Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie huis of ga je alleen verder ?
Ons 2de huis, dichter bij het strand en de mountainbike parcours van de Bollenstreek.
Goed zo, mooi dat is altijd goed 👌🏻 dat mis ik hier wel een mtb parcours op fiets afstand 🤣Ons 2de huis, dichter bij het strand en de mountainbike parcours van de Bollenstreek.
Hier in het westen kan je weer niet makkelijk naar het TET. Mijn volgende bandenset wordt nu vrijwel zeker Pirelli Scorpion Rally STR o.i.d, dus waarschijnlijk komende lente de eerste keer!Goed zo, mooi dat is altijd goed 👌🏻 dat mis ik hier wel een mtb parcours op fiets afstand 🤣
Let me know kunnen we samen wel een keertje 💪🏼Hier in het westen kan je weer niet makkelijk naar het TET. Mijn volgende bandenset wordt nu vrijwel zeker Pirelli Scorpion Rally STR o.i.d, dus waarschijnlijk komende lente de eerste keer!
Mensen van rond 1993 voelen zich 23. Als we denken aan mensen geboren in 2000 dan denken we aan tieners, automatisch.
Net zoals dat veertigers 'voelen' dat 90s zo'n 10-15 jaar geleden was.
HerkenbaarMensen van rond 1993 voelen zich 23. Als we denken aan mensen geboren in 2000 dan denken we aan tieners, automatisch.
Net zoals dat veertigers 'voelen' dat 90s zo'n 10-15 jaar geleden was.
Tupperware dame?Baan opgezegd voor een salesfunctie waar ik al mijn creativiteit in kwijt kan. Zoveel zin in!