Hoeft ook niet, laten we allemaal even wachten totdat de bebaarde mod @apfelstrudel ook nog even afzeikt op een gepaste toon, want dan mag het wel.Wist niet dat dat nodig was bij iets waar niets positiefs over te zeggen is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeft ook niet, laten we allemaal even wachten totdat de bebaarde mod @apfelstrudel ook nog even afzeikt op een gepaste toon, want dan mag het wel.Wist niet dat dat nodig was bij iets waar niets positiefs over te zeggen is.
Wou het net typen. Steeds dezelfde die dat soort posts liken. Vraag me af wanneer mrBareback aansluit
Want wij liggen vooral niet in de clinch met elkaar 't merendeel van de tijd.
Ah je fans liken je post alweer 😌Wou het net typen. Steeds dezelfde die dat soort posts liken. Vraag me af wanneer mrBareback aansluit
Jawel en moet je eens kijken hoe vaak ze daarna je post liked waarin je anderen berispt.Want wij liggen vooral niet in de clinch met elkaar 't merendeel van de tijd.
Blijkbaar ligt zoiets gevoelig. Probeer de volgende keer dat je zoiets wilt uit te bedenken hoe @Mentat het zou formuleren.
Die hebben tenminste een normaal denkend brein en/of een productief leven
En Steks? Ik geef je het voordeel van de twijfel.Die hebben tenminste een normaal denkend brein en een productief leven
Nee hoor.Gaan we weer. Nu alleen nog wachten op de theatraal aangekondigde ragequit van deze of gene inclusief selfban.
Die wil even een tukkie doen omdat die vannacht weer aanwezig moet zijn op het werk.
Mooi ik heb al weekend vanaf zondag 😌Die wil even een tukkie doen omdat die vannacht weer aanwezig moet zijn op het werk.
Oh? Ga je eindelijk een toontje lager zingen?

Nog lager? 😟
Dreigementjes? Je bedoelt het gevolg wanneer je de forumregels meermaals overtreed? Oké.Ik ga mij helemaal niet inhouden, je dreigementjes met puntjes en bans kunnen me aan mijn reet roesten.
Een 14/15 jarig kind met scoliose gebruiken om leden tegen elkaar op te zetten en dan b**chen tegen mij om mijn woordkeuze als ik 'sterf eens' zeg. Dat terwijl ze in elk topic zit te zuigen.
Als het je zo weinig interesseert moet je ook niet erover bezig blijven.Het was in mijn ogen gewoon terecht en het kan mij echt heel weinig interesseren wat jij of een ander daar van vindt.