Vanwege darm en gas klachten wil ik mijn dieet aanpassen. Cream of rice schijnt populair te zijn? Aanraders? Tips?
Ligt eraan wat je hebt/waarom je darmklachten hebt. En zelfs dan kan het heel verschillend zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanwege darm en gas klachten wil ik mijn dieet aanpassen. Cream of rice schijnt populair te zijn? Aanraders? Tips?
Ik dacht dat jij vond dat er iets aan de hoge zorgkosten gedaan moest worden.Als je last hebt van fodmap kan je naar een diëtist gaan, of je via je huisarts naar 1 laten doorverwijzen, en dan kan je jaarlijks €1050 opvoeren als kosten bij je inkomstenbelasting.
Althans. Als je er prikkelbaardarmsyndroom door hebt.Dieetlijst 2023 | Belastingdienst
Volgt u een dieet op voorschrift van een dokter of diëtist? Bekijk de tabel met vaste aftrekbare bedragen voor diëten van 2023.www.belastingdienst.nl
Zo zijn er nog wel meer dingen die je op kan voeren als kosten.
Last van gluten, lactose en fodmap? Dats dan jaarlijks €2000.
Graag gedaan.
Ja, van alle klaplopers. Dit is aftrekbaar van je loon/omzet. Je krijgt niet €2000 op je rekening gestort.Ik dacht dat jij vond dat er iets aan de hoge zorgkosten gedaan moest worden.
Ja, van alle klaplopers. Dit is aftrekbaar van je loon/omzet. Je krijgt niet €2000 op je rekening gestort.
Nee. Uiteindelijk betaal je er zelf voor omdat er al genoeg belasting van je loon afgaat.
Jup. Of door de huisarts.Dit moet dan wel vastgesteld zijn door een diëtist oid denk ik?
Klaplopers maken dan toch gewoon het meest efficiënt gebruik van het systeem.Nee. Uiteindelijk betaal je er zelf voor omdat er al genoeg belasting van je loon afgaat.
Dit is geen klaplopen, dit is minder belasting afstaan. Gebruik maken van het systeem dat misbruik maakt van jou als loonslaaf.
Mensen met veel geld maken het meest efficiënt gebruik van het systeem. Mensen met accountants met kennis van de (mazen in de) wetten.Klaplopers maken dan toch gewoon het meest efficiënt gebruik van het systeem.
Als je dat allemaal prima vindt moet je ook niet zeuren dat overheid honderden miljarden rondpompt.Mensen met veel geld maken het meest efficiënt gebruik van het systeem. Mensen met accountants met kennis van de (mazen in de) wetten.
En asielzoekers die worden bijgestaan door juristen die alle maasjes kennen.
DrogberedeneringAls je dat allemaal prima vindt moet je ook niet zeuren dat overheid honderden miljarden rondpompt.
Voor zo'n zware gebruiker van de overheidsmiddelen is het maar goed dat er wat aftrekposten voor zzp'ers verdwijnen.Als je dat allemaal prima vindt moet je ook niet zeuren dat overheid honderden miljarden rondpompt.

Ik was niet degene die klaagde over de 60% toename van de overheidsuitgaven.Dus eigenlijk vind je compensatie van zorgkosten als hardwerkende Nederlander dus hetzelfde als klaploperij?
![]()

Die zag ik ja, maar is maar 200 gram?Olvarit 4+ mnd rijstebloem bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Olvarit 4+ mnd rijstebloem? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Meerdere zakken kopen is niet verboden!