MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.681
2x120 ml Minoxidil (5%) gekocht en 1x30 tabs isotretinoin (beter bekend onder de merknaam Roaccutane), 20 mg. € 28 totaal kwijt.
IMG_20230918_123010.jpg
Er was eerder in dit topic toch iemand met een Franse webshop voor minoxidil, of heb ik dat liggen hallucineren? Weet niet of 't gedeeld mag worden, maar daar zou ik graag 'n linkie voor hebben. Of een strafpunt, either or :')

• #170.682
Kon amper de trap op komen na leg day en ik hoef niet meer naar beneden :D

2 redenen, toe maar!

• #170.683
  • #170.684
Gaan we nu mensen met het Syndroom van Down uitlachen?
Of is dit gewoon een forumlid? :trollface:

• #170.685
Ik ben niet down met zulke grapjes.

• #170.688
Ik wil graag naar Noorwegen of een ander land met bergen. Misschien is dit een goed alternatief, dan kan ik daar mountain biken. :cool:
In Brabant en Limburg heb je best mooie parcours, maar misschien te ver voor jou van/naar huis. Hier in het westen heb je alleen de duinen en verder voormalige vuilnisbergen.

• #170.689
  • #170.692

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #170.696
Het parcours ligt volgens mij dichter bij Bergen, maar zo staat het bekend. Vroger deden ze daar de 5 van Schoorl, rondjes onder de 40 minuten, het vroor toen nog vaak en het was veel zwaarder dan de 8 van Noordwijk.

• #170.697
Het parcours ligt volgens mij dichter bij Bergen, maar zo staat het bekend. Vroger deden ze daar de 5 van Schoorl, rondjes onder de 40 minuten, het vroor toen nog vaak en het was veel zwaarder dan de 8 van Noordwijk.
In Schoorl heb je ook altijd de 10 km atletiek, de Groet uit Schoorl. Tevens ook (tautologie) het NK atletiek. Belachelijk sterk deelnemersveld altijd. Als je daar de 10 km in 40 minuten loopt ben je zo ongeveer laatste. Afgelopen jaar liep de nummer 1 ruim onder de 28 minuten, dat is meer dan 21 km/uur. 😅

• #170.698
In Schoorl heb je ook altijd de 10 km atletiek, de Groet uit Schoorl. Tevens ook (tautologie) het NK atletiek. Belachelijk sterk deelnemersveld altijd. Als je daar de 10 km in 40 minuten loopt ben je zo ongeveer laatste. Afgelopen jaar liep de nummer 1 ruim onder de 28 minuten, dat is meer dan 21 km/uur. 😅
Dat was dit jaar, de 3 edities ervoor waren afgelast.

Terug
Naar boven