Ano_17_04_2024
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 880
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik ook, en heb na een dag crossen op de baan toch echt meer spierpijn dan een paar rondjes Schoorl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook, en heb na een dag crossen op de baan toch echt meer spierpijn dan een paar rondjes Schoorl
Ik denk dat je het allebei zo inspannend kunt maken als je wilt.Motorcrossen is vele malen inspannender dan fietsen
8 rondjes Noordwijk o.i.d. op volle snelheid (zoals op mijn avatar) is natuurlijk altijd veel zwaarder dan sportief motorrijden.Ik denk dat je het allebei zo inspannend kunt maken als je wilt.
Morgenmiddag m'n eerste Engelse rijlesben benieuwd
Heb al 12 jaar m'n rijbewijs, zelf nooit schade veroorzaakt, maar denk dat daar nu wel verandering in gaat komen
Heb er zin in! (In de rijles, niet de schade lol)
![]()
Denk dat het je heel erg meevalt. Neem aan dat je de les doet om te wennen om hier te rijden? Ik rij zelf vaak in beide landen en omschakelen is eigenlijk volledig automatischMorgenmiddag m'n eerste Engelse rijlesben benieuwd
Heb al 12 jaar m'n rijbewijs, zelf nooit schade veroorzaakt, maar denk dat daar nu wel verandering in gaat komen
Heb er zin in! (In de rijles, niet de schade lol)
![]()
Bij mij ook. Slechts 1x, toen ik erg moe was, had ik de neiging om een rotonde verkeerd-om te nemen.Denk dat het je heel erg meevalt. Neem aan dat je de les doet om te wennen om hier te rijden? Ik rij zelf vaak in beide landen en omschakelen is eigenlijk volledig automatisch
Ja pcies. Zelfs compleet shitfaced had ik daar totaal geen moeite mee in Thailand.Bij mij ook. Slechts 1x, toen ik erg moe was, had ik de neiging om een rotonde verkeerd-om te nemen.
Ik doe dat nog wel, met de ms achterop de Guzzi, alleen niet zo laat doorhalen als jullie. Hapjes en wijntje mee, af en toe terrasje pakken en soms een volledige avondmaaltijd in een dorpje langs de route.Ik mis dat wel. Beetje shitfaced op vakantie rondtouren op de scooter. Samen met ms strudel. Zonder kind. Tot in de vroege uurtjes. Heerlijk.
Ahh. De goeie leef.
Zo laat valt best mee hoor. Met ms Strudel werd het meestal niet veel later dan 01:00.Ik doe dat nog wel, met de ms achterop de Guzzi, alleen niet zo laat doorhalen als jullie. Hapjes en wijntje mee, af en toe terrasje pakken en soms een volledige avondmaaltijd in een dorpje langs de route.
Denk dat het je heel erg meevalt. Neem aan dat je de les doet om te wennen om hier te rijden? Ik rij zelf vaak in beide landen en omschakelen is eigenlijk volledig automatisch
woon jij ook in Engeland?Jup in de Big Smoke. Jij Midlands toch?
Mijn vriendinnen niet afpikken he maat
Maak je geen zorgen, is voor mij even ver als voor jou

Maar samen een kind zien opgroeien is ook wel iets. Heb er zelf nooit 1 gehad en mis dat nu toch wel.Zo laat valt best mee hoor. Met ms Strudel werd het meestal niet veel later dan 01:00.
Maar op vakantie begon het dan ook wel vroeg. Rondrijden, ergens lunchen, cocktails, snorkelen, weer rijden, repeat, terug naar hotel/appartement, opfrissen, drankje doen, dineren, mensen ontmoeten, dansje doen, nog meer drankjes doen, naar huis.
Mooie dingen. Nu elke avond 22:00 thuis want mini strudel. En dan is 22:00 nog aan de late kant.
Leuk hoor, een kind. Maar ik mis die vrijheid. Ik ga slecht op huisje boompje beestje. Burgerlijk keurslijf.
Vandaar op zijn tijd ff uit de band springen, ontladen, zoals in Bulgarije.
U heeft Toosje al
Ik zou het voor geen goud willen missen en heb zeker geen spijt van de beslissing.Maar samen een kind zien opgroeien is ook wel iets. Heb er zelf nooit 1 gehad en mis dat nu toch wel.
.