AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.341
Veel sporten (althans zien eruit alsof ze sporten en komen in legging naar de school) en met meerderen al over trainen gehad.

Ligt denk ik meer an jouw specifieke regio binnenin NL :o :o
Ik kan hier wel paar fotos posten van vrouwen in leggings dat je denkt wow die kont wil ik wel in bijten, tot die legging uit gaat. ✌️

De sportlegging (met name die van gymshark) is echt een goede uitvoeding geweest. Neem een sport abbo als vrouwke, koop zon legging, maak een foto op insta en 3 weken later kan je al een onlyfans acc beginnen.

• #171.342
Ik kan hier wel paar fotos posten van vrouwen in leggings dat je denkt wow die kont wil ik wel in bijten, tot die legging uit gaat. ✌️

De sportlegging (met name die van gymshark) is echt een goede uitvoeding geweest. Neem een sport abbo als vrouwke, koop zon legging, maak een foto op insta en 3 weken later kan je al een onlyfans acc beginnen.

Hahaha nee die vrouwen zien er verder ook gewoon 'goed gewicht' uit. Weet even niet hoe te omschrijven :o
Ik kan wel zeggen 'zoals mij' maar dan krijg ik weer gezeik over me heen.

Anyway, schattig zoontje heb je!

• Heart
Waarderingen: AK
  • #171.344

Ik kwam er dus laatst achter dat al die leggings voor vorming hebben en sommigen zelfs push up. Vrouwen zijn maar vreemde wezens

• Haha
Waarderingen: AK
  • #171.345
Lekker aan de riviera bij een leuk Frans traditioneel nougat winkeltje binnegelopen.

Heerlijk stukje proeven, vrouw praat lekker Frans met 100kmh dus snapte er niks van. Naja doe dan maar een lekker stuk. Wat zou dat kosten dan? Naja geen idee, €20-25 de kilo ofzo dachten wij.

Enfin, vrouwtje snijd een mooi stuk voor ons af en 1 minuut later staat er €81,05 op de kassa :roflol:

Naja het is wel lekker. Snap wel waarom de prijs er niet bij stond en alleen heel snel in het Frans genoemd werd. €90 de kilo.

20231008_143856.jpg

• #171.346
Ik kwam er dus laatst achter dat al die leggings voor vorming hebben en sommigen zelfs push up. Vrouwen zijn maar vreemde wezens
Ja, die leggings zijn doodziek. Soort oplichting, kan behoorlijke cellulites onder zitten. Opzich ook logisch, want rondere vrouwen (huidige trend) zijn meestal gewoon dikkig

• #171.347
Dat was vroeger wel een dingetje met die push up bhs. Loop je de hele avond horny achter een chick aan om vervolgens thuis erachter te komen dat het een fraude is. Zo leerde ik me vriendin ook kennen en hebben we daarna een middenweg moeten vinden van 600cc ✌️

• #171.348
Hier in Engeland, waar overgewicht volgens mij een groter (haha) probleem is dan in NL, zijn 90% van de ouders die ik zie van mijn zoontje z'n klas juist niet aan de zwaardere kant. Veel sporten (althans zien eruit alsof ze sporten en komen in legging naar de school) en met meerderen al over trainen gehad.

Ligt denk ik meer an jouw specifieke regio binnenin NL :o :o
Dat kan voor jou en jouw school of regio evenzeer gelden?

Het is het VK erger dan in NL, voor zover ik weet, maar dat is echt niet zoveel minder.
Ik kan wel zeggen 'zoals mij' maar dan krijg ik weer gezeik over me heen.
En terecht, het is "zoals ik"!
:trollfacex:

• #171.350
Dat was vroeger wel een dingetje met die push up bhs. Loop je de hele avond horny achter een chick aan om vervolgens thuis erachter te komen dat het een fraude is. Zo leerde ik me vriendin ook kennen en hebben we daarna een middenweg moeten vinden van 600cc ✌️
Borsten zijn makkelijke op te lossen, van zo’n blubberbil blijft weinig over na een dieet

• #171.354
Paar maanden dieet + BBL is wel wat moeilijker dan nieuwe borsten. BBL is ook niet echt veilig
Voor een borst operatie moet je ook deels in shape zijn anders begint er geen een chirurg aan ivm risico complicaties.

Maar idd billen laten doen vind ik ook niet echt mooi, maar iedereen zijn eigen mening daarover. Vind een pannenkoeken kont ook niks en tietloos is ook in mijn ogen niet erg aantrekkelijk.

• #171.356
Beetje afhankelijk van leeftijd, duur van het overgewicht en genen, maar aan billen valt itt borsten toch nog best wat te trainen?

• #171.357
Dat kan voor jou en jouw school of regio evenzeer gelden?
Heeft weinig te maken met de omgeving, en alles met waar je de lat voor jezelf legt.

Als je een omgeving hebt waar de meerderheid overgewicht heeft, en je vindt dat 90% niet aan de zwaardere kant lijkt, dan leg je de lat voor jezelf waarschijnlijk gewoon niet zo hoog. Zeker niet zo als @ak, die de lat simpelweg wat hoger legt dan veruit de meeste Nederlanders.

• #171.358
Heeft weinig te maken met de omgeving, en alles met waar je de lat voor jezelf legt.

Als je een omgeving hebt waar de meerderheid overgewicht heeft, en je vindt dat 90% niet aan de zwaardere kant lijkt, dan leg je de lat voor jezelf waarschijnlijk gewoon niet zo hoog. Zeker niet zo als @ak, die de lat simpelweg wat hoger legt dan veruit de meeste Nederlanders.
Dat is waar.

Als iemand de term obees gebruikt, dan denk ik aan mensen die meer hebben dan overgewicht. Het kan ook dat iemand iedereen zonder strakke taille al obees noemt.

Officieel
Overgewicht: bmi 25-30
Obees: bmi 30-35

• #171.359
Dat is waar.

Als iemand de term obees gebruikt, dan denk ik aan mensen die meer hebben dan overgewicht. Het kan ook dat iemand iedereen zonder strakke taille al obees noemt.

Officieel
Overgewicht: bmi 25-30
Obees: bmi 30-35
Niet helemaal het punt. Waarom probeer ik het eigenlijk :)

Terug
Naar boven