apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij kent @ThaWasteland toch ook langer dan vandaag?
Hier staat ie ook al, na Sinterklaas is het de moeite niet meer om 'em nog op te zetten.Wanneer je aankaart dat eerst sinterklaas weg moet zijn voor de kerst komt en je schoonmoeder langskomt wanneer je weg bent en het anders blijkbaar ziet:
![]()
Nu moet ik dus uitleggen aan de kleine dat sinterklaas en kerstman eigenlijk neven van mekaar zijn en toch samen tegelijk beetje komen 🤷♂️
Ik geef je ook geen ongelijk.Jij kent @ThaWasteland toch ook langer dan vandaag?
Ziet er wel heel gezellig uit!Wanneer je aankaart dat eerst sinterklaas weg moet zijn voor de kerst komt en je schoonmoeder langskomt wanneer je weg bent en het anders blijkbaar ziet:
![]()
Nu moet ik dus uitleggen aan de kleine dat sinterklaas en kerstman eigenlijk neven van mekaar zijn en toch samen tegelijk beetje komen 🤷♂️
Weet niet waarom je mij tagt?
What happened
1 of ander trollaccount dat de boel weer volgespamd had.
Vast Hell die wraak kwam nemen!1 of ander trollaccount dat de boel weer volgespamd had.
Ze is wel slimmer dan dat.
Kreeg nog een niet zo vriendelijke pm van Dijkstra 😁1 of ander trollaccount dat de boel weer volgespamd had.
tegen wie zijn schenen heb je getrapt (buiten Hell)?Kreeg nog een niet zo vriendelijke pm van Dijkstra 😁
Last request, die schrijft ook zo vaag
Of PakistanWat gaf het IP adres weer. Is toch relatief makkelijk om te zien of het uit NL, BE of de UK komt?