Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg verleidelijk.Het is het VK erger dan in NL, voor zover ik weet, maar dat is echt niet zoveel minder.

Idd, zo van die biloperaties is mss lekker op instagram of als die voor de rest echt in shape is. Maar in de echte wereld zijn de vrouwen (en ook de mannen) niet constant afgetraind en perfect en dan ziet het er vaak niet meer uit vind ik.Voor een borst operatie moet je ook deels in shape zijn anders begint er geen een chirurg aan ivm risico complicaties.
Maar idd billen laten doen vind ik ook niet echt mooi, maar iedereen zijn eigen mening daarover. Vind een pannenkoeken kont ook niks en tietloos is ook in mijn ogen niet erg aantrekkelijk.
Laat je het op voorhand hier zien?

Kan toch niet gekkie. Er staat ja nog niets op.
Ik bedoel voordat je hem laat zetten.
Dan zie je toch geen tattoo jong
Een voorbeeld halve tamme.
Zeg dat dan jong t*fus lijuuuuuur
He's gonna put your name on his ass.
Hun snappen waarschijnlijk niet waarom sommige mid dertigers hun zelf vol spuiten met AAS en 7 keer per week een foto van hunzelf in hun string op een bodybuild forum zetten. En misschien 1 keer per jaar in zijn string op een podium voor een troffee van 4,50 euro. Ieder zijn ding toch?Elke zondag peuter zwemles met alle moederkes en papas die obeesed zijn.
Snap echt niet dat gewoon letterlijk iedereen een goeie pens heeft en zelfs sommige kindjes op deze leeftijd al een body als een tank hebben. Vreemd genoeg word je juist zelf aangekeken alsof je een aparte bent tegenwoordig.
Ah dus dat is de reden dat hij de enige top poster is die nog aan bb doet. Weer een mysterie ontrafeldHun snappen waarschijnlijk niet waarom sommige mid dertigers hun zelf vol spuiten met AAS en 7 keer per week een foto van hunzelf in hun string op een bodybuild forum zetten. En misschien 1 keer per jaar in zijn string op een podium voor een troffee van 4,50 euro. Ieder zijn ding toch?

Als ze niet moddervet waren hadden ze best op de foto gewild om te laten zien dat je ook zonder een hulp een redelijk fysiek kan hebben.Hun snappen waarschijnlijk niet waarom sommige mid dertigers hun zelf vol spuiten met AAS en 7 keer per week een foto van hunzelf in hun string op een bodybuild forum zetten. En misschien 1 keer per jaar in zijn string op een podium voor een troffee van 4,50 euro. Ieder zijn ding toch?