XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.941
IMG-20230927-WA0008.jpeg

• #170.943
Weet nooit zo goed wat ik van Goggins moet vinden.

Aan de ene kant een brok doorzettingsvermogen, met de middelen die je hebt het maximale eruit halen
en geen excuses. Aan de andere kant op een onverantwoorde manier trainen en je lichaam slopen.

Als je het uit hebt ben ik benieuwd wat je ervan vindt en of je er lessen voor jezelf hebt uitgehaald?

• #170.944

Aan de ene kant een brok doorzettingsvermogen, met de middelen die je hebt het maximale eruit halen
en geen excuses. Aan de andere kant op een onverantwoorde manier trainen en je lichaam slopen.

Als je het uit hebt ben ik benieuwd wat je ervan vindt en of je er lessen voor jezelf hebt uitgehaald?
Ja ik ben het met je eens. Ik denk dat we in onze samenleving gerust wat meer doorzettingsvermogen mogen hebben maar langs de andere kant moet je voldoende gezond verstand hebben om niet te ver te gaan. Als lifters gaan we soms te ver.

• #170.945
  • #170.946
Ja ik ben het met je eens. Ik denk dat we in onze samenleving gerust wat meer doorzettingsvermogen mogen hebben maar langs de andere kant moet je voldoende gezond verstand hebben om niet te ver te gaan. Als lifters gaan we soms te ver.
Valt wel mee als lifters; staat niet verhouding tot hell week bij de Navy seals.

• #170.947
Valt wel mee als lifters; staat niet verhouding tot hell week bij de Navy seals.
Je zou zwaar kunnen blijven benchen terwijl je weet dat de risico's groter zijn dan het resultaat hieronder kunnen scharen?

Wat heb je voor jezelf uit het boek gehaald?

Laatst bewerkt:
  • #170.950
Je wil een traininkje zoals we die hier in de gym doen toch niet vergelijken met de Hell week die die gast heeft doorlopen toch?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #170.951

Ik denk er ook ongeveer zo over. Extreem veel doorzettingsvermogen maar ook een onverantwoorde (en soms ronduit domme) manier van trainen en ergens in duiken.

Hij heeft vaak extreem veel geluk gehad niet levenslang gehandicapt te raken. Omdat hij blijkbaar geboren is met veel talent en mazzel heeft gehad. Dat vind ik niet perse een een voorbeeld.

Met zijn mindset laat hij ook zien dat een relatieve nitwit best ver kan komen. Want dat ben je als je zonder voorbereiding gewoon maar 100km gaat hardlopen. Overigens spat de intelligentie en het gebruik van een beetje doordachte methodes er ook echt niet vanaf.

Ik vind dat hij vaak heel slecht lijkt voorbereid en met gebroken scheenbenen doorlopen is ook wel wat dom.

Dus tsja. Ik denk dat hij veel mazzel heeft gehad, maar zonder dat idiote doorzettingsvermogen had hij die mazzel niet kunnen hebben. Hij heeft het uiteindelijk wel allemaal gedaan.

• #170.952
Ik denk, nee ik weet, dat dat mietjes zijn. Mijn fietsvriend is mentale trainer van de mariniers, bv. voor weerstand bij eventuele ondervragingen bij gevangenschap. Zo'n gast ging eens op zijn uitnodiging in om met ons mee te trainen en viel enorm door de mand. Steeds als er een mul hellinkje was ging hij lopen en moesten we zeker 5 minuten op hem wachten. Bij navraag naar zijn lamme gedrag was zijn excuus dat hij maar 3 dagen per week trainde met de mtb. Wij slechts 2 en we zijn ook 2x zo oud...

• #170.953
Ik denk, nee ik weet, dat dat mietjes zijn. Mijn fietsvriend is mentale trainer van de mariniers, bv. voor weerstand bij eventuele ondervragingen bij gevangenschap. Zo'n gast ging eens op zijn uitnodiging in om met ons mee te trainen en viel enorm door de mand. Steeds als er een mul hellinkje was ging hij lopen en moesten we zeker 5 minuten op hem wachten. Bij navraag naar zijn lamme gedrag was zijn excuus dat hij maar 3 dagen per week trainde met de mtb. Wij slechts 2 en we zijn ook 2x zo oud...
Jaja. Zucht.

• #170.957
Beetje te veel om op te noemen eigenlijk :D

• #170.958
Ik heb het niet over fysiek of sport. Het zit m niet in een enkele training dat de Navy Seals opleiding of vergelijkbaar zwaar is.

En ook niet over het korps mariniers.

Bovendien n=1 onderzoek.

Terug
Naar boven