MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.361
Bmi is idd voor de sporters onder ons niet iets waar je naar moet luisteren…

IMG_7044.jpeg

• #171.362
Ik zeg even niks:

• #171.365
Voor een borst operatie moet je ook deels in shape zijn anders begint er geen een chirurg aan ivm risico complicaties.

Maar idd billen laten doen vind ik ook niet echt mooi, maar iedereen zijn eigen mening daarover. Vind een pannenkoeken kont ook niks en tietloos is ook in mijn ogen niet erg aantrekkelijk.
Idd, zo van die biloperaties is mss lekker op instagram of als die voor de rest echt in shape is. Maar in de echte wereld zijn de vrouwen (en ook de mannen) niet constant afgetraind en perfect en dan ziet het er vaak niet meer uit vind ik.
Een mooie ronde kont door het trainen en t**ten kan je nog bijsteken als je wil. Als ze dan niet 'perfect in vorm' meer is, ziet ze er toch nog goed uit (hopelijk).

• Like
Waarderingen: AK
  • #171.373
Ik had nog wat werk te doen, dus collega's hadden boodschappen voor mij gedaan :cheer:
IMG_20231009_110039.jpg

Hotelkamer voor mij alleen:
IMG_20231008_170747.jpg
IMG_20231008_170741.jpg
IMG_20231008_170708.jpg

IMG_20231008_170713.jpg

• #171.374
Daar kan je wel een leuke dame ontvangen vanavond 😉

• #171.378
Elke zondag peuter zwemles met alle moederkes en papas die obeesed zijn.
Snap echt niet dat gewoon letterlijk iedereen een goeie pens heeft en zelfs sommige kindjes op deze leeftijd al een body als een tank hebben. Vreemd genoeg word je juist zelf aangekeken alsof je een aparte bent tegenwoordig.
Hun snappen waarschijnlijk niet waarom sommige mid dertigers hun zelf vol spuiten met AAS en 7 keer per week een foto van hunzelf in hun string op een bodybuild forum zetten. En misschien 1 keer per jaar in zijn string op een podium voor een troffee van 4,50 euro. Ieder zijn ding toch?

• #171.379
Hun snappen waarschijnlijk niet waarom sommige mid dertigers hun zelf vol spuiten met AAS en 7 keer per week een foto van hunzelf in hun string op een bodybuild forum zetten. En misschien 1 keer per jaar in zijn string op een podium voor een troffee van 4,50 euro. Ieder zijn ding toch?
Ah dus dat is de reden dat hij de enige top poster is die nog aan bb doet. Weer een mysterie ontrafeld :emo:

• #171.380
Als ze niet moddervet waren hadden ze best op de foto gewild om te laten zien dat je ook zonder een hulp een redelijk fysiek kan hebben.

De verbazing dat ze werkelijk allemaal een pens hebben snap ik wel.

Terug
Naar boven