AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.062
Krijg er wel een beetje een nare smaak van in mijn mond van de forumleiding hier. Kbegin me eigenlijk steeds meer af te vragen wat the f**k ik hier eigenlijk nog doe. Het ene na het andere lid krijgt bans en punten omdat jullie zo graag een paar mentaalgehandicapten met allerlei stoornissen de hand boven het hoofd houden. r**ards die het ene na het andere topic laten ontsporen, leden tegen elkaar opzetten samen met hun oeverloze gejank de hele tijd.

Het is nu al een paar maanden raak en de lol is er voor mij eigenlijk wel een beetje af.

Kan je wel bijdehand zeggen dat niemand er wakker van ligt of ik wel niet kom (nadat je trouwens al mijn aanpassing wist gezien ook mijn dm naar jou). Prima. De meet gaat ook niet om mij, no shit, maar ik wilde slechts iets leuks organiseren.

Misschien moet ik idd dit forum maar links laten liggen en de tijd nuttig besteden irl.
Wel serieus jammer als jij ook weg zou gaan :(

• #172.065
De handicap van een kind gebruiken om iemand proberen op te naaien en een reactie uit te lokken.

Hoe laag ben je dan.

Ik neem aan dat je mij bedoelt, dus wil ik het een en ander ophelderen.

Wellicht las jij het totaal anders, maar @yasmine gaf aan dat hij in een ander topic al een detail had gedeeld, waar jij naar vroeg.
Nou zei iemand dat jij toch niet in elk topic alles gaat zitten lezen. Terechte opmerking, alleen was jij al aanwezig in dat topic/gesprek, waarbij @yasmine het detail gedeeld had.
Dit gaf ik dus aan, dat jij al in dat gesprek aanwezig was.

Dit was enkel om diegene erop te attenderen dat jij het detail al had kunnen teruglezen.

Het was absoluut niet mijn bedoeling, op welke manier dan ook, om dat gesprek (ie de handicap van een kind) te gebruiken om leden tegen elkaar op te zetten of een reactie uit te lokken/je op te naaien.

Als jij dit zo wel las, dan hierbij mijn excuses voor het wellicht verkeerd neerzetten van een observatie.

Nergens in dat bericht (wat overigens erg kort was) heb ik jou uitgescholden, je namen/dingen genoemd, gezegd dat je moet sterven of welke andere dingen dan ook. Dat jij zo fel reageert is jouw keuze geweest.

Dit is wat ik zei:
"Apfel reageerde zelf op de röntgenfotos in het andere topic, hij had gewoon even terug kunnen kijken en lezen."

Je bent vrij om te reageren hierop als je dit op een normale manier kunt doen, zo niet dan is het maar beter als je het gewoon negeert.

In ieder geval mijn excuses dat ik, onbewust, het wellicht verkeerd heb verwoord, ook naar jou toe excuses @yasmine

• #172.066
Kben trouwens helemaal niet van plan theatraal te ragequitten of een selfban aan te vragen.

Niet naar de meet gaan zou idd sneu zijn dus heb daarom ook daarna die post maar aangepast. Was een opwelling en had ik idd niet moeten doen.

• #172.069
Ik neem aan dat je mij bedoelt, dus wil ik het een en ander ophelderen.

Wellicht las jij het totaal anders, maar @yasmine gaf aan dat hij in een ander topic al een detail had gedeeld, waar jij naar vroeg.
Nou zei iemand dat jij toch niet in elk topic alles gaat zitten lezen. Terechte opmerking, alleen was jij al aanwezig in dat topic/gesprek, waarbij @yasmine het detail gedeeld had.
Dit gaf ik dus aan, dat jij al in dat gesprek aanwezig was.

Dit was enkel om diegene erop te attenderen dat jij het detail al had kunnen teruglezen.

Het was absoluut niet mijn bedoeling, op welke manier dan ook, om dat gesprek (ie de handicap van een kind) te gebruiken om leden tegen elkaar op te zetten of een reactie uit te lokken/je op te naaien.

Als jij dit zo wel las, dan hierbij mijn excuses voor het wellicht verkeerd neerzetten van een observatie.

Nergens in dat bericht (wat overigens erg kort was) heb ik jou uitgescholden, je namen/dingen genoemd, gezegd dat je moet sterven of welke andere dingen dan ook. Dat jij zo fel reageert is jouw keuze geweest.

Dit is wat ik zei:
"Apfel reageerde zelf op de röntgenfotos in het andere topic, hij had gewoon even terug kunnen kijken en lezen."

Je bent vrij om te reageren hierop als je dit op een normale manier kunt doen, zo niet dan is het maar beter als je het gewoon negeert.

In ieder geval mijn excuses dat ik, onbewust, het wellicht verkeerd heb verwoord, ook naar jou toe excuses @yasmine
Niet nodig hoor. Ik heb op geen enkel moment slechte intenties opgemerkt.
Ik wou je zelf bedanken voor je bijdrages.

Take care.

• #172.071
Ik heb me door het dbb battle arena topic weten te worstelen 💪

Oh ja ook 2 maanden gestopt met vapen
Ik probeer zelfs niet meer. Kan er geen DBB battle arena cliffs topic worden gemaakt ofzo om elke dag op het einde kort een samenvatting te geven. Zal in grote lijnen telkens copy-paste zijn lijkt me...

• #172.074
Ik probeer zelfs niet meer. Kan er geen DBB battle arena cliffs topic worden gemaakt ofzo om elke dag op het einde kort een samenvatting te geven. Zal in grote lijnen telkens copy-paste zijn lijkt me...
@chrisk kan misschien wel iets programmeren? Blijft hij ook een beetje bezig.

• #172.075
Of ergens waar je de berichten met de meeste likes kan terugvinden?

• #172.077
  • #172.079
Beetje in de broek gepoept zonder dat de boxer vies was. 😌

Terug
Naar boven