Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.981
Ik zeg nergens dat ik geprovoceerd ben of butthurt ;)

Het is overduidelijk dat jij zonder goede reden een doelwit bent en dat je je gewoon verdedigd. Wat heel normaal is.

Alleen het feit dat jij je wel eens geuit hebt over je privé-leven, zoals ik ook heb gedaan, geeft mensen blijkbaar een reden jou uit te zoeken en af te zeiken.

Laat je niet gek maken, ik hoef deze mensen niet eens te beschrijven. Dat weet jij, dat weet ik, en zij moeten met hen leven dealen. Dus wie lacht er nu het hardst?

• #170.982
Eerst janken omdat @Hell93 teveel aanwezig is maar er wordt dan wel nog langs alle kanten op haar geroepen en uitgedaagd, begrijpen wie begrijpen kan.

• #170.983
Het is overduidelijk dat jij zonder goede reden een doelwit bent en dat je je gewoon verdedigd. Wat heel normaal is.

Alleen het feit dat jij je wel eens geuit hebt over je privé-leven, zoals ik ook heb gedaan, geeft mensen blijkbaar een reden jou uit te zoeken en af te zeiken.

Laat je niet gek maken, ik hoef deze mensen niet eens te beschrijven. Dat weet jij, dat weet ik, en zij moeten met hen leven dealen. Dus wie lacht er nu het hardst?
@Steks ik zeg het gewoon hoor.

• #170.988
Ga je met een doel of kijken kijken, niet kopen? :D

:roflol:
Dat zeiden ze vroeger in Italië heel veel op de markt :D kijken, kijken niet kopen!

Deels doel, moet kijken voor extra kleding voor de kleine en zoek een goede regenjas die de regenbuien hier aan kan :o
Verder kijken, kijken..misschien kopen :D

En sowieso goede cardio want ik loop naar de stad ipv bus (is niet heel ver, maar wel deels heuvel op).

• #170.989
Heuvels kan ik me haast niet voorstellen, dat is wel goede cardio ja :D

Veel plezier!

• #170.990
Ja zo is hij. Hypocriet wandelend tenger ventje dat het is.
Ja, zo ben ik.

Clipboard02.jpg

• #170.991

41f536eca4b17375ef13e3ce3c9645f7a5695a5de4ebcefe578ec662a3438685_1.jpg

Eerst janken omdat @Hell93 teveel aanwezig is maar er wordt dan wel nog langs alle kanten op haar geroepen en uitgedaagd, begrijpen wie begrijpen kan.
Het ging over hell week. Dan is haar username toch een inkoppertje?

• #170.998
Opgeschoond, laat de bullshit maar achterwege.

• #170.999
Ja, ja, censuur, bla bla bla, ik zal er ook een punt bijdoen.
Aan iedereen die hier alleen nog komen om te trollen, blijf gewoon weg.

Terug
Naar boven