MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.821
1 dezer dagen contact leggen met de makkelaar voor wat meer info. (vooral wat precies de 4600m2 perceel inhoudt)
Met onze eigen inleg komen zouden we ongeveer uitkomen op +/- 500 euro per maand. Zelfde wat we nu betalen.
Energie klasse C. Ben nog niet beter de E tegen gekomen.
1695365912994.png
Wat een ruimte!
ongeveer uitkomen op +/- 500 euro per maand.
Is dat inclusief vervoer? Want als je zo prachtig afgelegen zit, loop je niet eventjes naar het winkelcentrum

• #170.822
Wat een ruimte!

Is dat inclusief vervoer? Want als je zo prachtig afgelegen zit, loop je niet eventjes naar het winkelcentrum
Ligt op een eiland. is wel een kleuterschool en basis/middelbare school aanwezig. Toegand tot het eiland per (gratis) pond. En er is een coop supermarkt.
! van de + punten is dat er al een soort kipperen is en er is een kas. 1 van onze redenen om zo te gaan wonen is om minder afhankkelijk te zijn van de winkel.
En vooral de ruimte, en die is er genoeg.
1695366416527.png

• #170.823
Ligt op een eiland. is wel een kleuterschool en basis/middelbare school aanwezig. Toegand tot het eiland per (gratis) pond. En er is een coop supermarkt.
! van de + punten is dat er al een soort kipperen is en er is een kas. 1 van onze redenen om zo te gaan wonen is om minder afhankkelijk te zijn van de winkel.
En vooral de ruimte, en die is er genoeg.
Paradijsje hoor!

• #170.826
1 dezer dagen contact leggen met de makkelaar voor wat meer info. (vooral wat precies de 4600m2 perceel inhoudt)
Met onze eigen inleg komen zouden we ongeveer uitkomen op +/- 500 euro per maand. Zelfde wat we nu betalen.
Energie klasse C. Ben nog niet beter de E tegen gekomen.
1695365912994.png
Ik dacht dat je eerst moest huren.

• #170.828
Ik dacht dat je eerst moest huren.
Dit staat al even te koop. Misschien valt er iets te regelen. Krijg hier en daar ook meer verhalen te horen dat mensen wel in 1 keer kunnen kopen. 1 oktober hebben we een seminar en daar zal meer duidelijk worden. Dit huis is 2 mil kroon. Normaal wil de bank dat je minimaal 20% eigen geld inlegt. Wij zullen al minimaal 50% inleggen.
En de overbuurman hier in Nederland heeft zijn huis binnen 2 weken verkocht. Dus ik vermoed dat die van ons ook niet lang te koop zal staan.

• #170.831
Laatst bewerkt:
  • #170.835
Vanwege darm en gas klachten wil ik mijn dieet aanpassen. Cream of rice schijnt populair te zijn? Aanraders? Tips?

• #170.838
Vanwege darm en gas klachten wil ik mijn dieet aanpassen. Cream of rice schijnt populair te zijn? Aanraders? Tips?
Vwb de CoR e.d. kan ik geen tips geven. Je zou eens kunnen kijken of je veel producten bent gaan eten die rood hebben in de FOD-map. Ikzelf heb het bijvoorbeeld als ik veel koolsoorten eet...

• #170.839
Als je last hebt van fodmap kan je naar een diëtist gaan, of je via je huisarts naar 1 laten doorverwijzen, en dan kan je jaarlijks €1050 opvoeren als kosten bij je inkomstenbelasting.
Althans. Als je er prikkelbaardarmsyndroom door hebt.
Zo zijn er nog wel meer dingen die je op kan voeren als kosten. ;)

Last van gluten, lactose en fodmap? Dats dan jaarlijks €2000.
Graag gedaan.

• #170.840
Als je last hebt van fodmap kan je naar een diëtist gaan, of je via je huisarts naar 1 laten doorverwijzen, en dan kan je jaarlijks €1050 opvoeren als kosten bij je inkomstenbelasting.
Althans. Als je er prikkelbaardarmsyndroom door hebt.
Zo zijn er nog wel meer dingen die je op kan voeren als kosten. ;)

Last van gluten, lactose en fodmap? Dats dan jaarlijks €2000.
Graag gedaan.
Dit moet dan wel vastgesteld zijn door een diëtist oid denk ik?

Terug
Naar boven