XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.921
Fucking hell.
Sterkte :(

Wat heeft ie gedaan? In een mortier gekeken?
Het is nog niet duidelijk hoe het gebeurt is, dat zijn ze nog aan het onderzoeken.
Dit ongeluk en wat ons is overkomen (lees je zo) heeft me doen besluiten om te stoppen met vuurwerk en tevens een verbod voor mijn zoon.

Wat ons is overkomen dat de buren aan de overkant van de straat een doos op een afgeschoten doos heeft gezet.
Maar het zijn allemaal kleine mortieren die dus voldoende tegendruk nodig hebben.
Doordat de doos eronder leeg was is de doos erboven omver gedrukt door een van de mortieren en het sierwerk met knal werd dus onze kant en over ons heen afgeschoten. Gelukkig over ons heen dus. Heb alles op mijn deurbel teruggekeken en zag er enger uit dan die avond zelf.
Nouja dat dus.

• #172.923
Ach dat wisten ze gewoon niet. Als je niet weet hoe een mortier werkt dan begrijp je ook niet dat je een solide ondergrond nodig hebt.

Net zoals een vuurpijl. Die moet je niet in de grond duwen maar in een pijpje of fles gevuld met het liefste zand.

Staat wel op de beschrijving. Maar wie leest dat nou. 🙈🙈

• #172.924
Bedankt voor de herinnering, ik rijd dus al m'n hele leven zonder Flitsmeister. Zal hem maar eens installeren.
En dan maar 2 bonnen? Dan rij je erg netjes.

Ik rij met de auto altijd met FM als ik buiten de voor mij bekende wegen ga, met de motor altijd FM, je weet maar nooit.

Maar met de motor zit ik zelden onder 10kmh boven de maximumsnelheid.

• #172.926
Jullie kunnen jezelf ook gewoon aan de snelheid houden🤷‍♀️

Ik heb ooit een testje gedaan over 150km. 100km/h vs 130km/h proberen te rijden. Scheelde 7 minuten🫠
Met het huidige verkeer gewoon niet rendabel.
Ik heb geregeld met de vrachtwagen dat ze mij ergens inhalen, en kilometers verderop sta ik gewoon achter ze bij de uitrit.

Meeste automobilisten hebben het verkeersinzicht van een gepofte aardappel. En dat is 99% en dat zal hier niet anders zijn🤡
Door het gejaag en gehaast rijdt 99% zich steeds vast achter vrachtwagens , langzame voorgangers etc etc. Altijd leuk om te zien wat voor acties ze maken om ze daarna weer vast te zien zitten achter een vrachtwagen waardoor ze alle winst(50 meter) weer kwijt zijn🤣🤣

• #172.927
Dan nog ookal rij je bekende plekken kan je beter je FM aanzetten voor het geval een agent langs de weg staat met een lasergun.
Met de auto rij ik wel redelijk binnen de snelheid meestal

Jullie kunnen jezelf ook gewoon aan de snelheid houden🤷‍♀️
Op de motor is dat vaak onveilig en vrij lastig.

Ik heb ooit een testje gedaan over 150km. 100km/h vs 130km/h proberen te rijden. Scheelde 7 minuten🫠
Met het huidige verkeer gewoon niet rendabel.
Ik heb geregeld met de vrachtwagen dat ze mij ergens inhalen, en kilometers verderop sta ik gewoon achter ze bij de uitrit.

Meeste automobilisten hebben het verkeersinzicht van een gepofte aardappel. En dat is 99% en dat zal hier niet anders zijn🤡
Door het gejaag en gehaast rijdt 99% zich steeds vast achter vrachtwagens , langzame voorgangers etc etc. Altijd leuk om te zien wat voor acties ze maken om ze daarna weer vast te zien zitten achter een vrachtwagen waardoor ze alle winst(50 meter) weer kwijt zijn🤣🤣

Mwa, het gaat ook niet altijd om tijdwinst.

Vast zitten achter een vrachtwagen doe ik sowieso niet aan ;)

• #172.928
Met de auto rij ik wel redelijk binnen de snelheid meestal

Op de motor is dat vaak onveilig en vrij lastig.

