ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een eerbetoon aan je afgeslachte collega leraar zou ook niet misstaan. Alleen schouderklopjes aan jezelf en inheemse leerlingen.Ik geef Nederlands aan 4 klassen (tweede middelbaar). 80 % van de klassen is Franstalig. Na 5 toetsen is het klasgemiddelde rond de 91 %. Als ik enkel de drie laatste toetsen neem, dan is dat 95 %.
En dit ondanks de twee Syrische vluchtelingen en een vluchteling uit Oekraïne.
Vorig jaar, in het eerste middelbaar, was hun klasgemiddelde rond de 70%.
Het gaat lekker.
Zonet opnieuw een berichtje gekregen van een leerling nadat ik de vier klassen een video had gestuurd (een herhalingsles gemaakt met ActivePresenter). Dankzij deze filmpjes kunnen ze thui makkelijker de les herhalen.
En dit kan Oom Oli dan weer wel bekoren.Een eerbetoon aan je afgeslachte collega leraar zou ook niet misstaan. Alleen schouderklopjes aan jezelf en inheemse leerlingen.

Wie bedoel je met inheemse leerlingen? Dat zijn in zijn geval toch de autochtone Belgen?Een eerbetoon aan je afgeslachte collega leraar zou ook niet misstaan. Alleen schouderklopjes aan jezelf en inheemse leerlingen.
Moet uitheems zijnWie bedoel je met inheemse leerlingen? Dat zijn in zijn geval toch de autochtone Belgen?
Waarom zou dat hem niet kunnen bekoren?
Omdat hij op sommige vlakken erg gevoelig is wat humor betreft.
Zou die op zijn leeftijd niet meer moeten zijn.Omdat hij op sommige vlakken erg gevoelig is wat humor betreft.
Vreest u niet dat u problemen met de directie zal krijgen ooit met dit soort posts te delen op een bodybuilding forum. Ik denk dan vooral aan de de periode toen u bang was dat u iemand in Basic Fit in elkaar ging timmeren.. Uw foto staat hier ook en zo.. Vraag me dit gewoon maar af verder geen probleem hoor.Ik geef Nederlands aan 4 klassen (tweede middelbaar). 80 % van de klassen is Franstalig. Na 5 toetsen is het klasgemiddelde rond de 91 %. Als ik enkel de drie laatste toetsen neem, dan is dat 95 %.
En dit ondanks de twee Syrische vluchtelingen en een vluchteling uit Oekraïne.
Vorig jaar, in het eerste middelbaar, was hun klasgemiddelde rond de 70%.
Het gaat lekker.
Zonet opnieuw een berichtje gekregen van een leerling nadat ik de vier klassen een video had gestuurd (een herhalingsles gemaakt met ActivePresenter). Dankzij deze filmpjes kunnen ze thui makkelijker de les herhalen.
De normaring verlagen om zielige allochtonen te pleasen? Dat doen ze hier zelfs op het hoger onderwijs.Als het klassegemiddelde 95% is, is het niveau van de toetsen te laag, dat gebeurt namelijk nergens. Zelfs niet als oppergoden als @yasmine of @Schwarzeneggertje voor de klas staan. Tenzij het een klas met alleen hooggeleide leerlingen is.
Als het klassegemiddelde 95% is, is het niveau van de toetsen te laag, dat gebeurt namelijk nergens. Zelfs niet als oppergoden als @yasmine of @Schwarzeneggertje voor de klas staan. Tenzij het een klas met alleen hooggeleide leerlingen is.
Sowieso klopt er al niet iets in zijn post, 5Ik geef bijles wiskunde, en nog een paar andere vakken. Soms tot 20 uur per maand extra....20 EUR per uur.
Combi van deze 3De normaring verlagen om zielige allochtonen te pleasen? Dat doen ze hier zelfs op het hoger onderwijs.
Of iemand speelt met de cijfertjes zodat hij op een super goede leraar lijkt.
Offf het is gebakken lucht.
@yasmine zit in het zelfde gesticht als ananas en zilverrugSowieso klopt er al niet iets in zijn post, 5
Oktober geeft hij bijles wiskunde en nog wat andere vakken en 17 dagen later geeft hij ineens aan 4 klassen Nederlands les. Waarbij hij in 5 toets momenten het klas gemiddelde omhoog heeft gehaald naar 91%.
Zijn klas is niet helemaal 100. Slechts 95.Wat betekent 'klasgemiddelde 95%' überhaupt? Een 9,5 gemiddeld?
Hij heeft ook nooit meer een terugkoppeling gegeven over de rat/muis in zn pak chocomelk. Zoiets krijgt toch een staartje?!
Ik ben gedurende 6 jaar leerkracht lager onderwijs geweest. In die hoedanigheid geef ik dan ook bijles na de schooluren en in het weekend. Bijles is niet "les". Het is EXTRA. IETS WAT JE NAAST JE GEWONE WERK DOET.Sowieso klopt er al niet iets in zijn post, 5
Oktober geeft hij bijles wiskunde en nog wat andere vakken en 17 dagen later geeft hij ineens aan 4 klassen Nederlands les. Waarbij hij in 5 toets momenten het klas gemiddelde omhoog heeft gehaald naar 91%.