XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.802
Merk dat mijn slechte vertering komt doordat ik nachten alleen werk en niet zozeer om de voeding. Tussen 23:00 en 05:00 eet ik mijn meals

• #171.815
Sollicitant op gesprek gehad , gezicht tattoo ,stinkend naar wiet en een kater 😂 .Heb de jonge man bedankt en zijn reiskosten vergoed .
Denk dat ik toch maar voor een stagiaire ga 😂😂😂

• #171.816
Sollicitant op gesprek gehad , gezicht tattoo ,stinkend naar wiet en een kater 😂 .Heb de jonge man bedankt en zijn reiskosten vergoed .

Nieuwe generatie? Denk dat ik dan liever een pothead heb uit de jaren 80.

• #171.817
Nieuwe generatie? Denk dat ik dan liever een pothead heb uit de jaren 80.
Jup geboren in 99 , algehele indruk was niet positief .Zat bij het gesprek als een zoutzak onderuit,wou al meteen de hoogste schaal verdienen en had niet de motivatie om door te groeien, mbo-niveau 4 beste mensen 😂 Ik liet hem de werkplaats zien en werd aangesproken door de voorman met de vraag : uit welke jongeren opvang heb je die kneus weg?
Verder had hij ook nog commentaar op het feit dat wij weinig met cnc doen 😂 Heb hem door verwezen naar een concullega waar ze alles met cnc doen .
Hij vond het verder niet kunnen dat hij niet meteen een eigen bus vol Festool gereedschap kreeg😂
Dewalt boor en schroefmachines waren volgens hem niks .....zwaai zwaai bye bye
Blowen is niet erg maar laat wel motivatie zien smh

• Heart
Waarderingen: Vonk
  • #171.820
....wat denk je wat hij van die reiskosten gaat kopen? Nog meer ......en....... :clown:

Terug
Naar boven