- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die mannen op drugs zijn net wijven.Hoe voelt het om zo bekrompen door het leven te gaan?
Zie dat sommigen daar niet eens drugs voor nodig hebben, natural net wijven. Overzicht in chaos is ultiem mannelijk.
Mensen komen hier graag op bezoek, de volwassenen vinden het een gezellig huis en de kinderen hebben de tijd van hun leven met al het speelgoed.Doet mij denken aan mijn jongste zusje, kinderen mochten niks, altijd schoon blijven en wat was het resultaat ?
Haar kinderen waren altijd ziek, en kregen alle kinderziektes met alle bijwerkingen. Hier bijna nooit iemand ziek, soms een dag of 2. lekker ravotten en smerig thuis komen
Ik had het zelf niet over vies of schoon. Natuurlijk moeten kinderen buiten kunnen spelen en lekker vies worden.Doet mij denken aan mijn jongste zusje, kinderen mochten niks, altijd schoon blijven en wat was het resultaat ?
Haar kinderen waren altijd ziek, en kregen alle kinderziektes met alle bijwerkingen. Hier bijna nooit iemand ziek, soms een dag of 2. lekker ravotten en smerig thuis komen
Hoe weet jij dat?
Gebaseerd op?
Log

Bacteriën zijn onzichtbaar zonder microscoop...De een is de ander niet. De een wilt alles constant opgeruimd en bijna steriel schoon hebben, de ander heeft alles door elkaar, schimmel en bacteriën overal..en de meeste mensen zitten ergens daar tussenin.
Zolang mensen die er wonen gezond en gelukkig zijn, is het een niet altijd beter dan de ander.
Ik praat met haar en heb die info niet uit een of ander logje.
is het schoon of is het opgeruimd?Doet mij denken aan mijn jongste zusje, kinderen mochten niks, altijd schoon blijven en wat was het resultaat ?

is het schoon of is het opgeruimd?
ik zie hier gewoon overal wat liggen. hoarder/verzameldrang.
laat mij de kamper maar uithangen en wel een schoon huis hebben. elke avond opgeruimd.
kleine op bed betekent even met zijn tweeen rondje speelgoed opruimen, daar hebben wij een speelgoedkist voor.
bezem/stofzuiger erdoor. en onze kleine mag ook prima in de zandbak spelen in vies weer en door het huis heen, maar dan in de avond wel even in douche/bad en fris op bed.
Veel spullen hebben betekent niet automatisch hoarderen. Hier wordt ook gewoon dagelijks alles opgeruimd en gepoetst.is het schoon of is het opgeruimd?
laat mij de kamper maar uithangen en wel een schoon huis hebben. elke avond opgeruimd.
kleine op bed betekent even met zijn tweeen rondje speelgoed opruimen, daar hebben wij een speelgoedkist voor.
bezem/stofzuiger erdoor. en onze kleine mag ook prima in de zandbak spelen in vies weer en door het huis heen, maar dan in de avond wel even in douche/bad en fris op bed.
Schoon en rommelig kan ook nog. in onze woonkamer is het niet veel anders, in de keuken niet. mijn jongste is nu 7j en haar slk is ook en rommeltje, maar het is er wel schoon.is het schoon of is het opgeruimd?