XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.021
  • #172.025
Krijg ik nog een punt ook hiervoor. Wat een grap.
Je hebt gelijk, ik ga wel weer iets nuttigs doen.
Cancel die meet maar. Ik ga liever werken en geld verdienen dan m'n tijd hieraan besteden en inkomsten mislopen. 25 nov ben ik niet aanwezig.
Als je zelf niet inziet dat de opmerkingen die jij maakte niet kunnen zou ik toch dringend eens aan wat zelfreflectie doen, je kan ook op een normale manier discussiëren.
Jij bent op je pik getrapt en straft daardoor de mensen die naar de meet wilden komen en zich vrij hebben gemaakt/gehouden. Tjonge zeg.

• #172.026
Als je zelf niet inziet dat de opmerkingen die jij maakte niet kunnen zou ik toch dringend eens aan wat zelfreflectie doen, je kan ook op een normale manier discussiëren.
Jij bent op je pik getrapt en straft daardoor de mensen die naar de meet wilden komen en zich vrij hebben gemaakt/gehouden. Tjonge zeg.
Krijgen de mensen die @apfelstrudel er toe verleiden zich zo te uiten ook een berisping?

Die opmerkingen zou je voor iemand uit 1 van de grote steden van Nederland gewoon als een directe manier van communiceren kunnen beschouwen.

• #172.028
Kdacht ik iets met mijn leven moest gaan doen ipv het forum.

• #172.029
Het is wel jammer inderdaad, maar de meet gaat natuurlijk gewoon door. Denk dat verder ook niet veel mensen ervan wakker liggen dat @apfelstrudel er de dag zelf niet is. Maar vooral de reactie is erg jammer.

• #172.030
  • #172.032
Krijg er wel een beetje een nare smaak van in mijn mond van de forumleiding hier. Kbegin me eigenlijk steeds meer af te vragen wat the f**k ik hier eigenlijk nog doe. Het ene na het andere lid krijgt bans en punten omdat jullie zo graag een paar mentaalgehandicapten met allerlei stoornissen de hand boven het hoofd houden. r**ards die het ene na het andere topic laten ontsporen, leden tegen elkaar opzetten samen met hun oeverloze gejank de hele tijd.

Het is nu al een paar maanden raak en de lol is er voor mij eigenlijk wel een beetje af.

Kan je wel bijdehand zeggen dat niemand er wakker van ligt of ik wel niet kom (nadat je trouwens al mijn aanpassing wist gezien ook mijn dm naar jou). Prima. De meet gaat ook niet om mij, no shit, maar ik wilde slechts iets leuks organiseren.

Misschien moet ik idd dit forum maar links laten liggen en de tijd nuttig besteden irl.

• #172.033
Krijg er wel een beetje een nare smaak van in mijn mond van de forumleiding hier. Kbegin me eigenlijk steeds meer af te vragen wat the f**k ik hier eigenlijk nog doe. Het ene na het andere lid krijgt bans en punten omdat jullie zo graag een paar mentaalgehandicapten met allerlei stoornissen de hand boven het hoofd houden. r**ards die het ene na het andere topic laten ontsporen, leden tegen elkaar opzetten samen met hun oeverloze gejank de hele tijd.

Het is nu al een paar maanden raak en de lol is er voor mij eigenlijk wel een beetje af.

Kan je wel bijdehand zeggen dat niemand er wakker van ligt of ik wel niet kom (nadat je trouwens al mijn aanpassing wist gezien ook mijn dm naar jou). Prima. De meet gaat ook niet om mij, no shit, maat kwilde slechts iets leuks organiseren.

Misschien moet ik idd dit forum maar links laten liggen en de tijd nuttig besteden irl.
Het ligt waarschijnlijk vooral aan je wat hardere taalgebruik en grovere woordkeuze waardoor ze zich geroepen voelen je een berisping te geven.

• #172.034
Even buiten een rondje lopen frisse lucht zal je goed doen. 🎄

• #172.035

Het komt niet in je op dat deze mensen evengoed waarschuwingen en punten krijgen maar er gewoon niet over komen janken in de topics?
Je bent al gewaarschuwd zonder punten, je doet opnieuw iets tegen de regels, krijgt een punt en daar ga je dan over janken? Misschien de volgende keer even tot 10 tellen voordat je iets post, net zoals met dat cancelen van de meet en achteraf dan weer "o nee toch maar niet want ik ben geen b*ch". Triest gedoe.

• #172.038
Misschien de volgende keer even tot 10 tellen voordat je iets post, net zoals met dat cancelen van de meet en achteraf dan weer "o nee toch maar niet want ik ben geen b*ch".
Het kunnen terugkomen op iets wat je er in de emotie van het moment uitgooit vind ik, los van de vraag of je het zover moet laten komen, ook nog wel een kwaliteit.

• #172.040
Het komt niet in je op dat deze mensen evengoed waarschuwingen en punten krijgen maar er gewoon niet over komen janken in de topics?
Je bent al gewaarschuwd zonder punten, je doet opnieuw iets tegen de regels, krijgt een punt en daar ga je dan over janken? Misschien de volgende keer even tot 10 tellen voordat je iets post, net zoals met dat cancelen van de meet en achteraf dan weer "o nee toch maar niet want ik ben geen b*ch". Triest gedoe.
Je grootste fan vind je post leuk. Gratz.

Terug
Naar boven