ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat gaat er gebeuren?
Heb ik nooit gehad 😂 maar die hebben ze ook verwijderd tegelijk met m’n kaakoperatie
Afgelopen juni een kaakoperatie gehad.
Die rechtse van meeuw he, die zag niemand aankomen!
Hij krijgt eindelijk zijn lobotomie.
Met slagroom?
Sowieso.
Maar samen een (klein) kind zien opgroeien is ook wel iets. Heb er zelf nooit 1 gehad en mis dat nu toch wel.

Eindelijk de moed bij elkaar geraapt om contact op te nemen met zijn jongere broer en die is geïnteresseerd in mijn verhalen over hem.Sinds lange tijd weer eens bij het graf van een schoolvriend geweest, het is al weer 26 jaar geleden dat hij is overleden. Ik ben altijd weer “blij” om te zien dat alles er nog netjes bij ligt.
Waar ga je heen?Maandag teruggekomen van vakantie en mijn volgende aanvraag voor december is goedgekeurd.
We gaan weer boeken![]()
Waar ga je heen?
Als je een avontuurlijke vakantie vol spanning zoekt is Israël momenteel hot n trending.
Rode of zwarte?Libanon staat ook op het punt om te knallen. Genoeg keuze iig.
Waar ga je heen?
Als je een avontuurlijke vakantie vol spanning zoekt is Israël momenteel hot n trending.

Ik heb mijn vriendin voor haar verjaardag samen een lang weekeind naar Tallinn Estland cadeau gedaan. OA voor de kerstmarkt daar.
Dus 4 daagjes Estland.