ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit je weer te drinken jongen?Dan mogen jullie wel eens normaal met mij omgaan bvd de Halle tammen vereniging
Nee man. Heb nachtdienst en morgen ook.
Lekker voor je
Herken dit patroon wel, lijkt op iemandBedankt iedereen voor de tips.
Wat met de opmerking van het kind zelf:" ja ik gooi met gommetjes naar jou en ik doe in de klas wat ik wil....want ik heb autisme".
Hij lijkt kinderen te provoceren tot ze reageren. En als ze het uiteindelijk zat zijn speelt hij het slachtoffer en zegt hij:" ik ben autist".
Ik merk ook dat hij nog heel kinds is. Hij is 13 a 14 maar gedraagt zich soms als een 6-jarige. Hij is wel intelligent en de lessen Nederlands kijken te makkelijk voor hem.
Dat is gewoon een kl***zak.Bedankt iedereen voor de tips.
Wat met de opmerking van het kind zelf:" ja ik gooi met gommetjes naar jou en ik doe in de klas wat ik wil....want ik heb autisme".
Hij lijkt kinderen te provoceren tot ze reageren. En als ze het uiteindelijk zat zijn speelt hij het slachtoffer en zegt hij:" ik ben autist".
Ik merk ook dat hij nog heel kinds is. Hij is 13 a 14 maar gedraagt zich soms als een 6-jarige. Hij is wel intelligent en de lessen Nederlands kijken te makkelijk voor hem.
Zo'n kerel zat bij mij op de middelbare, was een goeie gozer, maar wel echt een turbo. Als hij op 't matje geroepen werd gaf 'ie altijd de schuld aan z'n autisme. Die's uteindelijk Wajong-uitkering trekker geworden :')Bedankt iedereen voor de tips.
Ik was bijna vergeten dat jij alleen maar commentaar kunt leveren.Je tagt mij over iets waarbij toenstraks al een discussie ontstond, terwijl ik heb gezegd het erbij te laten zodat dingen niet ontsporen.
Zijn leerling is geen forumlid, maar een kind, en anderen kunnen daar prima bij helpen.
Komt voor mij over als iemand die geen uitdaging heeft in zijn les materiaal.Bedankt iedereen voor de tips.
Ja er zit al jaren een heel team rond hem en ik zei vandaag aan de zorgcoördinator: " ik vermoed dat de leerstof te makkelijk is, hij zich begint te vervelen en dan begint met het provoceren. Maar hij misbruikt ook zijn autisme door het aan te halen als hij op z'n donder krijgt". Ik stel vast dat het team rondom hem teveel op eieren loopt en hij daardoor denkt dat alles door de vingers zal worden gezien.Dat is gewoon een kl***zak.
Los van de mogelijkheid van een verschillende snelheid van ontwikkelen op diverse terreinen en andere mogelijkheden is iets als adhd of autisme geen excuus om je als kl***zak te mogen gedragen. Hij lijkt namelijk heel goed te beseffen dat hij iets doet wat niet mag.
Lijkt me wel een geval waarover je (ook) met een professional wil praten en niet alleen met mensen op een forum.
Kan ook de schuld van de ouders zijn, die dat zelf overal maar bijhalen.
Ik heb vandaag ook inderdaad tijdens de les deze bedenking gemaakt. Maar....in de andere lessen, die minder makkelijk zijn voor hem is zijn gedrag nog erger. Wat ik wel ga doen is voor hem aparte bundeltjes maken....wie weet brengt dit soelaas.Komt voor mij over als iemand die geen uitdaging heeft in zijn les materiaal.
Ik verveel me dus ga ik jou vervellen. Onder het motto van negatieve aandacht is ook aandacht.
Mijn zoon van 8 gebruikt niet de woorden van ik heb dit dus ik mag dit. Maar hij is wel de topper van zijn klas op taal gebied. Ipv hem te laten wachten als hij klaar is met zijn taal opdrachten mag hij andere gaan proberen helpen. Maar het houdt hem wel bezig ipv dat hij zich ongewenst met andere gaat bemoeien.
Hoe dit in de praktijk uitpakt weten we nog niet. Schooljaar is pas net begonnen voor ze.
Beetje een combi van wat @The Hoff en ik zeiden.Ja er zit al jaren een heel team rond hem en ik zei vandaag aan de zorgcoördinator: " ik vermoed dat de leerstof te makkelijk is, hij zich begint te vervelen en dan begint met het provoceren. Maar hij misbruikt ook zijn autisme door het aan te halen als hij op z'n donder krijgt". Ik stel vast dat het team rondom hem teveel op eieren loopt en hij daardoor denkt dat alles door de vingers zal worden gezien.