AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.601
@Hell93 we hadden afgesproken dat het hier geen dr phil praat vereniging ging worden. Lastig je problemen, maar kom er niet elke keer mee aanzetten aangezien je dit prive moet houden. Verhalen van je nieuwe regenjas kan wel en eventueel als je keer traint ook. Een booty pic zeg ik ook geen nee tegen, maar nogmaals de vieze was niet buiten hangen 🫶

We hadden helemaal niks afgesproken :o ik deelde juist super goed nieuws. Als anderen vragen hebben heb ik geen probleem om te antwoorden.
Zoals we eerder al zagen; als je niet antwoord word je afgezeken, als je wel antwoord ook.

Verder valt het wel mee wat ik antwoord, toch? :)

• #172.602
We hadden helemaal niks afgesproken :o ik deelde juist super goed nieuws. Als anderen vragen hebben heb ik geen probleem om te antwoorden.
Zoals we eerder al zagen; als je niet antwoord word je afgezeken, als je wel antwoord ook.

Verder valt het wel mee wat ik antwoord, toch? :)
Het blijft je eigen keuze wat je wel/niet deelt, maar ik zou echt adviseren om stuk minder te delen dan wat je nu doet. Meeste zijn hier voor sensatie en geven letterlijk geen fl**ker om een ander aangezien we mekaar niet eens irl kennen.

Niet iedereen heeft zon goed hart als ik, er zijn zat lastpakken hier op her forum!

• #172.604
Oh dat heeft daar niks mee te maken haha, ik probeer al 2.5 jaar bij hem weg te gaan, laatste paar maanden met wat meer snelheid ivm (niet fysieke) mishandeling maar nog een paar maandjes uithouden en dan weg, als de huizenmarkt dan een beetje mee zit althans :roflol:
Ik ben wel benieuwd vertel. Wat is niet fysieke mishandeling

• #172.605
Het blijft je eigen keuze wat je wel/niet deelt, maar ik zou echt adviseren om stuk minder te delen dan wat je nu doet. Meeste zijn hier voor sensatie en geven letterlijk geen fl**ker om een ander aangezien we mekaar niet eens irl kennen.

Niet iedereen heeft zon goed hart als ik, er zijn zat lastpakken hier op her forum!
Je bent ook wel een schatje ronald.

• #172.609
Vandaag wegens snotverkouden een extra rust dagje. Ik kan het wel!

Dus vandaag beetje klussen, buiten lampen ophangen en camera’s. En plannetje maken voor de tuin.

• #172.611
Zo, net ff voor €700 wijn gehaald.
20231216_134734.jpg

Ong 70 flessen hehe

• #172.616
Vandaag onze laatste volle dag in Estland, museum van de KGB en natural history gezien.

Nu lekker lunch gehad op in de bar op de 30ste, nu spa met couples massage en vanavond fine dining bij het restaurant op de 30ste uit de Michelin gids.

Leven is echt extreem zwaar momenteel.

20231216_142030.jpg

20231216_115738.jpg

• #172.617
Ooit begonnen met privé les omdat ze geen informatie op kon nemen in een groep en nu met 40 kinderen tegelijk afgezwommen en ze wil zelf door gaan met C.
IMG_3385.jpeg
Vandaag met veel tegenzin, stress en tranen omdat haar zwemjuf er niet bij kon zijn toch afgezwommen. En in het nieuwe jaar gaat ze verder met zwemvaardigheid.

e5fdb87e-0e73-4241-86f1-c175ae4aeae5.jpeg

• #172.618
Weer een zorg minder in Nederland waterland.

• #172.619
Weer een zorg minder in Nederland waterland.
Zwemmen kan ze gelukkig heel goed en in zwembaden onderschat ze zichzelf, met de Kerst zitten we in Center Parcs en de kan is groot dat ze dan ook zo nu en dan nog een zwemvestje aan wilt.

De grootste overwinning voor haar is om met andere kinderen dan het vaste clubje te moeten zwemmen en beoordeeld te worden door iemand anders dan haar eigen juf. Ik had echt wel mijn twijfels of het haar allemaal ging lukken, maar toen stapje opeens haar juf van de school binnen (haar zoontje moest blijkbaar ook afzwemmen, maar die heeft op een andere dag les) en toen veranderde haar blik en houding ineens. Blijkbaar gaf haar dat genoeg vertouwen om het allemaal te doen.

Terug
Naar boven