- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Dat is zijn probleem....wat denk je wat hij van die reiskosten gaat kopen? Nog meer ......en.......![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zijn probleem....wat denk je wat hij van die reiskosten gaat kopen? Nog meer ......en.......![]()
Hebben mensen geen schaamteSollicitant op gesprek gehad , gezicht tattoo ,stinkend naar wiet en een kater 😂 .Heb de jonge man bedankt en zijn reiskosten vergoed .
Denk dat ik toch maar voor een stagiaire ga 😂😂😂

Ben zelf ooit op dat punt geweest dat ik mijn laatste paar euro's uitgaf aan vervoer voor een sollicitatiegesprek, vandaar dat ik dat doe .Hebben mensen geen schaamte
Van die reiskosten is wel heel coulant. Nog nooit gehoord dat iemand dat überhaupt aanbood voor een gesprek
Nooit reiskosten ergens gekregen voor een sollicitatie. Netjes!Ben zelf ooit op dat punt geweest dat ik mijn laatste paar euro's uitgaf aan vervoer voor een sollicitatiegesprek, vandaar dat ik dat doe .
Wat geen schaamte betreft tja...... gebrekkige opvoeding ? Zeg jij het maar
Dat siert je wel echt. Maar denk dat die ondernemersmentaliteit best zeldzaam is, zeker in de huidige markt.Ben zelf ooit op dat punt geweest dat ik mijn laatste paar euro's uitgaf aan vervoer voor een sollicitatiegesprek, vandaar dat ik dat doe .
Wat geen schaamte betreft tja...... gebrekkige opvoeding ? Zeg jij het maar
Als jouw totaal plaatje klopt komen de verdiensten vanzelf .Dat siert je wel echt. Maar denk dat die ondernemersmentaliteit best zeldzaam is, zeker in de huidige markt.
Lekker
Ook lekker
Fijn dat je er weer bent @akPrachtig topic, is moddervet, eet 2/2.5k kcal pd op 110kg bw en komt aan.
Water is nat en gras is groen.
Waarom durft niemand te zeggen dat ts een jokkebrok is en dit in de praktijk niet kan. Realiteit is gewoon dat ts de 3 snickers en 4 glazen bier pd niet meetelt of dit dieet 1 dag pw volgt en overige 6 dagen mac donalds eet
Ps: dat water verhaal was wel een goeie grap. Als je huisarts dit zegt zou ik toch snel een andere zoeken 😀
bad attitude = loserAls jouw totaal plaatje klopt komen de verdiensten vanzelf .
Doe eens een trucje, het hoeft geen frontflip te zijn.Wees gerust zojuist heb ik mijn eigen fiets opgehaald bij de fietsenmaker.
![]()
Deze houd ik lekker retro en volgend seizoen komt er denk ik wel een moderne bij.
Frontflip heb ik een keer onbedoeld gedaan met een pianotoets als gevolg.Doe eens een trucje, het hoeft geen frontflip te zijn.
Backflip is ook goed, of desnoods een endo.Frontflip heb ik een keer onbedoeld gedaan met een pianotoets als gevolg.