AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.701
Ik ben gedurende 6 jaar leerkracht lager onderwijs geweest. In die hoedanigheid geef ik dan ook bijles na de schooluren en in het weekend. Bijles is niet "les". Het is EXTRA. IETS WAT JE NAAST JE GEWONE WERK DOET.

Sinds het begin van dit schooljaar geef ik les in het middelbaar onderwijs. Daar geef ik 16 uur Nederlands, 2 uur Techniek en geef ik tevens ook studie.

Als je dit niet had begrepen dan kom je best eens wat bijles volgen. Lager onderwijs past jou blijkbaar wel.
Geef jij toevallig "bijles" in een kelder?🤡

• #171.703
Ja ongelooflijk wat die man heeft kunnen bereiken. Op een paar jaar tijd de taal leren, even een paar universitaire diploma's behalen en ondertussen even wat prachtige literatuur verwezenlijken. Maar tja, geïmporteerde mensen zijn toch te dom om te leren blijkbaar.... Het is jammer te zien hoe autochtone Nederlanders zo slecht hun eigen taal beheersen en dan kritiek uiten op de talenkennis van "geïmporteerden".

Het ging hier een tijd heel goed maar er zijn sinds een tijdje terug een paar kleine kinderen actief die niks liever doen dan in iedere topic het kind uit te hangen.
Die man heeft trouwens ook flink wat kritiek op de grote migratiestroom richting Europa.

• #171.704
Dus deze klas heeft gemiddeld een 9,5 behaald over de afgelopen drie toetsen @yasmine?

• #171.705
Ik woon tussen 4 azc's in die behoorlijk wat overlast verzorgen. Zonder twijfel dat ik een ander beeld heb dan dat jij hebt. Ik begrijp best dat je waarschijnlijk niet gecharmeerd bent van mijn mening. Maar ik begrijp niet dat je het steeds blijft aansnijden als je geen andere mening wil horen. It takes two to tango
Jij hebt dus een gekleurde mening. 😌

• #171.707
Ik woon tussen 4 azc's in die behoorlijk wat overlast verzorgen. Zonder twijfel dat ik een ander beeld heb dan dat jij hebt. Ik begrijp best dat je waarschijnlijk niet gecharmeerd bent van mijn mening. Maar ik begrijp niet dat je het steeds blijft aansnijden als je geen andere mening wil horen. It takes two to tango
Niet zo zwart-wit denken he

• #171.709
1698043396477.png

• #171.715
Een eerbetoon aan je afgeslachte collega leraar zou ook niet misstaan. Alleen schouderklopjes aan jezelf en inheemse leerlingen.
Ik heb me vergist. Ik dacht dat je verwees naar mijn collega die een paar weken geleden zelfmoord pleegde.
En waarom zou ik hier naar een vermoorde leerkracht verwijzen. Wat ben jij toch een rare vogel.

• #171.717
Afgeslacht! Geen zelfmoord. Je weet dus niet eens dat er pas een collega leraar is vermoord. En hij was niet de eerste. En ook niet de laatste.
Ik dacht dat je verwees naar mijn collega want het ging over mijn klassen die les krijgen van MIJN collega's HIER op school. Wat heeft de vermoorde collega te maken met de prestaties van de kinderen op MIJN school.

• #171.718
  • #171.719
Dus deze klas heeft gemiddeld een 9,5 behaald over de afgelopen drie toetsen @yasmine?
Inderdaad. En nogmaals, in onze samenleving aanvaarden we te makkelijk een 6 of een 7, zeker gezien de moeilijkheidsgraad van de toetsen. Als je voldoende herhalingslessen geeft en regelmatig test met individuele whiteboards kan je zo'n resultaten behalen. Wie ik nog vaak fouten zie maken krijgt huiswerk. Digitaal moet die dan thuis bijvoorbeeld 10 zinnen ontleden. Ik zie 's avonds al waar de leerling fouten maakte en kan onmiddellijk feedback geven.

Terug
Naar boven