apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik op "van boven geel, van onder bruin".
Zeker en hij is gehandicapt dus dat maakt het ook extra lastig, cognitief niveau van een vier jarige. Hij ziet ook vaak bommen,wapens,knallen je kan het zo gek niet bedenken.
Een psychopaat is een in de psychiatrie om reden van stigmatisering afgeschafte benaming voor iemand met een antisociale persoonlijkheidsstoornis (wat ondertussen ook weer een beladen term is). De patiënt was waarschijnlijk iemand met paranoïde schizofrenie.We willen namen. Aangezien alle psychopaten uit Nederland hier op het forum zitten, moet het een bekende zijn.
Ik weet nu wie het is.Zeker en hij is gehandicapt dus dat maakt het ook extra lastig, cognitief niveau van een vier jarige. Hij ziet ook vaak bommen,wapens,knallen je kan het zo gek niet bedenken.
Er vallen volgens mij wel meer binnen die beschrijving.
Wat lulligEr vallen volgens mij wel meer binnen die beschrijving.
Wim Hof, de man die in het vondelpark een klysma nam met de fonteintjes. Werd pas echt problematisch toen de gemeente de waterdruk verhoogde, en Wim met een geperforeerde darm in het ziekenhuis kwamMisschien dat je Michael Pilarczyk en Wim Hof wel interessant vindt. Hebben ook apps voor mediatie en ademhalingsoefeningen.

Wat heb je aan 2 airfryers?
Een voor snacks. Kan ik ze gelijktijdig aandoen. Time is money. En minder tijd voor appeltaart.
Jij bent kkslim.Een voor snacks. Kan ik ze gelijktijdig aandoen. Time is money. En minder tijd voor appeltaart.
Zeg Wollah
Ouleh

Venezolaanse ordetroepen hebben met veel vertoon van macht een gevangenis heroverd die gold als een paradijs voor de soms zware criminelen die er zitten. Het complex had hotelachtige faciliteiten, waaronder een zwembad, een nachtclub en een minidierentuin.
Het Venezolaanse ministerie van Binnenlandse Zaken zette zo'n 11.000 man in om de controle over deze 'criminelenhemel' terug te krijgen.
GohDe Tocorón-gevangenis werd jarenlang min of meer gerund door de machtige criminele bende Tren de Aragua.
Zat @Schwarzeneggertje weer aan de kanon?Kwam vanmiddag een bezopen mafkees op de bouw binnen, waar ik op dat moment samen met een stukadoor aan het werk was. vroeg die om goede coke want hij wou snuiven, dus ik zei tegen hem: de stukadoor heeft wel wat zakken wit erstaan mag je vast wel een handje van hebben. Gast bedenkt zich ook geen moment en pakt zo een volle hand gips en snuift het op! enigste wat hij daarna zei was wat een troep! En verder niks meer en liep daarna alleen maar met zijn witte kop van het gips te kokhalzen door de straat heen....echt wat een mafkees....had het moeten filmen die had zowiezo veel vieuws gepakt op dumpert![]()
Zeker weer een jaloezie aanval omdat mijn racefiets 30% lichter is dan die van jou.
En alsnog fiets ik jou eruit met extra gewichten aan m’n 🚲. 😂Zeker weer een jaloezie aanval omdat mijn racefiets 30% lichter is dan die van jou.