Mwa, het gaat ook niet altijd om tijdwinst.

Vast zitten achter een vrachtwagen doe ik sowieso niet aan ;)
Hihi soms als ik zie dat mensen heel veel haast hebben. Dan ga ik een andere vrachtwagen inhalen en zet ik de cruise op 1 kilometer per uur verschil en ga ik 5 kilometer op de linkerbaan hangen😇
Dan worden ze helemaal dol achter mij, lichtseinen en ernaast hangen.🙃

Wat een lul ben ik he?👻

• #172.929
Hihi soms als ik zie dat mensen heel veel haast hebben. Dan ga ik een andere vrachtwagen inhalen en zet ik de cruise op 1 kilometer per uur verschil en ga ik 5 kilometer op de linkerbaan hangen😇

Wat een lul ben ik he?👻
Je zou maar eens naar een doodzieke ouder onderweg zijn en dan heb je zo'n zure vrachtwagenchauffeur voor je rijden.

• #172.930
Je zou maar eens naar een doodzieke ouder onderweg zijn en dan heb je zo'n zure vrachtwagenchauffeur voor je rijden.

Dan pak je gewoon een vluchtstrookje mee. Of haal je deze op een andere manier in. Als er echt geen ruimte is dan gewoon die claxon induwen en niet meer loslaten.
Beetje peper helpt vaak het zure tegen te gaan.

• #172.931

Wat een lul ben ik he?👻
Als je dat oprecht doet hoop ik wel dat je begrijpt dat je gewoon strafbaar en inderdaad een enorme lul bent?

Alle begrip voor mensen op de vrachtwagen, echt oprecht, de hele dag op de weg met een gigantisch apparaat zodat iedereen zijn spulletjes, eten, ect krijgt. Essentieel en je zal mij nooit horen klagen over vrachtverkeer. Ik probeer ook altijd rekening te houden met de beperkingen van vrachtwagens in het verkeer.

Alleen als je er dan als bittere eikel een punt van gaat maken om ander verkeer te hinderen ben je echt een lul.

En wat je je misschien niet realiseerd is dat je indirect hierdoor gewoon enorm veel gevaar veroorzaakt voor anderen.

• #172.935
En wat je je misschien niet realiseerd is dat je indirect hierdoor gewoon enorm veel gevaar veroorzaakt voor anderen.
overdrijven is ook een vak hoor. En geloof mij ik ben niet altijd zo geweest. Maar door jarenlang door koekenbakkers er niet tussen gelaten worden, geen ruimte word gegeven aan vrachtwagens heeft de gemiddelde chauffeur weinig compassie meer, knipperlicht gaat aan en die naast mn zitten gaan gewoon voorbij en dan gaat de combi gewoon langzaam naar links🫡

Stelletje strontvliegen die automobilisten. Je ken ze wegjagen wat je wil maar ze komen altijd twrug.

• #172.938
Ambulance bellen. Je mag niet te hard rijden🤡
Oké, je bent dus echt wereldvreemd :roflol:

Je hindert niet alleen de persoon die volgens jou "haast heeft" maar ook de mensen achter hem. Die hebben jou niets "misdaan" (lol) en willen waarschijnlijk ook tijdig op hun bestemming aankomen, om welke reden dat ook is.
Je bent met zo'n acties even asociaal als die koekenbakkers.

• #172.939
Oké, je bent dus echt wereldvreemd :roflol:

Je hindert niet alleen de persoon die volgens jou "haast heeft" maar ook de mensen achter hem. Die hebben jou niets "misdaan" (lol) en willen waarschijnlijk ook tijdig op hun bestemming aankomen, om welke reden dat ook is.
Jammer dan. Ik maak me enkel druk om de mensen die bij mij aan tafel eten.

1 kilometer per uur was wat overdreven maar we kunnen het weleens wat rekken inderdaad🙃😇

Moet je nagaan dat ik snel handelde om snel.aan de kant te gaan en dat zou voor zo een zuurpruim als jou zijn. 🫠

Terug
Naar boven