Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.681
Je hebt nog een lange weg te gaan. Je behandeling moet nog beginnen en die gaat naar mijn inschatting echt wel langer dan een paar maandjes duren. Leg jezelf nou geen druk op door al weer ambitieuze doelen (shoot!) te gaan stellen en die hier ook nog eens te delen. Probeer een beetje gezond te eten en dat sporten er in te houden voor je mentale gezondheid. Dat zou al heel mooi zijn.
En neem geen drugs en alcohol meer

• #169.682
  • #169.684
  • #169.685
Hoe gefixeerd kun je op iemand zijn. als je solliciteert voor een beurt moet ik je teleurstellen, ik neuk geen losers
1670353152000.jpg

• #169.689
Het afvallen gaat lekker.
Vorig jaar er al 12 af gekregen en nu staat de teller op 5, dus totaal 17 (nog 5 te gaan 😅).

Door omstandigheden gestopt met sporten, maar het kriebelt toch iets te hard, dus vanaf volgende week ga ik weer deftig trainen 🫡

Laatst bewerkt:
  • #169.690
Het afvallen gaat lekker.
Vorig jaar er al 12 af gekregen en nu staat de teller op 5, dus totaal 17 (nog 5 te gaan 😅).

Door omstandigheden gestopt met sporten, maar het kriebelt toch iets te hard, dus vanaf volgende week ga ik weer deftig trainen 🫡
Wat goed!!

• #169.691
Hoe lang heb je daar over gedaan? Ik heb het al gezegd, 1 week nadat je op 0 staat begint het pas echt, de rest is kinderspel.
Veel succes !
Ja ik moet nu officieel 30mg slikken maar het lijkt wel alsof ze nu veel sterker werken dan op hogere dosis. Ik heb maar 10mg op vandaag naast me 20mg citalopram maar ben dan gelijk zo suf en moe. Ik denk niet eens dat ik die 30 hoef te nemen.

• #169.692
Ciralopram nooit gebruikt. Die dingen zijn voor mafkezen vind ik. Enkel benzo's. Die Citalopram begint wss te overheersen.

• #169.693
Ciralopram nooit gebruikt. Die dingen zijn voor mafkezen vind ik. Enkel benzo's. Die Citalopram begint wss te overheersen.

Kun je niet zo zeggen :roflol: het een werkt voor iemand goed en voor een ander niet. Je hebt tegenwoordig ook zoveel verschillende antidepressiva, antipsychotica, SSRI, benzo's.

@Tupac1996 gewoon nemen wat ze voorschrijven, tenzij je echt ziek wordt. Afname kan harder aankomen, maar te snel stoppen kan weer voor andere problemen zorgen.

• #169.695
Kun je niet zo zeggen :roflol: het een werkt voor iemand goed en voor een ander niet. Je hebt tegenwoordig ook zoveel verschillende antidepressiva, antipsychotica, SSRI, benzo's.

@Tupac1996 gewoon nemen wat ze voorschrijven, tenzij je echt ziek wordt. Afname kan harder aankomen, maar te snel stoppen kan weer voor andere problemen zorgen.
Benzo's veranderd uw persoonlijkheid niet, die andere rommel wel. Maar goed.. dat is enkel wat ik geleerd heb.

• #169.697
Benzo's veranderd uw persoonlijkheid niet, die andere rommel wel. Maar goed.. dat is enkel wat ik geleerd heb.

Enorm veel middelen veranderen je persoonlijkheid ook niet hoor, wellicht was dat vroeger zo, maar nu niet per se. Kan natuurlijk altijd, maar dat ligt gewoon per persoon.

Terug
Naar boven