AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.905
Twee punten:
- Dit kan je niet voorkomen en daarnaast vraag ik me af hoe groot dat procentueel is, er zijn namelijk wel meer dan 2 a 3 autisten lid van het forum.
- Volwassenen worden nu eenmaal anders behandeld dan kinderen, of ze nu een beperking/afwijking/stoornis/handicap hebben of niet.

En dat vind ik jammer :)

• #170.907
Dacht dat dit de plek was om te bespreken wat je dag goed maakt. Ik ben net heerlijk in de gym geweest tijdens de baas zijn tijd. Had al jaren niet gebencht, bizar hoeveel zwakker je dan wordt, terwijl dumbell chest press altijd in mijn schema zit

• #170.909
Het zou fijn zijn als ze tijdens het proces dat ze doorlopen om volwassen te worden genoeg over zichzelf leren om zich staande te houden in de maatschappij.

Jazeker, alleen is het toch bijzonder dat juist degenen met advies voor kinderen met autisme, de volwassenen met autisme niet anders behandelen? :O of ligt dat nou aan mij?

Als een persoon geen rekening wilt houden met een kind met autisme, is het te verwachten dat diegene ook geen rekening houdt met een volwassene met autisme.

• #170.910
Jazeker, alleen is het toch bijzonder dat juist degenen met advies voor kinderen met autisme, de volwassenen met autisme niet anders behandelen? :O of ligt dat nou aan mij?

Als een persoon geen rekening wilt houden met een kind met autisme, is het te verwachten dat diegene ook geen rekening houdt met een volwassene met autisme.
Mijn mening is dat het aan jou ligt.

• #170.912
Met andere woorden, autistische kindjes hebben speciale aandacht nodig maar zodra kindjes volwassen worden, gaat dat niet meer op? Mkay
Ja, kinderen behandel je anders dan volwassen mannen op dit forum.

Of moeten we een catalogus met cijfercode verzinnen zodat we elk lid een nummertje kunnen geven welke correspondeerd voor de manier waarop we met diegene communiceren?

• #170.913
Ja, kinderen behandel je anders dan volwassen mannen op dit forum.

Je vergeet 'met autisme' erbij te zetten. Letterlijk hersenen die anders werken :) maar dat is een eigen keuze, dat je, wetende dat iemand een beperking heeft en wetende hoe ermee om te gaan als een kind die beperking heeft, je alsnog er geen rekening mee houdt.

En nu hou ik erover op. Wil geen dingen laten ontsporen, hopelijk heeft @yasmine wat aan de adviezen en voor de rest; diezelfde adviezen kunnen gebruikt worden voor de volwassenen met autisme; voor het geval sommige mensen dat nog niet wisten.

• #170.915
Leek mij een normale vraag, aangezien ik best ergens rekening mee wil houden maar dat begint bij weten hoe en wat. Juist ook vanwege haar post daarvoor. Ik ga mensen niet zomaar als 'de autist' bestempelen als zij dat niet uitspreken, simpelweg omdat niet iedereen dat label zijn leven wil dragen. De ene wel, de andere niet. Allemaal oke.
Maargoed. Blijkbaar is dat dus geen normale vraag

• #170.916
Zou kunnen, in mijn opzicht is het raar als je rekening houdt met een kind met een beperking, maar niet met een volwassene met een beperking.
Een kind kiest er vaak niet voor om in die te zitten, school bijvoorbeeld is gewoon verplicht, volwassenen die hier inloggen doen dat uit vrije wil en als die zich hier niet op hun gemak kunnen ze er voor kiezen niet meer in te loggen, of zelfs een ban aan te vragen.

Maar kan je deze vraag voor mijn beantwoorden?
daarnaast vraag ik me af hoe groot dat procentueel is, er zijn namelijk wel meer dan 2 a 3 autisten lid van het forum.

• #170.917
Leek mij een normale vraag, aangezien ik best ergens rekening mee wil houden maar dat begint bij weten hoe en wat. Juist ook vanwege haar post daarvoor. Ik ga mensen niet zomaar als 'de autist' bestempelen als zij dat niet uitspreken, simpelweg omdat niet iedereen dat label zijn leven wil dragen. De ene wel, de andere niet. Allemaal oke.
Het gaat @Hell93 denk ik om de personen die zichzelf zo presenteren, naar mijn mening creëer je dan geen privilege om je te "misdragen" op een forum zonder er op aangesproken te worden.

• #170.918
Excuses moi. Ik dacht dat je iets anders bedoelde.

• #170.920
maar dat is een eigen keuze, dat je, wetende dat iemand een beperking heeft en wetende hoe ermee om te gaan als een kind die beperking heeft, je alsnog er geen rekening mee houdt.
Bij bepaalde leden hou ik rekening met hun mentale toestand, bijv. bij ananas. Bij de meesten niet. Dan was ik wel naar het dutch autistime forum gegaan.

*al hou je met iedereen wel wat rekening maar je snapt wat ik bedoel, toch?

Terug
Naar boven