Maakt het nog niet waar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor mij wel en dat is het enige dat telt.
veel opgedrongen eikels nu idd, zou het met de verkiezingen te maken hebbben?Die komen zeker af op een groot wandelend eikeltje?
![]()

Zoals Youp van 't Hek zou zeggen: een echte herfstpartij.veel opgedrongen eikels nu idd, zou het met de verkiezingen te maken hebbben?![]()
Inderdaad. apfel wou gewoon terug even de sfeer op het forum verkloten.Apfel reageerde zelf op de röntgenfotos in het andere topic, hij had gewoon even terug kunnen kijken en lezen.
Wel eens eekhoorntjesbrood gegeten?
Waar bemoei jij je eigenlijk steeds mee.Apfel reageerde zelf op de röntgenfotos in het andere topic, hij had gewoon even terug kunnen kijken en lezen.
Waar heb jij het over gast? Ik stelde gewoon een normale vraag. Ben je wel helemaal lekker in je hoofd?Inderdaad. apfel wou gewoon terug even de sfeer op het forum verkloten.
Het spijt me dat ik geen zin en tijd heb om constant jouw levensverhalen te lezen. Sorry voor de teleurstelling maar zo belangrijk ben je niet voor me. Ik was oprecht geïnteresseerd in je probleem. En stelde gewoon een normale vraag. Maar als je zo de b*ch uit gaat hangen zak dan ff lekker in de stront.Even bij de les blijven. In het topic 'verpest" vermeldde ik dat het kwam door te intensief kunstschaatsen.
Waar heb jij het over gast? Ik stelde gewoon een normale vraag. Ben je wel helemaal lekker in je hoofd?
NEEN
Bij sommigen lijkt het wel alsof DBB hun leven is idd

Fijn dat je er zo goed mee om kunt gaan dat het je dag goed maakt.
NvmBij sommigen lijkt het wel alsof DBB hun leven is idd![]()
Je hebt gelijk, ik ga wel weer iets nuttigs doen.
Cancel die meet maar. Ik ga liever werken en geld verdienen dan m'n tijd hieraan besteden en inkomsten mislopen. 25 nov ben ik niet aanwezig.

SmoesjesJe hebt gelijk, ik ga wel weer iets nuttigs doen.
Cancel die meet maar. Ik ga liever werken en geld verdienen dan m'n tijd hieraan besteden en inkomsten mislopen. 25 nov ben ik niet aanwezig.
Hij gaat nog liever doelloos rondjes lopen en zinloze discussies voeren waarbij hij onjuistheden verkondigd en telkens de doelpalen verplaatst, pas dan zal hij ook als een speciaaltje worden gezien.