Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.641
Hier kan geen €180k per jaar tegenop.

IMG_3570.jpeg

• #169.643
Je maakt mij echt niet wijs dat jij het niet jammer vind dat je niet een beetje wordt uitgedaagd in je werk
Daar ben ik eerlijk in, dat vind ik oprecht jammer, maar dat is helaas wel de realiteit voor veel banen binnen mijn vakgebied. Uitdaging zoek ik voorlopig in traden , daar ben ik wel een paar jaar mee zoet denk. En verder doe ik gewoon wat mijn werkgever van mij vraagt.

• #169.644
Daar ben ik eerlijk in, dat vind ik oprecht jammer, maar dat is helaas wel de realiteit voor veel banen binnen mijn vakgebied. Uitdaging zoek ik voorlopig in traden , daar ben ik wel een paar jaar mee zoet denk. En verder doe ik gewoon wat mijn werkgever van mij vraagt.
Wel knap dat je zo alsnog uitdaging kan vinden :)

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #169.645
  • #169.647
Gewoon boos kijken, werkt ook zonder headset.

• #169.648
Wat moet ik me voorstellen bij NC in de gym, hoor je dan helemaal niets? Ook niet iemand die vraagt hoeveel setjes je nog moet?
De gesprekken die worden gevoerd worden dan gedempt. Het is niet dat je niets meer hoort, maar gesprekken die anders goed te volgen zijn, zijn dan slecht te volgen. En gesprekken die slecht te volgen zijn komen dan nog amper binnen. Hogere tonen, geklink van gewichten ofzo, is wel hoorbaar. Geruis van een waterkoker is nagenoeg weg

Vind het zelf nooit zo fijn, heb meestal maar 1 dopje in. Tenzij ik diep ga of cardio doe. Kan mij met nc heel makkelijk helemaal afsluiten en er helemaal in opgaan, maar dat is niet altijd handig

• #169.649
Gewoon boos kijken, werkt ook zonder headset.
Nog bozer dan m'n resting b*ch face, tfoe.
De gesprekken die worden gevoerd worden dan gedempt. Het is niet dat je niets meer hoort, maar gesprekken die anders goed te volgen zijn, zijn dan slecht te volgen. En gesprekken die slecht te volgen zijn komen dan nog amper binnen. Hogere tonen, geklink van gewichten ofzo, is wel hoorbaar. Geruis van een waterkoker is nagenoeg weg
Ik denk dat je dan gewoon een niet zo goede NC hoofdtelefoon hebt als je dat allemaal nog kan horen?

• Like
  • #169.651
Belgen, de Italianen van de Lage Landen :heart:

• #169.653
Trots op hun cultuur van eten en drinken.

Het kan geen toeval zijn dat de meeste Trappistenbieren en beste bieren ter wereld uit België komen. Nederland is toch meer het land van economische efficiëntie, het land van pils en een uitgeklede en versoberde volkskeuken.

• Like
  • #169.655

• #169.656

Gelijk er serieus op ingaan :roflol: mooi

• #169.657

Hertog Jan Grand Prestige op #1? :roflol:

Deze moet ik een keer proberen.

Terug
Naar boven