Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je maakt mij echt niet wijs dat jij het niet jammer vind dat je niet een beetje wordt uitgedaagd in je werk
Daar ben ik eerlijk in, dat vind ik oprecht jammer, maar dat is helaas wel de realiteit voor veel banen binnen mijn vakgebied. Uitdaging zoek ik voorlopig in traden , daar ben ik wel een paar jaar mee zoet denk. En verder doe ik gewoon wat mijn werkgever van mij vraagt.Je maakt mij echt niet wijs dat jij het niet jammer vind dat je niet een beetje wordt uitgedaagd in je werk
Wel knap dat je zo alsnog uitdaging kan vindenDaar ben ik eerlijk in, dat vind ik oprecht jammer, maar dat is helaas wel de realiteit voor veel banen binnen mijn vakgebied. Uitdaging zoek ik voorlopig in traden , daar ben ik wel een paar jaar mee zoet denk. En verder doe ik gewoon wat mijn werkgever van mij vraagt.

Nou, zo goed als niet… je kunt ze ook wel zo instellen dat je alles er doorheen hoort.Wat moet ik me voorstellen bij NC in de gym, hoor je dan helemaal niets? Ook niet iemand die vraagt hoeveel setjes je nog moet?
En dan komen ze voor je gezicht wuiven omdat je ze niet hoort.. tijdens de set.
De gesprekken die worden gevoerd worden dan gedempt. Het is niet dat je niets meer hoort, maar gesprekken die anders goed te volgen zijn, zijn dan slecht te volgen. En gesprekken die slecht te volgen zijn komen dan nog amper binnen. Hogere tonen, geklink van gewichten ofzo, is wel hoorbaar. Geruis van een waterkoker is nagenoeg wegWat moet ik me voorstellen bij NC in de gym, hoor je dan helemaal niets? Ook niet iemand die vraagt hoeveel setjes je nog moet?
Nog bozer dan m'n resting b*ch face, tfoe.
Ik denk dat je dan gewoon een niet zo goede NC hoofdtelefoon hebt als je dat allemaal nog kan horen?De gesprekken die worden gevoerd worden dan gedempt. Het is niet dat je niets meer hoort, maar gesprekken die anders goed te volgen zijn, zijn dan slecht te volgen. En gesprekken die slecht te volgen zijn komen dan nog amper binnen. Hogere tonen, geklink van gewichten ofzo, is wel hoorbaar. Geruis van een waterkoker is nagenoeg weg
Heb t over oordopjes, maar zou kunnen.Nog bozer dan m'n resting b*ch face, tfoe.
Ik denk dat je dan gewoon een niet zo goede NC hoofdtelefoon hebt als je dat allemaal nog kan horen?
Trots op hun cultuur van eten en drinken.
Bier Top 100 over 2023 - Bierista.nl
In de Bier Top 100 over 2023 ontdek je de best beoordeelde bieren gebaseerd op expert-reviews van gediplomeerde Bierista’s.www.bierista.nl
![]()
Het beste bier ter wereld
Heb je al gehoord van de World Beer Awards ? Zo niet, bekijk het dan om je lijst met te drinken bieren in te vullen. De World Beer Awards selecteren elk jaar de beste bieren ter wereld. Bieren kunnen in verschillende categorieën winnen op bierstijl of zelfs op bieretiketontwerp. Voor elke...beercrush.eu
mooiHertog Jan Grand Prestige op #1?Bier Top 100 over 2023 - Bierista.nl
In de Bier Top 100 over 2023 ontdek je de best beoordeelde bieren gebaseerd op expert-reviews van gediplomeerde Bierista’s.www.bierista.nl
![]()
Het beste bier ter wereld
Heb je al gehoord van de World Beer Awards ? Zo niet, bekijk het dan om je lijst met te drinken bieren in te vullen. De World Beer Awards selecteren elk jaar de beste bieren ter wereld. Bieren kunnen in verschillende categorieën winnen op bierstijl of zelfs op bieretiketontwerp. Voor elke...beercrush.eu

Heeft 1 van jouw 7 persoonlijkheden in elk geval ook weer een mooie dag en een keer gelachen
Graag gedaan![]()

Worden er steeds meer. Laten we haar een 8ste aanpratenHeeft 1 van jouw 7 persoonlijkheden in elk geval ook weer een mooie dag en een keer gelachen
Graag gedaan![]()