Om wie dan en wat zijn daarover de klachten?Daarbij ging het ook over andere leden, waaronder ook bepaalde gebande leden zelf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om wie dan en wat zijn daarover de klachten?Daarbij ging het ook over andere leden, waaronder ook bepaalde gebande leden zelf.
MOET ECHT ELK TOPIC NU VERZIEKT WORDEN?!
@Hell93 het lijkt me beter voor het forum om even een tijdje uit te loggen want sinds je terugkomst draait het forum vierkant ipv rond.
Ik zeg niet dat je moet wegblijven maar stap even weg van het toetsenbord of schermpje en vraag jezelf eens af wat je zou kunnen veranderen om het roer om te draaien.
Geef ze de tijd die ze nodig hebben, reageren ze niet direct op een vraag of opdracht geef ze het voordeel van de twijfel dat ze je wel gehoord hebben en je woorden nog aan het verwerken zijn.Iemand ervaring met autistische kinderen? Alle raad is welkom.
Dat wat Steks zegt. Ze zijn intelligenter dan jouw beperkte denkmachine, zien andere mogelijkheid dan jij, daar hebben ze tijd voor nodig, schakeltijd.93 %
Het klasgemiddelde van mijn drie klassen samen....voor een toets Spelling. Het vervoegen van werkwoorden.
Klasgemiddelde bij mijn parallelcollega's? 60 %
I love this job.... de kinderen waren zo ongelooflijk blij, verrast....ze waren daardoor vandaag supergemotiveerd. Ik ben geboren voor deze job.
Iemand ervaring met autistische kinderen? Alle raad is welkom.
Pas op met beeldspraak en ironie. Veel ASS-ers snappen dat niet en/of zijn geneigd dingen letterlijk te nemen. Sommige ook wel en die kunnen je verrassen met hun creativiteit.Geef ze de tijd die ze nodig hebben, reageren ze niet direct op een vraag of opdracht geef ze het voordeel van de twijfel dat ze je wel gehoord hebben en je woorden nog aan het verwerken zijn.
Bedankt Steks.. geweldig adviesGeef ze de tijd die ze nodig hebben, reageren ze niet direct op een vraag of opdracht geef ze het voordeel van de twijfel dat ze je wel gehoord hebben en je woorden nog aan het verwerken zijn.
Fiegelieren?Dat wat Steks zegt. Ze zijn intelligenter dan jouw beperkte denkmachine, zien andere mogelijkheid dan jij, daar hebben ze tijd voor nodig, schakeltijd.
En verder kun je gewoon normaal doen, dan fiegelieren die kinderen zelf wel uit hoe ze moeten leven.
Ik geloof altijd in hun intelligentie en creativiteit.Pas op met beeldspraak en ironie. Veel ASS-ers snappen dat niet en/of zijn geneigd dingen letterlijk te nemen. Sommige ook wel en die kunnen je verrassen met hun creativiteit.
Prikkels (geluiden, drukte, veranderingen) beperken en voorspelbaarheid inbouwen zodat ze weten wanneer ze waar aan toe zijn. Ik weet niet waar je tegenaan botst, maar mijn ervaring is dat ze wat meer tijd nodig hebben om aan jou te wennen en dat rust heel veel goeds doet, maar ik ben geen docent.Iemand ervaring met autistische kinderen? Alle raad is welkom.
Vooral niet vergeten dat er enorm veel onderlinge verschillen zijn, het zijn net mensen...Ik geloof altijd in hun intelligentie en creativiteit.
Pas op met beeldspraak en ironie. Veel ASS-ers snappen dat niet en/of zijn geneigd dingen letterlijk te nemen. Sommige ook wel en die kunnen je verrassen met hun creativiteit.
Prikkels (geluiden, drukte, veranderingen) beperken en voorspelbaarheid inbouwen zodat ze weten wanneer ze waar aan toe zijn. Ik weet niet waar je tegenaan botst, maar mijn ervaring is dat ze wat meer tijd nodig hebben om aan jou te wennen en dat rust heel veel goeds doet, maar ik ben geen docent.

Sommigen hier hebben kinderen met een vorm van autisme.Bijzonder hoe menig mens hier weet hoe om te moeten gaan met autistische kinderen, maar een aantal autistische volwassenen hier ervaren toch een andere behandeling. Doe je voordeel met je kennis over autistische kinderen, want ook kinderen met autisme worden uiteindelijk volwassen met autisme![]()
Sommigen hier hebben kinderen met een vorm van autisme.
Doe je op jezelf? Of kan je een voorbeeld geven waar je op doelt?Dat begrijp ik, ik bedoelde vooral dat het opmerkelijk is dat er dan wel anders wordt gereageerd (negatief vooral) op de volwassenen hier die autisme hebben.
Twee punten:Bijzonder hoe menig mens hier weet hoe om te moeten gaan met autistische kinderen, maar een aantal autistische volwassenen hier ervaren toch een andere behandeling. Doe je voordeel met je kennis over autistische kinderen, want ook kinderen met autisme worden uiteindelijk volwassen met autisme![]()