedrag is opmerkelijk, zeker voor iemand van in de 50.Mijn vibes zijn niet negatief. Eens ik geband was vonden de meesten het geweldig. Dat zal nu niet anders zijn. Mensen zijn nou eenmaal kuddedieren. Je moet hier doen alsof je mij haat om erbij te horen momenteel terug.
Nou ik ben niet gek anders dan toen ik 20 was en voel me ook niet echt anders. Denk enkel eerst na voor ik zomaar wat doe . Zal zo wel blijven denk ik.Nee hoor, ik denk niet dat mensen je haten. Je doet niemand wat kwaad. Alleen je gedrag is opmerkelijk, zeker voor iemand van in de 50.
Dat is wel apart.Nou ik ben niet gek anders dan toen ik 20 was en voel me ook niet echt anders.
Van mijn 15 tot 40 constant Cannabis gerookt. Houdt je naar schijnt geestelijk jong. Nu die ik het niet meer voor longen.
Paal wel oudere vrouwen dan toen, maar toen paalde ik ook al 40+, dus blijft in verhouding ook hetzelfde
Mijn middelste is 6 jaar. Enigste wat die kan lezen is zijn naam en papa en mama. Mijn oudste is 8 en kan uitstekend lezen. ver boven gemiddeld zelfs. (Waarschijnlijk zijn autisme wat dan in werking komt).
Hoe goed kunnen ze oppervlaktes berekenen?Mijn middelste is 6 jaar. Enigste wat die kan lezen is zijn naam en papa en mama. Mijn oudste is 8 en kan uitstekend lezen. ver boven gemiddeld zelfs. (Waarschijnlijk zijn autisme wat dan in werking komt).
Misschien moet mijn 6 jarige maar naar Jasmine zijn school. Daar kunnen ze hele verhalen voorlezen met hun 6 jaar en al in de 6e klas zitten.
Maar wel van de chocomel afblijven want daar kunnen wel eens stukjes muizen in drijven.
van 6 zei wat is dat?
Wat zijn 8-jarigen toch gevat...
Gaan kinderen in België direct vanaf de geboorte naar school?
Kennelijk de laatste jaren wel, want toen ik in het zesde leerjaar zat was ik al 11-12j. We ontwikkelen sneller en sneller hier!Gaan kinderen in België direct vanaf de geboorte naar school?
6 jaar in 't 6e leerjaar, een gemiddelde van een 3 kunnen opwerken naar een 8.3 in 2 toetsen. Ik vind dat Yasmine een bijzondere leraar is.
Wat zijn 8-jarigen toch gevat...
Belgisch onderwijs is over het algemeen beter dan het Nederlandse.
Vraag ik me toch af waar het mis gaat daar danBelgisch onderwijs is over het algemeen beter dan het Nederlandse.
Gaat het daar meer, minder of vooral anders mis dan hier?