MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.583
Nieuwe vriendin van me hier zit in dezelfde situatie met haar kind en we hebben besloten om samen te gaan wonen :roflol: Nu nog een woning vinden dus..huizen crisis hier, maar er is hoop!

Die vriendin van mij heeft vandaag de sleutels van haar eigen woning opgehaald! Echt onwijs blij voor haar :D helaas niks samen kunnen vinden dat voor ons beiden zou werken, maar dat zij en haar zoontje binnenkort dus kunnen verhuizen maakt mijn dag echt super goed :D :D

• #172.584
Nieuwe vriendin en dan al samenwonen tricky.

• #172.585
Nieuwe vriendin en dan al samenwonen tricky.

Desperate times call for desperate measures.
Zij en ik bij elkaar zou wel goed gaan, de vraag is meer of onze kinderen hetzelfde kunnen :roflol:

Maar goed, niet meer mogelijk dus. Ik probeer vol te houden tot midden april zoiets (tenzij ik daarvoor al wat kan veranderen uiteraard).

• #172.586
Zij en ik bij elkaar zou wel goed gaan, de vraag is meer of onze kinderen hetzelfde kunnen :roflol:

Maar goed, niet meer mogelijk dus. Ik probeer vol te houden tot midden april zoiets (tenzij ik daarvoor al wat kan veranderen uiteraard).
Goed dat je voor jezelf een deadline hebt gesteld.

• #172.588

Dan heb ik een nieuwe 'immigratie' status waardoor ik recht heb op huurtoeslag en, indien nodig, daklozenhulp en dergelijke.
Oa ook kinderbijslag (een andere vorm).

Hierdoor hoef ik niet meer 6 tot 12 maanden huur ineens te betalen en kan ik makkelijker überhaupt 'op mezelf'.

Goed dat je voor jezelf een deadline hebt gesteld.

Niet echt specifiek mijn keus :o mijn persoonlijke deadline was april 2021 maar dat liep even anders dus.

• #172.592
Mijn oudste dochter had "Haribo beren " voor mij meegenomen.10 beertjes later moet ik mijn opperste best doen om niet van het aardoppervlak af te glijden 😋 van je kinderen moet je het hebben

• Heart
Waarderingen: Loca
  • #172.594

Nou en je man waar is die ?

• #172.599
Ja je lijkt ook wel rustiger nu. Misschien moet je wat fotos van jezelf hier posten. Heb je zo een date

Oh dat heeft daar niks mee te maken haha, ik probeer al 2.5 jaar bij hem weg te gaan, laatste paar maanden met wat meer snelheid ivm (niet fysieke) mishandeling maar nog een paar maandjes uithouden en dan weg, als de huizenmarkt dan een beetje mee zit althans :roflol:

• #172.600
Oh dat heeft daar niks mee te maken haha, ik probeer al 2.5 jaar bij hem weg te gaan, laatste paar maanden met wat meer snelheid ivm (niet fysieke) mishandeling maar nog een paar maandjes uithouden en dan weg, als de huizenmarkt dan een beetje mee zit althans :roflol:
@Hell93 we hadden afgesproken dat het hier geen dr phil praat vereniging ging worden. Lastig je problemen, maar kom er niet elke keer mee aanzetten aangezien je dit prive moet houden. Verhalen van je nieuwe regenjas kan wel en eventueel als je keer traint ook. Een booty pic zeg ik ook geen nee tegen, maar nogmaals de vieze was niet buiten hangen 🫶

Terug
Naar boven