XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.621
Wel veel drinken
IMG_20230824_183229.jpg drool:

Oja, en ik heb nu eerste vakantie van het jaar. :D
Trek jij ook altijd die klote dopjes er af? Vind het behoorlijk vervelend die vaste dopjes 🤣

• #169.622
  • #169.623
Sony Ch270N
Überhaupt de afsluiting van over-ear is echt een game changer
Ik ben nu dus ook aan kijken. Ik heb eerder al een Sony over-ear gehad, was echt top. (Sony MDR-XB950N1, wordt inmiddels niet meer verkocht.)

Ik twijfel tussen een aantal, waaronder:

Ik neig naar die WH-1000XM4, maar weet niet hoe geschikt ie is voor tijdens het sporten. Het is wel overduidelijk de beste van de 3.

@Vypaw ik neem aan dat je de CH720N bedoelt? Ik lees dat de geluidskwaliteit niet geweldig is, maar jij bent dus wel tevreden?

• #169.624
  • #169.625
Ik ben nu dus ook aan kijken. Ik heb eerder al een Sony over-ear gehad, was echt top. (Sony MDR-XB950N1, wordt inmiddels niet meer verkocht.)

Ik neig naar die WH-1000XM4, maar weet niet hoe geschikt ie is voor tijdens het sporten. Het is wel overduidelijk de beste van de 3.

@Vypaw ik neem aan dat je de CH720N bedoelt? Ik lees dat de geluidskwaliteit niet geweldig is, maar jij bent dus wel tevreden?
Yes, ik vind het geluid echt top maar

Je moet er wel rekening mee houden dat ik van in-ear oortjes naar over-ear headphones ben gegaan

Dus die switch alleen al is erg groot

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #169.626
Yes, ik vind het geluid echt top maar

Je moet er wel rekening mee houden dat ik van in-ear oortjes naar on-ear headphones ben gegaan

Vinden jullie het trainen met zo'n koptelefoon niet heel erg warm? Of raakt je hier aan gewend?

• #169.627
  • Like
  • #169.628

Ik heb de WH-H900N. Geluid waar je U tegen zegt. De nieuwere modellen zullen daar niet van onder doen lijkt mij.

Vinden jullie het trainen met zo'n koptelefoon niet heel erg warm? Of raakt je hier aan gewend?

Dit is de reden dat ik in-ear ben gaan dragen met noise cancelling.

Zo'n lompe grote koptelefoon zat ook in de weg tijdens bepaalde oefeningen, of viel af wanneer er een kabel of DB tegenaan kwam. Weg focus...

Heb wel via internet extra oorkussens besteld voor de koptelefoon, want die waren op een gegeven moment bezweet en af.

• Like
  • #169.631
Te warm. Ik heb een Sony wh-1000 xm2. Prachtig allemaal, maar ik gebruik hem alleen in het vliegtuig.

Voor sporten heb ik AirPods (met memory foam kussentjes ) voor de gym (noise canceling). Voor hardlopen heb ik een Shokz openrun pro, botgeleidingsding. Dan hoor je het verkeer, je oren zijn onbedrukt en het geluid is prima.

• #169.632
Te warm. Ik heb een Sony wh-1000 xm2. Prachtig allemaal, maar ik gebruik hem alleen in het vliegtuig.

Voor sporten heb ik AirPods (met memory foam kussentjes ) voor de gym (noise canceling). Voor hardlopen heb ik een Shokz openrun pro, botgeleidingsding. Dan hoor je het verkeer, je oren zijn onbedrukt en het geluid is prima.
Wat moet ik me voorstellen bij NC in de gym, hoor je dan helemaal niets? Ook niet iemand die vraagt hoeveel setjes je nog moet?

• #169.633
Wilde al een hele tijd m'n Timberlands vervangen maar die zijn super duur.
Nou is er een 50% sale hier bij Timberland, schoenen die ik wil van 200,- nu 100,- maar er ging een extra 25% af en omdat ik me aangemeld heb voor 'community' (nieuwsbrief, weetiket) nog eens 10% eraf.
Schoenen van 200 pond nu voor 67,50 pond gekocht :roflol:
Ja..dat maakt m'n dag wel goed :o

Screenshot_2023-08-26-20-11-45-84_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

• #169.634
Er ging plots nog eens 25% af.

Je moet toch wat als werkloze vrouw die dure spulletjes wilt.

• #169.636
Die op dat plaatje heeft duidelijk een baan. Die is professioneel bukakster.

• #169.640
Je moet er wel rekening mee houden dat ik van in-ear oortjes naar over-ear headphones ben gegaan

Ik ga denk ik ook voor de CH720N. Ik heb gelezen dat de WH-1000XM4 niet geschikt is voor het sporten (raakt los, is zwaarder). De CH720N is lichtgewicht en lijkt op mijn vorige die goed beviel. Ook wil ik in de gym niet een te dure koptelefoon gebruiken, aangezien ik er niet zo voorzichtig mee omga.
Goed punt, had ik nog willen vragen. Ik zweette altijd wel wat, maar had er geen last van en maakte 'm schoon na elke training. Zo'n lichtgewichtmodel valt ook wel mee t.o.v. zo'n grote gaming- of dj-koptelefoon denk ik. Over-ear is voor mij wel een must.

Terug
Naar boven