AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.042
Ik zou niet bij de NS gaan werken dan.
77c6f8486e74bfb15deab9b5bf3c1705fb4cb7acfb9e9bb04c7377f20e751190.jpg

• #171.047
Ik vraag me af of je hersenen ook verlamt raken wanneer je een gezichtverlamming hebt. 🤔

• #171.052
Ik hou onze conversatie gewoon waar het was ongeacht of ik het ermee eens was en post mijn mening erover maar jij had bewijsdrang en moest een screenshot posten.
Dan hield je de conversatie dus niet waar het was want je bracht het onderwerp naar hier. Je begon er zelf over in het openbaar.
En dan kun je een DM sturen met weet ik het wat voor verwijten @Sanca Saxon maar daar heb ik weinig boodschap aan.

• #171.057
Verwijzen naar is anders als openbaar maken van.
Dus jij mag iemand beschuldigen van iets wat gezegd zou geweest zijn in DM, maar die persoon mag zich dan niet verweren als hij vindt dat jouw beschuldiging niet klopt?
Als je zo zeker bent van dat Sanca per DM wat zou hebben gestuurd wat niet kon zou het toch ook niet erg zijn dat die DM hier wordt gepost? Zou jouw claim alleen maar staven.

• #171.060
Ik kreeg ook een waarschuwing voor flooden/off topic en een strafpunt. Terwijl er tientallen ongepaste grappen zijn gemaakt over mijn hartinfarct en mijn perifere gezichtsverlamming (die overigens waarschijnlijk geen verband houden), compleet met plaatsing van mijn eigen foto waar ik mijn biceps toon. Irl...
Ik kan me niet heugen ooit een strafpunt te hebben gekregen. :D

Terug
Naar boven