Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.002
En toen het halve forum tegen mij bezig was moest ik het maar accepteren want " het is het internet maar" fokking hypocriet man
Ben het met @mindcontrol eens. De beste man heeft een bruut fysiek, kuurt verstandig en behalve wat scherpe randjes is het een aanwinst voor het forum. We beschermen nu paar clowns die niets met bodybuilden te maken hebben, waardoor mensen die serieus trainen weg gaan

• #171.003
Nou gelukkig hebben jullie silverback gorilla, hell en een ananas👍👍
Oké.
En toen het halve forum tegen mij bezig was moest ik het maar accepteren want " het is het internet maar" fokking hypocriet man
Toen heb ik zat verwijderd en punten uitgedeeld.
Ben het met @mindcontrol eens. De beste man heeft een bruut fysiek, kuurt verstandig en behalve wat scherpe randjes is het een aanwinst voor het forum. We beschermen nu paar clowns die niets met bodybuilden te maken hebben, waardoor mensen die serieus trainen weg gaan
Bekijk zijn recente post geschiedenis anders eens en dan babbelen verder.

• #171.005
Oké.

Wow die paar posts tussen 1000en ontopic bodybuildposts en gerelateerde posts van mn vorige account

Begint een beetje op vriendjespolitiek te lijken man of je wil je mod status even laten zien en gelden om te laten zien dat er wel gemodereerd word.

Grote grap.

• #171.006
Oké.

Ik lees het merendeel van zijn berichten en log. De beste man kan uit zijn slof schieten en ben het zeker niet altijd met hem eens, maar is wel een toevoeging op het forum en niet een van de spammers

• #171.007
Ik lees het merendeel van zijn berichten en log. De beste man kan uit zijn slof schieten en ben het zeker niet altijd met hem eens, maar is wel een toevoeging op het forum en niet een van de spammers
Op mn vorige account waar ik niet meer in kom bewijst genoeg dat ik veel over BB heb gepraat en gediscusseerd en ook veel tips heb gegeven aan mensen. Maar dat word blijkbaar teniet gedaan door een paar klotepost terwijl mevr victim en meneer aap hier alles vol kunnen lullen met oestrogeen spiked posts naar mekaar zonder oe of aah. Nu wil sanca zich laten horen, logisch maar wel tegen de verkeerde.
Heb echt wel steken laten vallen hier. Maar meer toegevoegd vind ik.

Nu word het een soort beperkingsgroep die door hun begeleider beschermt word tegen de samenleving. Wat zijn we toch een kutvolk dat we een mening hebben over mensen die niks maar dan ook niks bijdragen of bij hebben gedragen en eruit zien alsof ze elke dag aan de frituur hangen en alleen maar steun zoeken bij hun soortgenoten. Maak een eigen lotgenotengroep aan dan. Ik moest het toen ook slikken en dat deed ik. Nu zou het andersom moeten zijn.

• #171.008
En dan kun je een DM sturen met weet ik het wat voor verwijten @Sanca Saxon maar daar heb ik weinig boodschap aan.
Dat is geen modereren maar de mond snoeren en daar hou ik niet van.

ik kreeg een waarschuwing voor flooden, voor FLOODEN of OFFTOPIC horen jullie dat?? Nog niet de 10e post van de maand🤣🤣🤣🤣

• #171.009
En dan kun je een DM sturen met weet ik het wat voor verwijten @Sanca Saxon maar daar heb ik weinig boodschap aan.
Dat is geen modereren maar de mond snoeren en daar hou ik niet van.

ik kreeg een waarschuwing voor flooden, voor FLOODEN horen jullie dat?? Nog niet de 10e post van de maand🤣🤣🤣🤣
Spoor je nog kerel?

Screenshot_20230928_135826_Chrome.jpg

• #171.010
Spoor jij wel vraag ik me af.

Wie bepaalt of ik inlog kerel? Volgens mij ikzelf. Je suggestie word iig niet in acht genomen. Ik weet wat ik goed en fout heb gedaan.

Belachelijk deze gang van zaken. Zeker als ik zie wat hier gebeurd en gezegd word de laatste weken.

• #171.011
  • #171.015
Spoor jij wel vraag ik me af.

Wie bepaalt of ik inlog kerel? Volgens mij ikzelf. Je suggestie word iig niet in acht genomen. Ik weet wat ik goed en fout heb gedaan.

Belachelijk deze gang van zaken. Zeker als ik zie wat hier gebeurd en gezegd word de laatste weken.
Weer mis gegaan met de drugs?

• #171.019
Ik zal de eer aan mezelf houden en niet meer inloggen. Als ik info nodig heb scroll ik wel door de oude topics. En als ik wil lachen wel door de recentere.

Laters

• #171.020
Gecensureerd.

Terug
Naar boven