Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.046
Ik ga mij helemaal niet inhouden, je dreigementjes met puntjes en bans kunnen me aan mijn reet roesten.

Een 14/15 jarig kind met scoliose gebruiken om leden tegen elkaar op te zetten en dan b**chen tegen mij om mijn woordkeuze als ik 'sterf eens' zeg. Dat terwijl ze in elk topic zit te zuigen.

Het was in mijn ogen gewoon terecht en het kan mij echt heel weinig interesseren wat jij of een ander daar van vindt.

• #172.048
Gaan we weer. Nu alleen nog wachten op de theatraal aangekondigde ragequit van deze of gene inclusief selfban.

Het zijn mensen die je verder helemaal niet kent die iets zeggen op het internet, wat boeit het

• #172.054
De handicap van een kind gebruiken om iemand proberen op te naaien en een reactie uit te lokken.

Hoe laag ben je dan.

• #172.055
Iets leuk vandaag even 5km wezen hardlopen, zonder problemen.

Nadat ik afgelopen weekend trail marathon heb gelopen.

Goed hersteld wel leuk op naar de volgende challenge.

• #172.056
DBB de musical 2025 🙏

• #172.059
Ik ga mij helemaal niet inhouden, je dreigementjes met puntjes en bans kunnen me aan mijn reet roesten.

Een 14/15 jarig kind met scoliose gebruiken om leden tegen elkaar op te zetten en dan b**chen tegen mij om mijn woordkeuze als ik 'sterf eens' zeg. Dat terwijl ze in elk topic zit te zuigen.
Dreigementjes? Je bedoelt het gevolg wanneer je de forumregels meermaals overtreed? Oké.
Dit gaat niet over één opmerking hé, we hebben er al verschillende wél door de vingers gezien.
Het was in mijn ogen gewoon terecht en het kan mij echt heel weinig interesseren wat jij of een ander daar van vindt.
Als het je zo weinig interesseert moet je ook niet erover bezig blijven.

Punten openbaar bespreken is überhaupt niet eens toegestaan dus stop er nu ook maar over. Je hebt een DM gehad, klaag daar dan als je niet akkoord bent met een punt.

• #172.060
Hou dit vast. Morgen is het vrijdag.

Terug
Naar boven