- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
anders had het toch in de verkeerde zakken terecht gekomen. Nu is het in goede handen
Als het gemiddeld een 9,5 is accepteer je in mijn ogen een te lage moeilijkheidsgraad. Zo kan je op geen enkele wijze de beter presterende leerling voldoende stimuleren en toetsen.En nogmaals, in onze samenleving aanvaarden we te makkelijk een 6 of een 7, zeker gezien de moeilijkheidsgraad van de toetsen.
Neen, de toetsen horen bij het lesboek. We gebruiken uitgeverij Pelckmans. Die voorziet alle materiaal, dus ook toetsen. Het is inderdaad uitzonderlijk goed maar niet zo moeilijk om te verwezenlijken. Je moet gewoon voldoende doen als leerkracht.Maak jij zelf de toetsen? Wat voor N-term gebruik je? 4 klassen die gemiddeld een 9,5 staan is nogal bijzonder te noemen.
Ok, met dit antwoord heb je jezelf buitenspel gezet. Doei.anders had het toch in de verkeerde zakken terecht gekomen. Nu is het in goede handen
Liever buitenspel als buitenlandsOk, met dit antwoord heb je jezelf buitenspel gezet. Doei.
Mijn vriendin voelt zich nu ontzettend beledigd!

Maar beheersen ze de stof dan ook, of hebben ze zoveel geoefend dat ze simpelweg het antwoord weten op die specifieke vraag? Iets dergelijks is weergaande bij theorie-examens bij het CBR.Neen, de toetsen horen bij het lesboek. We gebruiken uitgeverij Pelckmans. Die voorziet alle materiaal, dus ook toetsen. Het is inderdaad uitzonderlijk goed maar niet zo moeilijk om te verwezenlijken. Je moet gewoon voldoende doen als leerkracht.
Taal is altijd onderhevig aan verandering vanuit de maatschappij.
Ok bolle, zorg jij nou maar dat je dat marginale callcenterbaantje toegewezen krijgt waar je zo trots op was.
Yasmine van altijdgeslaagd.beMaar beheersen ze de stof dan ook, of hebben ze zoveel geoefend dat ze simpelweg het antwoord weten op die specifieke vraag? Iets dergelijks is weergaande bij theorie-examens bij het CBR.
Taal is altijd onderhevig aan verandering vanuit de maatschappij.

BuitenJa, maar bepaalde taal regels blijven gewoon bestaan en als je als Nederlander niet eens weet wanneer 'als' of 'dan' te gebruiken, moet je geen commentaar hebben op buitelanders![]()

Het zou je sieren maar dan draait het niet meer alleen om jou he.Ik heb me vergist. Ik dacht dat je verwees naar mijn collega die een paar weken geleden zelfmoord pleegde.
En waarom zou ik hier naar een vermoorde leerkracht verwijzen. Wat ben jij toch een rare vogel.
Een zinvolle bijdrage leveren aan de samenleving is voor mij veel belangrijker dan taalvaardigheid.Ja, maar bepaalde taal regels blijven gewoon bestaan en als je als Nederlander niet eens weet wanneer 'als' of 'dan' te gebruiken, moet je geen commentaar hebben op buitelanders![]()

Het zou je sieren maar dan draait het niet meer alleen om jou he.
Who cares about de Nederlandse taal. We kunnen net zo goed alvast overstappen naar het Arabisch.