XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.021

Screenshot_20210312-193647_WhatsApp.jpg

• #171.023
  • #171.024
Jij een kaart
En jij een kaart
Jullie allemaal een kaart.

Het is Nederland-Portugal vandaag op het forum. Laat de kaarten maar regenen.

• #171.027
Persoonlijke berichtjes publiekelijk delen.

Kaart!
Ja ik dacht ik zal het niet doen maar een mod doet het wel zomaar. Nouja prima toch

Je ging lekker toch in je cut? Is het mis gegaan?
Ondanks mijn uitglijders en missers online is mijn progressie nooit stil komen te staan. Momenteel komen de strepen op mn quads/glutes door en dat is best wel leuk mja ga dat allemaal niet meer delen . Jullie hebben betere aanwinsten om naar te luisteren heb ik in de gaten

Mijn excuses voor mijn uitglijder mbt de contest naar de rest. Dat is mss wel op zn plaats maar verder is het echt verdrietig hoe het nu gaat maar dat is mijn mening voor meneer sanca weer een waarschuwing uitdeelt. Jawel 2 waarschuwingen in een uur. Je moet jezelf niet laten kennen als je bent begonnen he🫠

• #171.028
Maar dat word blijkbaar teniet gedaan door een paar klotepost terwijl mevr victim en meneer aap hier alles vol kunnen lullen met oestrogeen spiked posts naar mekaar zonder oe of aah.

Wij zijn ook gewoon aangesproken hoor :) doe nou niet alsof de waarschuwingen en punten maar naar 1 kant op gaan, want dat gebeurt niet.
Sanca is gewoon goed bezig als mod, sommige dingen kunnen wèl en sommige dingen kunnen niet en aan beiden kanten wordt hier naar gehandeld.

• #171.030
En dan kun je een DM sturen met weet ik het wat voor verwijten @Sanca Saxon maar daar heb ik weinig boodschap aan.
Dat is geen modereren maar de mond snoeren en daar hou ik niet van.

ik kreeg een waarschuwing voor flooden, voor FLOODEN of OFFTOPIC horen jullie dat?? Nog niet de 10e post van de maand🤣🤣🤣🤣
Ik kreeg ook een waarschuwing voor flooden/off topic en een strafpunt. Terwijl er tientallen ongepaste grappen zijn gemaakt over mijn hartinfarct en mijn perifere gezichtsverlamming (die overigens waarschijnlijk geen verband houden), compleet met plaatsing van mijn eigen foto waar ik mijn biceps toon. Irl...

• #171.031
Wij zijn ook gewoon aangesproken hoor :) doe nou niet alsof de waarschuwingen en punten maar naar 1 kant op gaan, want dat gebeurt niet.
Sanca is gewoon goed bezig als mod, sommige dingen kunnen wèl en sommige dingen kunnen niet en aan beiden kanten wordt hier naar gehandeld.
O nou word ze ineens verstandig en klinkt ze sane. Wat een toeval.

Ik ben weg, mss niet permanent maar voor nu heb ik niks toe te voegen. Er zijn er volgens mij een hoop weggelopen laatste weken als ik zo is terugkijk. Ook niet geheel onterecht.

Net als AK. Mss niet mijn type persoon maar wel een type waar ik kwa sport veel van leerde en ook wel ontzag/respect voor had. Iemand die inhoudelijk was en boter bij de vis deed als het op de sport ging. Eerlijkheid is hard en blijkbaar mag ook dat niet, of is het niet gewenst.

• #171.032
Ik kreeg ook een waarschuwing voor flooden/off topic en een strafpunt. Terwijl er tientallen ongepaste grappen zijn gemaakt over mijn hartinfarct en mijn perifere gezichtsverlamming (die overigens waarschijnlijk geen verband houden), compleet met plaatsing van mijn eigen foto waar ik mijn biceps toon. Irl...
Heb je een gezichtsverlamming?

O. Ja dan waren die rim grapjes wel ongepast. Excuses

• #171.033
Dan moet hij niet botweg liegen.
Dus een verkeerde intepretatie gaat boven privacy? Dus je wou gewoon je ego laten gelden daar komt het op neer. Ik hou onze conversatie gewoon waar het was ongeacht of ik het ermee eens was en post mijn mening erover maar jij had bewijsdrang en moest een screenshot posten.

• #171.034
Jawel 2 waarschuwingen in een uur. Je moet jezelf niet laten kennen als je bent begonnen he🫠
Lekker op mij afschuiven, doe maar ik kan het wel hebben, ik kreeg hier ook wel eens doodsbedreigingen dus dat kan er wel bij hoor.
Die punten waren terecht en daar kom ik niet om terug.
Ik heb je altijd gemogen en heb zelf geen idee waarom je ineens zo negatief bent geworden maar de toxische leden gaan er uit, de negatieve spiraal heeft lang genoeg geduurd´

• #171.036
O nou word ze ineens verstandig en klinkt ze sane. Wat een toeval.

Ik ben weg, mss niet permanent maar voor nu heb ik niks toe te voegen. Er zijn er volgens mij een hoop weggelopen laatste weken als ik zo is terugkijk. Ook niet geheel onterecht.

Net als AK. Mss niet mijn type persoon maar wel een type waar ik kwa sport veel van leerde en ook wel ontzag/respect voor had. Iemand die inhoudelijk was en boter bij de vis deed als het op de sport ging. Eerlijkheid is hard en blijkbaar mag ook dat niet, of is het niet gewenst.
Ga je nog uitloggen?

• #171.039
Lekker op mij afschuiven, doe maar ik kan het wel hebben, ik kreeg hier ook wel eens doodsbedreigingen dus dat kan er wel bij hoor.
Die punten waren terecht en daar kom ik niet om terug.
Ik heb je altijd gemogen en heb zelf geen idee waarom je ineens zo negatief bent geworden maar de toxische leden gaan er uit, de negatieve spiraal heeft lang genoeg geduurd´
Hey die 2 dingen staan los bij mij. Tussen modereren en de persoonlijke mening over mekaar bedoel ik dan. Jammer dat je dat door elkaar haalt

• #171.040
Dus een verkeerde intepretatie gaat boven privacy? Dus je wou gewoon je ego laten gelden daar komt het op neer. Ik hou onze conversatie gewoon waar het was ongeacht of ik het ermee eens was en post mijn mening erover maar jij had bewijsdrang en moest een screenshot posten.
Kerel, het heeft totaal niets met meningen of ego te maken, jij riep hier dat ik je verwijten maakte dus dan toon ik aan dat het niet zo was.

Terug
Naar boven