Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Je bent zelf een buitenlander, een eilander zelfsTypfoutje, maar ik zeik niet over buitenlanders dus ik mag dat![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent zelf een buitenlander, een eilander zelfsTypfoutje, maar ik zeik niet over buitenlanders dus ik mag dat![]()
"Liever dan...."
Ok Marc"Liever dan...."
En dan klagen over de talenkennis van buitenlanders..... Hallucinant.
Kan jij em anders geen les geven?"Liever dan...."
En dan klagen over de talenkennis van buitenlanders..... Hallucinant.
Fixxed
Waw, jij bent een genie dat je dit allemaal kan concluderen vanop afstand.Een 9,5 gemiddeld over meerdere toetsen heen bij methodetoetsen is zga niet mogelijk en sowieso ook helemaal niet iets om trots op te zijn. Je toetst op t verkeerde niveau, zegt antwoorden voor, kijkt niet goed na, normeert veel te soepel, kinderen zijn op verkeerd niveau ingedeeld of een combinatie van dergelijke zaken.
Jouw grappen waren vroeger beter. You are slipping dude.Kan jij em anders geen les geven?
Ik hoorde dat al jouw leerlingen summa cum laude slagen.
Trouwens, ik geef enkel les als er hoop is tot verbetering. Er moet een zekere intelligentie zijn.Kan jij em anders geen les geven?
Ik hoorde dat al jouw leerlingen summa cum laude slagen.
Ik moest er nog op reageren, maar precies dit.Een 9,5 gemiddeld over meerdere toetsen heen bij methodetoetsen is zga niet mogelijk en sowieso ook helemaal niet iets om trots op te zijn. Je toetst op t verkeerde niveau, zegt antwoorden voor, kijkt niet goed na, normeert veel te soepel, kinderen zijn op verkeerd niveau ingedeeld of een combinatie van dergelijke zaken.
Een 9,5 gemiddeld over meerdere toetsen heen bij methodetoetsen is zga niet mogelijk en sowieso ook helemaal niet iets om trots op te zijn. Je toetst op t verkeerde niveau, zegt antwoorden voor, kijkt niet goed na, normeert veel te soepel, kinderen zijn op verkeerd niveau ingedeeld of een combinatie van dergelijke zaken.

Het zal in België wel allemaal weer helemaal anders werken maar 70% (een 7.0 dus) als klassengemiddelde is echt al behoorlijk goed en flink aan de hoge kant. Je snapt toch zelf ook wel dat een klassengemiddelde van 9.5 helemaal niet kan. Twee of drie leerlingen met een 6 er tussen en je moet al zowat alleen maar 10en hebben om dat te compenseren. Of iedereen scoort gewoon consistent een 9, 9.5 of 10. Dan klopt er gewoon iets niet. Het is geen basisschool meer waar iedereen een 9 of 10 voor topo haalt.Waw, jij bent een genie dat je dit allemaal kan concluderen vanop afstand.
Toetsen op niveau?
Het zijn gestandaardiseerde toetsen. Ik kan en mag deze niet aanpassen.
Ik zeg geen antwoorden voor. Als je dat als leerkracht doet dan vertellen leerlingen dat aan andere leerlingen van andere klassen en krijgen collega's en directie dit te horen. En dan krijg je problemen.
Niet goed nakijken? We hebben handleidingen die duidelijk aangeven hoe je moet verbeteren. Je trekt een punt af of je geeft een punt bij.... De toetsen worden bijgehouden en inspectie heeft toegang tot deze toetsen.
Kinderen op verkeerd niveau? Ze waren vorig jaar geslaagd en gingen door naar het volgende jaar. Er zaten een paar heel goede leerlingen tussen maar de meesten hadden 70 % of minder. Dat is nu omhoog gegaan. Door herhaling en differentiatie. Door aanmoediging en door hen te motiveren.
Je onderschat Yasmine zijn kunnen. Hij is een geweldenaar.Het zal in België wel allemaal weer helemaal anders werken maar 70% (een 7.0 dus) als klassengemiddelde is echt al behoorlijk goed en flink aan de hoge kant. Je snapt toch zelf ook wel dat een klassengemiddelde van 9.5 helemaal niet kan. Twee of drie leerlingen met een 6 er tussen en je moet al zowat alleen maar 10en hebben om dat te compenseren. Of iedereen scoort gewoon consistent een 9, 9.5 of 10. Dan klopt er gewoon iets niet. Het is geen basisschool meer waar iedereen een 9 of 10 voor topo haalt.
Of het toont het niveau van de inheemse Belg aan.Je onderschat Yasmine zijn kunnen. Hij is een geweldenaar.
Hij heeft al eerder zoiets gepost waar ik toen nog heb voorgelegd aan de hand van simpel rekenen dat wat hij claimde simpelweg onmogelijk was.Het zal in België wel allemaal weer helemaal anders werken maar 70% (een 7.0 dus) als klassengemiddelde is echt al behoorlijk goed en flink aan de hoge kant. Je snapt toch zelf ook wel dat een klassengemiddelde van 9.5 helemaal niet kan. Twee of drie leerlingen met een 6 er tussen en je moet al zowat alleen maar 10en hebben om dat te compenseren. Of iedereen scoort gewoon consistent een 9, 9.5 of 10. Dan klopt er gewoon iets niet. Het is geen basisschool meer waar iedereen een 9 of 10 voor topo haalt.
Hij gelooft het zelf en daar gaat het om 🤣Hij heeft al eerder zoiets gepost waar ik toen nog heb voorgelegd aan de hand van simpel rekenen dat wat hij claimde simpelweg onmogelijk was.
Er is toch geen hond die gelooft dat een klas, waar ook nog eens kids tussen zitten die hier pas net zijn gezien z'n eerdere posts, gemiddeld een 9.5 scoort :')
@Hell93 Leuk voor jouw "gezinnetje"