XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.761
Leuk voor wie met een gezinnetje wilt.

Wij gaan met de boys in maart. Met een shitload aan drugs. Kwilde altijd al een keer met lsd door dat park lopen.

Spaaaaceee mountain
Fransen zijn echt Nazi's als t op drugs aankomt dus kijk uit.

• #171.765
Hij heeft al eerder zoiets gepost waar ik toen nog heb voorgelegd aan de hand van simpel rekenen dat wat hij claimde simpelweg onmogelijk was.

Er is toch geen hond die gelooft dat een klas, waar ook nog eens kids tussen zitten die hier pas net zijn gezien z'n eerdere posts, gemiddeld een 9.5 scoort :')
Dan moet jij niet alleen leren lezen maar ook leren rekenen.

• #171.766
Dan moet jij niet alleen leren lezen maar ook leren rekenen.
Voor een leraar heb je wel een aardig gesloten blik over andermans standpunten/overtuigingen maar dat kan natuurlijk ook aan je fantastische nationaliteit liggen, in dat geval is het je vergeven.

• #171.768
Bij de laatste 2 toetsen scoorden mijn 10 kinderen zo goed dat ze van een 3 op 10 gemiddeld naar een 8,3 gemiddeld zijn gegaan.

In het 4de leerjaar en het 3de leerjaar zijn mijn kinderen van 3,6 en 3,9 gemiddeld naar 7,9 en 8,5 gegaan.
Ik heb speciaal hiervoor de post erbij gezocht sinds ik toch niet kan trainen op t moment. Vertel mij hoe je van een 3 naar een 8.3 gaat na 2 toetsen. Al zou die 3 een gemiddelde van 1 toets zijn zou je met 2 keer een 10 nog steeds slechts op 23 punten uit 3 toetsen komen wat een 7.66 maakt.

Dat zou uiteraard al een volkomen onrealistisch resultaat zijn gezien het gaat over kinderen ( meervoud ) en dus al die kinderen sinds hun ontmoeten met Jezus/Yasmine opeens allemaal alleen maar 10en zouden moeten scoren en zou die 3 uit 10 gemiddeld ook nog eens op basis van 1 toets moeten zijn maar zelfs in al dat onrealistische geblaat klopt het nog niet.

• #171.769
Ik heb speciaal hiervoor de post erbij gezocht sinds ik toch niet kan trainen op t moment. Vertel mij hoe je van een 3 naar een 8.3 gaat na 2 toetsen. Al zou die 3 een gemiddelde van 1 toets zijn zou je met 2 keer een 10 nog steeds slechts op 23 punten uit 3 toetsen komen wat een 7.66 maakt.

Dat zou uiteraard al een volkomen onrealistisch resultaat zijn gezien het gaat over kinderen ( meervoud ) en dus al die kinderen sinds hun ontmoeten met Jezus/Yasmine opeens allemaal alleen maar 10en zouden moeten scoren en zou die 3 uit 10 gemiddeld ook nog eens op basis van 1 toets moeten zijn maar zelfs in al dat onrealistische geblaat klopt het nog niet.
Ik heb voor een bijzonder fraaie vertaling uit het Latijn ooit eens een 11 gekregen, ondanks wat kleine fouten hier en daar.

• #171.771

Ik heb dat toen in detail uitgelegd. Als jij denkt dat ik speciaal voor jou alles opnieuw ga opzoeken... My god ...de tijd die jij in mij stopt ...het lijkt wel Fatal Attraction. Straks zie ik je nog in m'n klas verschijnen.

• #171.772
Voor een leraar heb je wel een aardig gesloten blik over andermans standpunten/overtuigingen maar dat kan natuurlijk ook aan je fantastische nationaliteit liggen, in dat geval is het je vergeven.
Gesloten blik? Jullie beweren iets en ik weerleg dat. Moet ik jullie gelijk geven om blijk te geven van een open blik? De idiotie hier kent geen grenzen.

• #171.774
Ik heb dat toen in detail uitgelegd. Als jij denkt dat ik speciaal voor jou alles opnieuw ga opzoeken... My god ...de tijd die jij in mij stopt ...het lijkt wel Fatal Attraction. Straks zie ik je nog in m'n klas verschijnen.
kun je geen log aanmaken, dan zet je daar in wat je wel niet allemaal met de kindertjes heb bereikt. Dan kunnen wij ze mooi volgen en zien we na enige tijd wat een verschil jij maakt.

• #171.775
Niet. Je hebt destijds hooghartig gereageerd dat ik moest leren rekenen. De rekensom staat er en geeft aan dat wat jij zegt simpelweg niet kan.

Geeft ook verder niks, ik denk dat niemand op het forum ook maar een seconde dacht dat je claims op waarheid berusten maar toch.

• #171.777

Dat heeft hij al een keer uitgelegd, dat gemiddelde van 8,3 gold voor de laatste 2 toetsen. :thinking:

• #171.780
Dat heeft hij al een keer uitgelegd, dat gemiddelde van 8,3 gold voor de laatste 2 toetsen. :thinking:
Dat staat er niet. Ze zijn van een 3 gemiddeld naar een 8.3 gemiddeld gegaan aldus zijn bewoordingen.

Alhoewel gemiddeld inderdaad maar afhankelijk is van welke resultaten je meetelt.

Terug
Naar boven