- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
So ....soon you'll be carrying the boats. Stay hard.
Weet nooit zo goed wat ik van Goggins moet vinden.
Ja ik ben het met je eens. Ik denk dat we in onze samenleving gerust wat meer doorzettingsvermogen mogen hebben maar langs de andere kant moet je voldoende gezond verstand hebben om niet te ver te gaan. Als lifters gaan we soms te ver.Weet nooit zo goed wat ik van Goggins moet vinden.
Aan de ene kant een brok doorzettingsvermogen, met de middelen die je hebt het maximale eruit halen
en geen excuses. Aan de andere kant op een onverantwoorde manier trainen en je lichaam slopen.
Als je het uit hebt ben ik benieuwd wat je ervan vindt en of je er lessen voor jezelf hebt uitgehaald?
Erg goed boek. Dit is slechts mijn mening. Ik weet niet of ik die hier nog mag geven, heb onlangs vernomen dat meningen niet relevant zijn, maar ik heb er geen spijt van dat ik dit boek heb gelezen.
Valt wel mee als lifters; staat niet verhouding tot hell week bij de Navy seals.Ja ik ben het met je eens. Ik denk dat we in onze samenleving gerust wat meer doorzettingsvermogen mogen hebben maar langs de andere kant moet je voldoende gezond verstand hebben om niet te ver te gaan. Als lifters gaan we soms te ver.
Je zou zwaar kunnen blijven benchen terwijl je weet dat de risico's groter zijn dan het resultaat hieronder kunnen scharen?Valt wel mee als lifters; staat niet verhouding tot hell week bij de Navy seals.
Maakt dat je dag goed of juist niet?
Je wil een traininkje zoals we die hier in de gym doen toch niet vergelijken met de Hell week die die gast heeft doorlopen toch?Ja ik ben het met je eens. Ik denk dat we in onze samenleving gerust wat meer doorzettingsvermogen mogen hebben maar langs de andere kant moet je voldoende gezond verstand hebben om niet te ver te gaan. Als lifters gaan we soms te ver.
Ik denk er ook ongeveer zo over. Extreem veel doorzettingsvermogen maar ook een onverantwoorde (en soms ronduit domme) manier van trainen en ergens in duiken.Weet nooit zo goed wat ik van Goggins moet vinden.
Aan de ene kant een brok doorzettingsvermogen, met de middelen die je hebt het maximale eruit halen
en geen excuses. Aan de andere kant op een onverantwoorde manier trainen en je lichaam slopen.
Als je het uit hebt ben ik benieuwd wat je ervan vindt en of je er lessen voor jezelf hebt uitgehaald?
Ik denk, nee ik weet, dat dat mietjes zijn. Mijn fietsvriend is mentale trainer van de mariniers, bv. voor weerstand bij eventuele ondervragingen bij gevangenschap. Zo'n gast ging eens op zijn uitnodiging in om met ons mee te trainen en viel enorm door de mand. Steeds als er een mul hellinkje was ging hij lopen en moesten we zeker 5 minuten op hem wachten. Bij navraag naar zijn lamme gedrag was zijn excuus dat hij maar 3 dagen per week trainde met de mtb. Wij slechts 2 en we zijn ook 2x zo oud...Valt wel mee als lifters; staat niet verhouding tot hell week bij de Navy seals.
Jaja. Zucht.Ik denk, nee ik weet, dat dat mietjes zijn. Mijn fietsvriend is mentale trainer van de mariniers, bv. voor weerstand bij eventuele ondervragingen bij gevangenschap. Zo'n gast ging eens op zijn uitnodiging in om met ons mee te trainen en viel enorm door de mand. Steeds als er een mul hellinkje was ging hij lopen en moesten we zeker 5 minuten op hem wachten. Bij navraag naar zijn lamme gedrag was zijn excuus dat hij maar 3 dagen per week trainde met de mtb. Wij slechts 2 en we zijn ook 2x zo oud...
Ik had er meer van verwacht. Maar als de vijand ook een mietje is maakt het niet uit.
Mulle hellinkjes kunnen ook best spannend zijn.Ik had er meer van verwacht. Maar als de vijand ook een mietje is maakt het niet uit.

Ik heb het niet over fysiek of sport. Het zit m niet in een enkele training dat de Navy Seals opleiding of vergelijkbaar zwaar is.Ik denk, nee ik weet, dat dat mietjes zijn. Mijn fietsvriend is mentale trainer van de mariniers, bv. voor weerstand bij eventuele ondervragingen bij gevangenschap. Zo'n gast ging eens op zijn uitnodiging in om met ons mee te trainen en viel enorm door de mand. Steeds als er een mul hellinkje was ging hij lopen en moesten we zeker 5 minuten op hem wachten. Bij navraag naar zijn lamme gedrag was zijn excuus dat hij maar 3 dagen per week trainde met de mtb. Wij slechts 2 en we zijn ook 2x zo oud...
Dan heb je nog nooit biceps getraind met @Schwarzeneggertje.Je wil een traininkje zoals we die hier in de gym doen toch niet vergelijken met de Hell week die die gast heeft doorlopen toch?