- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Eergister was het droog en heb ik ook nog een stukje getoerd.Ben benieuwd. Vandaag 320km gereden in de regen, niet ideaal maar ging wel prima.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eergister was het droog en heb ik ook nog een stukje getoerd.Ben benieuwd. Vandaag 320km gereden in de regen, niet ideaal maar ging wel prima.
1 jan? Toen heb ik alleen woonwerk gereden, zowel heen als terug regen.Eergister was het droog en heb ik ook nog een stukje getoerd.
Hij zal wel vuurwerk hebben afgestoken op 31 dec.Was wel een avontuurlijk rit, werdt een straat van mijn huis een gast op het fietspad in elkaar gemept.
Was een scheefhuurder
Dat is een kleine understatement.
Was een gevalletje dronken pisvlekken doen zinloos geweld.
Wegpiraat!![]()
Tegenvaller: geflitst met 21 km/u te hard binnen de bebouwde kom.
Meevaller: maar niet geflitst voor door rood rijden.
Ik had er eentje met 35 te hard rip![]()
Tegenvaller: geflitst met 21 km/u te hard binnen de bebouwde kom.
Meevaller: maar niet geflitst voor door rood rijden.
Mijn zwager reed een week of 3 geleden door rood en veroorzaakte een aanrijding. Gisteren gepakt met 50km te hard. Heb gezegd dat hij eens na moet denken of hij wel geschikt is om te rijden in een auto.
Is m'n tweede verkeersboete (in Nederland) ooit. Ik denk dat ik daarmee nog onder het landelijk gemiddelde zit.

Denk het wel. Één bezoekje aan Groningen leverde mij er al 3 op. Klotestad 🤣Is m'n tweede verkeersboete (in Nederland) ooit. Ik denk dat ik daarmee nog onder het landelijk gemiddelde zit.![]()
Dan wordt het echt tijd om flitsmeister beter in te stellen. Bv automatisch starten, of starten wanneer die verbonden is met de Bluetooth van je auto. Zonde van het geld!Denk het wel. Één bezoekje aan Groningen leverde mij er al 3 op. Klotestad 🤣
Die beheerst mijn rechtervoet niet via bluetooth toch ?Dan wordt het echt tijd om flitsmeister beter in te stellen. Bv automatisch starten, of starten wanneer die verbonden is met de Bluetooth van je auto. Zonde van het geld!
Hoe werkt flitsmeister? Is dat zoals Coyote dat werkt op basis van de gebruikers?Dan wordt het echt tijd om flitsmeister beter in te stellen. Bv automatisch starten, of starten wanneer die verbonden is met de Bluetooth van je auto. Zonde van het geld!
Wat was de totale (financiële) schade? De emotionele schade lijkt me onmeetbaar.Denk het wel. Één bezoekje aan Groningen leverde mij er al 3 op. Klotestad 🤣