XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.162
Nou ik was het gaan opzoeken en vond dat dat ongeveer hetzelfde is
Het was ook niet precies de term die ik zocht. De aandacht verleggen van de negatieve aandacht/kritiek op jezelf door over iemand anders te beginnen. Weet niet of daar een woord/term voor is.

• #168.163
Het was ook niet precies de term die ik zocht. De aandacht verleggen van de negatieve aandacht/kritiek op jezelf door over iemand anders te beginnen. Weet niet of daar een woord/term voor is.
Nou dat begrijp ik maar hoe kan ik dan weten dat het een of- vraag was?

• #168.165
De aandacht verleggen van de negatieve aandacht/kritiek op jezelf
Mijn vibes zijn niet negatief. Eens ik geband was vonden de meesten het geweldig. Dat zal nu niet anders zijn. Mensen zijn nou eenmaal kuddedieren. Je moet hier doen alsof je mij haat om erbij te horen momenteel terug.

• #168.166
Mijn vibes zijn niet negatief. Eens ik geband was vonden de meesten het geweldig. Dat zal nu niet anders zijn. Mensen zijn nou eenmaal kuddedieren. Je moet hier doen alsof je mij haat om erbij te horen momenteel terug.
Nee hoor, ik denk niet dat mensen je haten. Je doet niemand wat kwaad. Alleen je gedrag is opmerkelijk, zeker voor iemand van in de 50.

• #168.167
Nee hoor, ik denk niet dat mensen je haten. Je doet niemand wat kwaad. Alleen je gedrag is opmerkelijk, zeker voor iemand van in de 50.
Nou ik ben niet gek anders dan toen ik 20 was en voel me ook niet echt anders. Denk enkel eerst na voor ik zomaar wat doe . Zal zo wel blijven denk ik.

• #168.171
calculating-puzzled.gif
Mijn middelste is 6 jaar. Enigste wat die kan lezen is zijn naam en papa en mama. Mijn oudste is 8 en kan uitstekend lezen. ver boven gemiddeld zelfs. (Waarschijnlijk zijn autisme wat dan in werking komt).
Misschien moet mijn 6 jarige maar naar Jasmine zijn school. Daar kunnen ze hele verhalen voorlezen met hun 6 jaar en al in de 6e klas zitten.

Maar wel van de chocomel afblijven want daar kunnen wel eens stukjes muizen in drijven.

• #168.172
Mijn middelste is 6 jaar. Enigste wat die kan lezen is zijn naam en papa en mama. Mijn oudste is 8 en kan uitstekend lezen. ver boven gemiddeld zelfs. (Waarschijnlijk zijn autisme wat dan in werking komt).
Misschien moet mijn 6 jarige maar naar Jasmine zijn school. Daar kunnen ze hele verhalen voorlezen met hun 6 jaar en al in de 6e klas zitten.

Maar wel van de chocomel afblijven want daar kunnen wel eens stukjes muizen in drijven.
Hoe goed kunnen ze oppervlaktes berekenen?

• #168.174
Wat verschil in gewicht in 2 dagen
IMG_7089.jpegIMG_7088.jpeg

• #168.177
Gaan kinderen in België direct vanaf de geboorte naar school?

6 jaar in 't 6e leerjaar, een gemiddelde van een 3 kunnen opwerken naar een 8.3 in 2 toetsen. Ik vind dat Yasmine een bijzondere leraar is.
Kennelijk de laatste jaren wel, want toen ik in het zesde leerjaar zat was ik al 11-12j. We ontwikkelen sneller en sneller hier!

• #168.178
Wat zijn 8-jarigen toch gevat...

Belgisch onderwijs is over het algemeen beter dan het Nederlandse.

Dit is zeker waar ja. Toen ik een jaar of 7-8 was hebben wij een tijdje in Belgie gewoond. Op de Nederlandse school (groep 3 ofzo?) dachten ze dat ik hoogbegaafd was en op de Belgische school met exact dezelfde leeftijdsgenoten bakte ik er geen f**k van en dachten ze dat ik een ontwikkelingsachterstand had. No joke.

En sowieso was heel de cultuur anders. In Nederland zeggen veel kinderen gewoon “jij” tegen de leraar en in Belgie werd je geleerd op te staan bij binnenkomst van de leraar en als je wegging moest je hem een hand geven en gedag zeggen. Dat soort shit

Terug
Naar boven