AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.661
  • #169.663
Ik ben een fotoboek aan het maken van mijn vakantie naar Madeira en keek daarvoor naar mijn locatiegeschiedenis zodat ik een kaart kon zien met (ongeveer)een pin van alle locaties op het eiland die we bezocht hebben.

Ik ben 5 jaar geleden met mijn ex naar Tenerife geweest en zag die ook op de kaart, met alle locaties die we toen bezocht hebben. Beide vakanties waren 15 dagen.

Een van de redenen dat we die relatie toen beeidigd hebben is dat ik graag op zoek ga naar 'avontuur' en mijn ex juist niet waardoor ik me steeds tegengehouden voelde.

Ik had niet verwacht op deze manier nogeens een bevestiging te krijgen dat ik nu zo veel gelukkiger ben in mijn relatie.

Screenshot_20230828_024818_Maps.jpg

Screenshot_20230828_024733_Maps.jpg

Ik denk niet dat ik uit hoef te leggen welke welke is :roflol:

• #169.664
Bijna vergeten, maar ik krijg net een reminder dat vanavond om 19 uur in Tilburg de live Q&A van de Android Health Clinic is (@AndroidHealthClinic ). :)

• Like
Waarderingen: horn
  • #169.665
Hertog Jan Grand Prestige op #1? :roflol:

Deze moet ik een keer proberen.
"Dit bier is jouw gouden ticket naar een bos vol appels in Alice's Wonderland!"
Ik heb tijdens het fermentatieproces wat lyserginezuurdiëthylamide toegevoegd. Geniet er van :)

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #169.666
Nog steeds genieten!

Fantastisch ook van en voor Klaver die nogal eens wordt ondergesneeuwd door Bol, die het onderdeel van Klaver er maar even bij doet.

• #169.667
Nog steeds genieten!

Fantastisch ook van en voor Klaver die nogal eens wordt ondergesneeuwd door Bol, die het onderdeel van Klaver er maar even bij doet.

Alleen zijn de tijden van een tweede en een vierde loper niet zo te vergelijken dan een verschil van 0.08 sec significant is.

• #169.668
@Mentat vanwaar :(

Ik zeg toch niet dat het in het voordeel van Klaver zou zijn.

• #169.669
M'n zoontje van 4 die tegen kassière (een jonge dame) zegt 'hey, grandma, I have a new truck!' :roflol:
Dame kon de lol er niet van inzien hahaha ik kon m'n lach niet inhouden hoor

• #169.670
Alleen zijn de tijden van een tweede en een vierde loper niet zo te vergelijken dan een verschil van 0.08 sec significant is.
@Mentat vanwaar :(

Ik zeg toch niet dat het in het voordeel van Klaver zou zijn.
Soms wil ik eens genieten en blij zijn voor Klaver, Bol en de rest, zonder over van alles na te denken en dat is al lastig genoeg, kom jij de zaak weer even problematiseren...

• #169.671
Ja, maar ik heb het nu over wat er was voor de oerknal.
Dit soort vragen laten mij niet los, maar is het wel een zinnige vraag, of is dit vergelijkbaar met wat ligt er ten zuiden van de zuidpool?

Ik moet dit maar eens een keer doornemen.

• #169.676
lekker getraind in kcal tekort, het kan dus toch.

Nu de honger uitzitten tot ik naar bed ga 🤣

• #169.677
Afbouw van diazepam gaat super goed totaal geen last. Nu van 45 naar 30mg. Trainen en voeding weer oppakken. Alleen een tegenslag met mijn pink waar ik wss nog tot eind nov mee zit. In die tussentijd probeer ik vooral in oplossingen te denken. Ook is het plan om binnenkort uit huis te gaan waar verschillende instanties meebezig zijn. Ik heb gehoord dat daar potjes voor zijn en mijn pa staat open om mijn financieel te helpen.

Mijn shoot gewicht was 66kg ik ben nu 77.7 stukje zwaarder, dus ik ga nu rond de 2200 kcal eten en tracken. Kijken wat me gewicht doet met 4x per week gym en 20min cardio. En dan wil ik begin 2024 mijn comeback gaan maken met een shoot als afsluiting van alle bullshit.

• #169.678
Afbouw van diazepam gaat super goed totaal geen last. Nu van 45 naar 30mg. Trainen en voeding weer oppakken. Alleen een tegenslag met mijn pink waar ik wss nog tot eind nov mee zit. In die tussentijd probeer ik vooral in oplossingen te denken. Ook is het plan om binnenkort uit huis te gaan waar verschillende instanties meebezig zijn. Ik heb gehoord dat daar potjes voor zijn en mijn pa staat open om mijn financieel te helpen.

Mijn shoot gewicht was 66kg ik ben nu 77.7 stukje zwaarder, dus ik ga nu rond de 2200 kcal eten en tracken. Kijken wat me gewicht doet met 4x per week gym en 20min cardio. En dan wil ik begin 2024 mijn comeback gaan maken met een shoot als afsluiting van alle bullshit.
IMG_2033.jpeg

• #169.679
Het begint bij een goed voornemen.

Ben erg benieuwd waar het eindigt.

Stop eens met die cliffhangers man.

• #169.680

Je hebt nog een lange weg te gaan. Je behandeling moet nog beginnen en die gaat naar mijn inschatting echt wel langer dan een paar maandjes duren. Leg jezelf nou geen druk op door al weer ambitieuze doelen (shoot!) te gaan stellen en die hier ook nog eens te delen. Probeer een beetje gezond te eten en dat sporten er in te houden voor je mentale gezondheid. Dat zou al heel mooi zijn.

Terug
Naar boven