Trek jij ook altijd die klote dopjes er af? Vind het behoorlijk vervelend die vaste dopjes 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trek jij ook altijd die klote dopjes er af? Vind het behoorlijk vervelend die vaste dopjes 🤣
Sommige mensen lijken niet eens het verschil tussen verkleuren en inkleuren bij oude foto's te maken.
Ken jij zo iemand?
![]()
Ik ben nu dus ook aan kijken. Ik heb eerder al een Sony over-ear gehad, was echt top. (Sony MDR-XB950N1, wordt inmiddels niet meer verkocht.)Sony Ch270N
Überhaupt de afsluiting van over-ear is echt een game changer
Geen idee, was een grapje over Hell, maar kwam niet aan en/of werd bewust genegeerd.Beetje dit niveau?
![]()
VEED - - Mooi trucje gezien op internet_Full-HD.mp4
Make stunning videos with a single click. Cut, trim, crop, add subtitles and more. Online, no account needed. Try it now, free. VEEDwww.veed.io
Yes, ik vind het geluid echt top maarIk ben nu dus ook aan kijken. Ik heb eerder al een Sony over-ear gehad, was echt top. (Sony MDR-XB950N1, wordt inmiddels niet meer verkocht.)
Ik twijfel tussen een aantal, waaronder:
Specificaties van Sony WH-CH720N (Zwart) - Tweakers
tweakers.net
Sony WH-H910N (Zwart): beste prijs - Tweakers
Sony WH-H910N (Zwart) kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.tweakers.net
Ik neig naar die WH-1000XM4, maar weet niet hoe geschikt ie is voor tijdens het sporten. Het is wel overduidelijk de beste van de 3.
@Vypaw ik neem aan dat je de CH720N bedoelt? Ik lees dat de geluidskwaliteit niet geweldig is, maar jij bent dus wel tevreden?
Vinden jullie het trainen met zo'n koptelefoon niet heel erg warm? Of raakt je hier aan gewend?Yes, ik vind het geluid echt top maar
Je moet er wel rekening mee houden dat ik van in-ear oortjes naar on-ear headphones ben gegaan
Dus die switch alleen al is erg groot
Met over-ear heb je daar geen last van vind ikVinden jullie het trainen met zo'n koptelefoon niet heel erg warm? Of raakt je hier aan gewend?
Ik heb de WH-H900N. Geluid waar je U tegen zegt. De nieuwere modellen zullen daar niet van onder doen lijkt mij.Ik ben nu dus ook aan kijken. Ik heb eerder al een Sony over-ear gehad, was echt top. (Sony MDR-XB950N1, wordt inmiddels niet meer verkocht.)
Ik twijfel tussen een aantal, waaronder:
Specificaties van Sony WH-CH720N (Zwart) - Tweakers
tweakers.net
Sony WH-H910N (Zwart): beste prijs - Tweakers
Sony WH-H910N (Zwart) kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.tweakers.net
Ik neig naar die WH-1000XM4, maar weet niet hoe geschikt ie is voor tijdens het sporten. Het is wel overduidelijk de beste van de 3.
@Vypaw ik neem aan dat je de CH720N bedoelt? Ik lees dat de geluidskwaliteit niet geweldig is, maar jij bent dus wel tevreden?
Vinden jullie het trainen met zo'n koptelefoon niet heel erg warm? Of raakt je hier aan gewend?
Sowieso!Dan moet ze dus wel heel moeilijk in de omgang zijn.![]()
Te warm. Ik heb een Sony wh-1000 xm2. Prachtig allemaal, maar ik gebruik hem alleen in het vliegtuig.Vinden jullie het trainen met zo'n koptelefoon niet heel erg warm? Of raakt je hier aan gewend?
Wat moet ik me voorstellen bij NC in de gym, hoor je dan helemaal niets? Ook niet iemand die vraagt hoeveel setjes je nog moet?Te warm. Ik heb een Sony wh-1000 xm2. Prachtig allemaal, maar ik gebruik hem alleen in het vliegtuig.
Voor sporten heb ik AirPods (met memory foam kussentjes ) voor de gym (noise canceling). Voor hardlopen heb ik een Shokz openrun pro, botgeleidingsding. Dan hoor je het verkeer, je oren zijn onbedrukt en het geluid is prima.
Er ging plots nog eens 25% af.
Je moet toch wat als werkloze vrouw dis dure spulletjes wilt.

Op die kassiere? Ja best wel.

Ik ga denk ik ook voor de CH720N. Ik heb gelezen dat de WH-1000XM4 niet geschikt is voor het sporten (raakt los, is zwaarder). De CH720N is lichtgewicht en lijkt op mijn vorige die goed beviel. Ook wil ik in de gym niet een te dure koptelefoon gebruiken, aangezien ik er niet zo voorzichtig mee omga.Je moet er wel rekening mee houden dat ik van in-ear oortjes naar over-ear headphones ben gegaan
Dus die switch alleen al is erg groot
Goed punt, had ik nog willen vragen. Ik zweette altijd wel wat, maar had er geen last van en maakte 'm schoon na elke training. Zo'n lichtgewichtmodel valt ook wel mee t.o.v. zo'n grote gaming- of dj-koptelefoon denk ik. Over-ear is voor mij wel een must.Vinden jullie het trainen met zo'n koptelefoon niet heel erg warm? Of raakt je hier aan gewend?