Ik zou ze dan een lichte gravelbike geven en een goeds fietstas, of een ligfiets als de route overzichtelijk genoeg is. Maar dat is zoals gezegd niet goedkoper.Hier fietsen sommige 10/15km naar school dan snap ik het wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou ze dan een lichte gravelbike geven en een goeds fietstas, of een ligfiets als de route overzichtelijk genoeg is. Maar dat is zoals gezegd niet goedkoper.Hier fietsen sommige 10/15km naar school dan snap ik het wel.
OkéIk zou ze dan een lichte gravelbike geven en een goeds fietstas, of een ligfiets als de route overzichtelijk genoeg is. Maar dat is zoals gezegd niet goedkoper.
Dat is natuurlijk waar, maar daardoor ben ik wel gaan motorrijden.
Die van mij ook 6 jaar altijd buiten geen elektrisch speelgoed gewoon buiten spelen, maar hij heeft wel een motortje dat vinden ze geweldig 👌🏻Wekelijkse fiets training, is geen e bike.
Denk volgende zomer tijd voor een crossmotor voor hem.
![]()
Ja dat is wel vet. Hoe hard gaan die dingen?Die van mij ook 6 jaar altijd buiten geen elektrisch speelgoed gewoon buiten spelen, maar hij heeft wel een motortje dat vinden ze geweldig 👌🏻
Toch wel rond de 50/60 is een 50cc blokje die gaan nog wel hoor ik heb de gashendel
Beter kies je een BMX of MTB.Denk volgende zomer tijd voor een crossmotor voor hem.

Wajoo dat gaat niet goed komen met die van ons dan moet ie nog wel wat ouder zijn 😂Toch wel rond de 50/60 is een 50cc blokje die gaan nog wel hoor ik heb de gashendel
Iets geknepen zodat ze niet volgas kunnen 🤣
Heb ook wel een motor pak hoor voor hem, deze foto is gemaakt omdat ie opa en oma ff moest laten zien wat ie allemaal kan op ze motor 🤣50 60? Hahaha
Wow das geen rubberen tegel opvoeding.
GAY
Ja zoiets was ook wel interessant
Ja hij was vijf toen begon het een beetje, belangrijk is dat ze goed bij de remmetjes kunnen 🤣Wajoo dat gaat niet goed komen met die van ons dan moet ie nog wel wat ouder zijn 😂
Hij is toch voor lichamelijke inspanning.

Motorcrossen is vele malen inspannender dan fietsen
Ik geef gratis knee down cursussen, je kan er niet jong genoeg mee beginnen:Wekelijkse fiets training, is geen e bike.
Denk volgende zomer tijd voor een crossmotor voor hem.
![]()
Ik doe allebei en verschil van mening.Motorcrossen is vele malen inspannender dan fietsen
Dat zei @Mentat's mentor ook toen hij nog een jong misdienaartje was.Ik geef gratis knee down cursussen, je kan er niet jong genoeg mee beginnen: